abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165652561
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 19:18 schreef PausNicolaas het volgende:
Tjaa.

En anders word je toch gewoon monnik en kom je gezellig in mijn mannenklooster die ik ga oprichten? Lekker bier brouwen :Y)
Nou vind ik bier best lekker maar in één huis wonen met allemaal mannen spreekt me weer minder aan :P
pi_165653420
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Nou, we stappen al een half jaar op hetzelfde station in en op hetzelfde station uit. Dus die zin zou niet werken. Maar een keer hallo zeggen en wat vragen zou niet als heel creepy worden beschouwd?
Als je onbekenden vaak ziet dan groet je ekaar op een gegeven moment. Zeker als je ze een keer ergens anders treft dan op de gebruikelijke plaats.
Maak nog maar een paar x oogcontact en de keer erna groet je haar gewoon. Je hoeft er ook niet gelijk op af maar bouw het op.
Kssstt niet zo kittig!
pi_165653840
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 19:52 schreef Kittekop het volgende:

[..]

Als je onbekenden vaak ziet dan groet je ekaar op een gegeven moment. Zeker als je ze een keer ergens anders treft dan op de gebruikelijke plaats.
Maak nog maar een paar x oogcontact en de keer erna groet je haar gewoon. Je hoeft er ook niet gelijk op af maar bouw het op.
Goeie tip, dankjewel! Ik vond het heel bemoedigend dat ze me zo nadrukkelijk aankeek en naar me lachte. Als dat nog een keer gebeurt, zou ik absoluut reden genoeg hebben om eens een praatje te beginnen zonder dat het awkward is.
pi_165654012
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Vrijwel elke dag zie ik op het perron en in de trein een meisje tot wie ik me enorm aangetrokken voel. Ze lijkt me een intelligente, leuke en lieve vrouw. Ik ben bepaald geen casanova
Wait a minute..

Nooit mee gepraat, maar ze lijkt leuk - lief - intelligent.

Klinkt voor mij alsof het een lekker wijf is, en dat je die veronderstellingen zomaar maakt.

Bedoel je met "Ik ben bepaald geen casanova" dat je verlegen bent? Of dat je er niet goed uit ziet?

Anyway, vrouwen vallen op mannen die balls hebben. Die erop af stappen en die risico's nemen.

Die geen angst hebben om op hun bek te gaan.
Draag dus mooie kleren, gebruik wat deo en mondwater. Haren goed verzorgen

Kom binnen met een big smile en zeg van "Hoi.. Ik moet steeds aan die mooie glimlach van jou denken. Hoe heet je?.."

Daarna stel je open vragen en luister je naar haar

Etc etc

Na een paar minuten stap je af. Als het gesprek nog aan de gang is, zodat ze aan je gaat denken en uitkijkt naar de volgende keer.

Ik zou haar nummer de eerste keer nog niet vragen.

Normaal dat je een klein beetje zenuwachtig bent, maar je moet het wel durven.

Vrouwen worden geil van mannen die risico's nemen
pi_165654217
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 19:52 schreef Kittekop het volgende:

[..]

:'( :'(
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_165654232
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:13 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

Wait a minute..

Klinkt voor mij alsof het een lekker wijf is, en dat je die veronderstellingen zomaar maakt.

Bedoel je met "Ik ben bepaald geen casanova" dat je verlegen bent? Of dat je er niet goed uit ziet?

Anyway, vrouwen vallen op mannen die balls hebben. Die erop af stappen en die risico's nemen.

Kom binnen met een big smile en zeg van "Hoi.. Ik moet steeds aan die mooie glimlach van jou denken. Hoe heet je?.."

Etc etc

Na een paar minuten stap je af. Als het gesprek nog aan de gang is, zodat ze aan je gaat denken en uitkijkt naar de volgende keer.

Dit is naar mijn mening een beetje kort door de bocht.. Er is geen stappenplan voor het aanspreken van een meisje. TS, maak er niet meer van dan het is, blijf gewoon jezelf je klinkt aardig genoeg. Het is spannend, maar er kan niks gebeuren.
pi_165654275
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:19 schreef Mokcake het volgende:

[..]

Dit is naar mijn mening een beetje kort door de bocht.. Er is geen stappenplan voor het aanspreken van een meisje. TS, maak er niet meer van dan het is, blijf gewoon jezelf je klinkt aardig genoeg. Het is spannend, maar er kan niks gebeuren.
Niks kort door de bocht, wat een onzin. Je zult iemand moeten aanspreken als je er meer van wilt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_165654335
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

Niks kort door de bocht, wat een onzin. Je zult iemand moeten aanspreken als je er meer van wilt.
''Vrouwen worden geil van mannen die risico's nemen''
kots
pi_165654399
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:22 schreef Mokcake het volgende:

[..]

kots
Nou leuk, de bewoording is een beetje lomp.

Maar wil jij mij nu echt vertellen dat jij het niet kunt waarderen dat een man het risico neemt op een afwijzing door jou aan te spreken omdat hij iets leuk aan je vindt?

Lijkt me erg kil.
pi_165654425
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:13 schreef sweet_symphony het volgende:

[..]

Wait a minute..

Etc etc

Hoewel ze er absoluut hartstikke leuk uitziet, gaat het mij niet in de eerste plaats om haar uiterlijk. Ik zie haar al een half jaartje vrijwel dagelijks. Dan gaan je natuurlijk dingen opvallen. Hoe haar houding is, hoe ze zich kleedt, wat ze doet tijdens de treinreis. Ik heb een tamelijk goede mensenkennis en ze lijkt me iemand die wat persoonlijkheid betreft wel bij me zou passen.

Verlegen ben ik op zich niet, maar heel veel zelfvertrouwen heb ik niet als het om vrouwen gaat. Inderdaad ben ik niet knap, al zijn er best vrouwen die mij leuk vinden. Maar ook net zoveel vrouwen die dat niet vinden. :{

Weet je, ik wil niet allerlei tactieken op haar loslaten. Na een paar minuten het gesprek afkappen om haar 'hongerig' te houden bijvoorbeeld. Dat vind ik niet zo respectvol. En als ik haar juist inschat, kan zij die trucjes ook niet waarderen.
pi_165654484
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:24 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nou leuk, de bewoording is een beetje lomp.

Maar wil jij mij nu echt vertellen dat jij het niet kunt waarderen dat een man het risico neemt op een afwijzing door jou aan te spreken omdat hij iets leuk aan je vindt?

Lijkt me erg kil.
Natuurlijk is het leuk als iemand je aanspreekt :) het hoeft alleen niet groter te worden gemaakt dan het is. Maarja, werkt voor iedereen anders.
pi_165654511
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:22 schreef Mokcake het volgende:

[..]

kots
:D
pi_165654525
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:

Verlegen ben ik op zich niet, maar heel veel zelfvertrouwen heb ik niet als het om vrouwen gaat. Inderdaad ben ik niet knap, al zijn er best vrouwen die mij leuk vinden. Maar ook net zoveel vrouwen die dat niet vinden. :{

Weet je, ik wil niet allerlei tactieken op haar loslaten. Na een paar minuten het gesprek afkappen om haar 'hongerig' te houden bijvoorbeeld. Dat vind ik niet zo respectvol. En als ik haar juist inschat, kan zij die trucjes ook niet waarderen.
Ahhh

Maar weetje hoe je dat zelfvertrouwen wel kunt krijgen? Of: Weet je wat de beste actie zou zijn als je onzeker bent? Natuurlijk ben je wel fucking lekker, stuur een een foto door dan geef ik je mijn oprechte mening. *O*

Hij heeft het nergens over trucjes en dat moet je ook niet doen, wees lekker jezelf maar probeer die moeite eens te doen, laat je niet wegjagen en probeer er écht iets van te maken.
pi_165654551
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:26 schreef Mokcake het volgende:

[..]

Natuurlijk is het leuk als iemand je aanspreekt :) het hoeft alleen niet groter te worden gemaakt dan het is. Maarja, werkt voor iedereen anders.
Hoe bedoel je groter gemaakt dan het is?
Ik voel ook wel redelijk een drempel hoor.
pi_165654632
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ahhh

Maar weetje hoe je dat zelfvertrouwen wel kunt krijgen? Of: Weet je wat de beste actie zou zijn als je onzeker bent? Natuurlijk ben je wel fucking lekker, stuur een een foto door dan geef ik je mijn oprechte mening. *O*

Hij heeft het nergens over trucjes en dat moet je ook niet doen, wees lekker jezelf maar probeer die moeite eens te doen, laat je niet wegjagen en probeer er écht iets van te maken.
Jawel, een gesprekje aanknopen en na een paar minuten afkappen om haar nieuwsgierig te houden is wel een trucje. Ik ben niet van de trucjes.

Maar je hebt helemaal gelijk: als ik iets wil, zal ik in actie moeten komen. :@
pi_165654636
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:28 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoe bedoel je groter gemaakt dan het is?
Ik voel ook wel redelijk een drempel hoor.
Daarmee doelde ik op die ''trucjes'', want het hoeft om te beginnen maar een simpele begroeting te zijn. En die drempel, die is bij mij soms ook tien meter hoog. :P
pi_165654687
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:30 schreef Mokcake het volgende:

[..]

Daarmee doelde ik op die ''trucjes'', want het hoeft om te beginnen maar een simpele begroeting te zijn. En die drempel, die is bij mij soms ook tien meter hoog. :P
En misschien, zo houd ik mezelf voor, is die bij haar ook wel hoog? Zij heeft een keer nadrukkelijk oogcontact gezocht en naar me gelachen. Misschien hoopt zij wel dat ik nu een stap zet.

Maar dan heb ik weer zo'n duiveltje op mijn schouder die in mijn oor fluistert dat ik het mezelf maar inbeeld, dat zo'n blik niks betekent en dat ze waarschijnlijk al lang bezet is. })
pi_165654796
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

En misschien, zo houd ik mezelf voor, is die bij haar ook wel hoog? Zij heeft een keer nadrukkelijk oogcontact gezocht en naar me gelachen. Misschien hoopt zij wel dat ik nu een stap zet.

Maar dan heb ik weer zo'n duiveltje op mijn schouder die in mijn oor fluistert dat ik het mezelf maar inbeeld, dat zo'n blik niks betekent en dat ze waarschijnlijk al lang bezet is. })
Het zou best kunnen dat die drempel bij haar inderdaad ook hoog is. Dan kun je wachten, of je kunt moed verzamelen en over je eigen drempel springen.
pi_165654841
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:36 schreef Mokcake het volgende:

[..]

Het zou best kunnen dat die drempel bij haar inderdaad ook hoog is. Dan kun je wachten, of je kunt moed verzamelen en over je eigen drempel springen.
Ik ga moed verzamelen! Thanks Mokcake voor je goede adviezen! ;)
pi_165654933
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Succes maat :)
pi_165654942
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:30 schreef Mokcake het volgende:

[..]

Gewoon gaan praten over wat je op je boterham hebt.
pi_165654976
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Baas
pi_165655025
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Gewoon gaan praten over wat je op je boterham hebt.
''Zie ik daar nou schuddebuikjes?'' haha
pi_165655080
Oja, meisjes gaan er volgens mijn zeer beperkte steekproef tot 2 jonge deernes slecht op als je vraagt of ze single zijn. :+
pi_165657178
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:44 schreef ludovico het volgende:
Oja, meisjes gaan er volgens mijn zeer beperkte steekproef tot 2 jonge deernes slecht op als je vraagt of ze single zijn. :+
Dat was juist een openingszin die ik bij een bekende PUA-YouTuber gezien had. :')

:{
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')