Het is tijd om in actie te komen. Dan weet ik tenminste iets.quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:28 schreef Mokcake het volgende:
[..]
Hebben wel meer mensen last van hoor.
Jup, en niet één of ander laf praatje houden dan he. Gewoon een keer vragen of ze samen wat wil doen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is tijd om in actie te komen. Dan weet ik tenminste iets.
quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Jup, en niet één of ander laf praatje houden dan he. Gewoon een keer vragen of ze samen wat wil doen.
Jeetje. Zo direct op haar afstappen zou ik niet willen/kunnen/durven, maar zijn verhaal bevat wel een goede les. Je moet inderdaad gewoon durven om het ijs te breken. En aangezien ik geen maagd ben heb ik minder te verliezenquote:Op vrijdag 30 september 2016 19:28 schreef Postbus100 het volgende:
Ga eens te rade bij deze man: SEX / Moet ik haar vertellen dat ik maagd ben?
Maar doe het verder vooral op je eigen manier. Je kan hoi zeggen, maar dat is nogal een directe manier van aanspreken. Je kan ook geen hoi zeggen en gewoon een opmerking in het luchtledige maken (tjonge, is die trein alweer te laat?) als dat uitkomt, met haar in de buurt. Hopelijk praat ze dan terug. Of je zegt geen hoi maar je vraagt gewoon aan haar: tjonge, ik zie je best wel vaak op dit perron. Waar ga jij elke dag heen?
(dat laatste zou ik best prima vinden. Blijkbaar wordt ik gezien en leeft die vraag).
Ik hoop het ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 06:43 schreef sweet_symphony het volgende:
TS,
Je verhaal is ooit beschreven in een Vlaams lied in de jaren 90.
Luister hier even naar. Je zal het gevoel herkennen
Ik hoop alleen dat ze jou ziet zoals de "knappe gast" die gluurt, niet de akelige man aan het begin.
[ afbeelding ]
En wat is de link met de paardenkanarie uit het filmpje?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 10:15 schreef Eagleone het volgende:
als een meid naar je lacht betekent dat je haar kan benaderen
Weetje wat grappig is, als kind ben je bang dat er een monster onder je bed leeft en ben je bang om het licht uit te doen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En wat is de link met de paardenkanarie uit het filmpje?
Ik snap 'm! Mooie woorden waar een hoop waarheid in schuilt. Weet je, voordat ze naar me lachte, hoopte ik op een teken van haar kant. Een lach, een blik. Ik kreeg beide. Genoeg reden om niet bang te zijn maar gewoon een gesprekje met haar te beginnen. ❤quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:04 schreef Eagleone het volgende:
[..]
Weetje wat grappig is, als kind ben je bang dat er een monster onder je bed leeft en ben je bang om het licht uit te doen.
Terwijl eigenlijk zit het monster in je hoofd
Is een meid aanspreken niet hetzelfde?
Als ze naar je lacht zegt ze eigenlijk al hey, wij zijn cool en ik sta open voor je.
Enigste wat jij nog even hoeft te doen van jou kant is haar aanspreken
Maar alles op zijn eigen tijd natuurlijk
Gewoon doen man je hebt niks te verliezen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik snap 'm! Mooie woorden waar een hoop waarheid in schuilt. Weet je, voordat ze naar me lachte, hoopte ik op een teken van haar kant. Een lach, een blik. Ik kreeg beide. Genoeg reden om niet bang te zijn maar gewoon een gesprekje met haar te beginnen. ❤
Hoe denk je dat mensen elkaar ontmoeten? Inderdaad; door hallo te zeggen. Er is niks creepy aan small-talk. Zolang je niet meteen je onderarm uit je broek haalt kan je best een keer wat zeggen. Nu doe je vaak af met een verlegen knikje? Doe is een keer een knikje met een hallo erbij. Kleine stapjes, groot plezier.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, we stappen al een half jaar op hetzelfde station in en op hetzelfde station uit. Dus die zin zou niet werken. Maar een keer hallo zeggen en wat vragen zou niet als heel creepy worden beschouwd?
Klopt ja.quote:Op donderdag 29 september 2016 20:13 schreef sweet_symphony het volgende:
[..]
Vrouwen worden geil van mannen die risico's nemen
Als je al deze quotes op dit forum gaat zitten lezen en overdenken dan twijfel je al. Gewoon op het juiste moment en dan BAM niet denken maar doen. en als het fout gaat so what volgende keer beter. What doesn't kill you makes you stronger.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:20 schreef Pinjewaar het volgende:
"geloof me, ik zie jou echt zitten. 06......" op een briefje schrijven met tape, en dat op haar plakken als je langs loopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |