Maar het gaat me juist om deze 'chick'. Die gelukkig niet rooktquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:11 schreef Buffell het volgende:
Gewoon een chick zoeken die rookt, TS.
'Yo, hebbie vuurtje?'
Business cardquote:Op vrijdag 30 september 2016 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Chic hoor, een kaartje geven. Was het van zijn werk of had hij speciaal kaartjes laten drukken om meisjes in de trein te schaken?
Hm, dan moet ik mijn baas eens lief aankijken. Gelukkig werk ik voor een zeer ' distinguished' bedrijfquote:
quote:
Haha nee. Hij deed goede zaken, zag er woest aantrekkelijk uit in pakquote:Op vrijdag 30 september 2016 12:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Scary Mary valt voor zaken lullo's
Nee kvind het een beetje creepy, fuck die ongein, ga op je doel af.quote:
Dat is meer een interessant boek over wat voorn leven die man opeens in kwam.quote:
Wauw. Wist niet dat er vrouwen als jij bestonden.quote:Op vrijdag 30 september 2016 08:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja en date voorgesteld. En dat zijn we toen meerdere keren gaan doen enzo
Nee, ik wil geen chickies regelen. Ik vind dit een leuke vrouw en die wil ik met respect behandelen.quote:
Doorgaans gaan de 2 prima samen. Ik heb maar weinig chickies geregeld die liever zonder respect behandelt werden.quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen chickies regelen. Ik vind dit een leuke vrouw en die wil ik met respect behandelen.
Maar ik wil deze vrouw niet veroveren met tactieken, trucs en moves. Daar is ze te leuk voor.quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Doorgaans gaan de 2 prima samen. Ik heb maar weinig chickies geregeld die liever zonder respect behandelt werden.
Thanks Lápiz, lijkt me een heel goed advies!quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:21 schreef Lápiz het volgende:
Wat al vaker is voorbijgekomen hier, maar wat me voor jou een goede aanpak lijkt is om het inderdaad rustig op te bouwen. Als je haar dagelijks ziet in de trein, dan is zij heus ook op de hoogte van jouw bestaan. Een keer hoi of goedemorgen zeggen als de gelegenheid zich voordoet is dan ook helemaal niet vreemd of opdringerig. Maar kijk dan vooral ook of het moment er naar is en ga je niet vantevoren lopen opfokken dat je vandaag iets móet gaan zeggen. Ben benieuwd, succes! ✌
Cute! Of anders een leuk katje!quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:37 schreef Nakketikker het volgende:
leen een puppy van iemand, en je hebt geheid haar aandacht
[ afbeelding ]
Daar komen ook ouwe taarten als ik op af.quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:37 schreef Nakketikker het volgende:
leen een puppy van iemand, en je hebt geheid haar aandacht
[ afbeelding ]
Op een oude taart moet je het leren. Of nee, fiets...quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Daar komen ook ouwe taarten als ik op af.
quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op een oude taart moet je het leren. Of nee, fiets...
Goh..quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik dit allemaal overanalyseer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |