Maar het gaat me juist om deze 'chick'. Die gelukkig niet rooktquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:11 schreef Buffell het volgende:
Gewoon een chick zoeken die rookt, TS.
'Yo, hebbie vuurtje?'
Business cardquote:Op vrijdag 30 september 2016 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Chic hoor, een kaartje geven. Was het van zijn werk of had hij speciaal kaartjes laten drukken om meisjes in de trein te schaken?
Hm, dan moet ik mijn baas eens lief aankijken. Gelukkig werk ik voor een zeer ' distinguished' bedrijfquote:
quote:
Haha nee. Hij deed goede zaken, zag er woest aantrekkelijk uit in pakquote:Op vrijdag 30 september 2016 12:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Scary Mary valt voor zaken lullo's
Nee kvind het een beetje creepy, fuck die ongein, ga op je doel af.quote:
Dat is meer een interessant boek over wat voorn leven die man opeens in kwam.quote:
Wauw. Wist niet dat er vrouwen als jij bestonden.quote:Op vrijdag 30 september 2016 08:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja en date voorgesteld. En dat zijn we toen meerdere keren gaan doen enzo
Nee, ik wil geen chickies regelen. Ik vind dit een leuke vrouw en die wil ik met respect behandelen.quote:
Doorgaans gaan de 2 prima samen. Ik heb maar weinig chickies geregeld die liever zonder respect behandelt werden.quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen chickies regelen. Ik vind dit een leuke vrouw en die wil ik met respect behandelen.
Maar ik wil deze vrouw niet veroveren met tactieken, trucs en moves. Daar is ze te leuk voor.quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Doorgaans gaan de 2 prima samen. Ik heb maar weinig chickies geregeld die liever zonder respect behandelt werden.
Thanks Lápiz, lijkt me een heel goed advies!quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:21 schreef Lápiz het volgende:
Wat al vaker is voorbijgekomen hier, maar wat me voor jou een goede aanpak lijkt is om het inderdaad rustig op te bouwen. Als je haar dagelijks ziet in de trein, dan is zij heus ook op de hoogte van jouw bestaan. Een keer hoi of goedemorgen zeggen als de gelegenheid zich voordoet is dan ook helemaal niet vreemd of opdringerig. Maar kijk dan vooral ook of het moment er naar is en ga je niet vantevoren lopen opfokken dat je vandaag iets móet gaan zeggen. Ben benieuwd, succes! ✌
Cute! Of anders een leuk katje!quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:37 schreef Nakketikker het volgende:
leen een puppy van iemand, en je hebt geheid haar aandacht
[ afbeelding ]
Daar komen ook ouwe taarten als ik op af.quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:37 schreef Nakketikker het volgende:
leen een puppy van iemand, en je hebt geheid haar aandacht
[ afbeelding ]
Op een oude taart moet je het leren. Of nee, fiets...quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Daar komen ook ouwe taarten als ik op af.
quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op een oude taart moet je het leren. Of nee, fiets...
Goh..quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik dit allemaal overanalyseer.
Het is tijd om in actie te komen. Dan weet ik tenminste iets.quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:28 schreef Mokcake het volgende:
[..]
Hebben wel meer mensen last van hoor.
Jup, en niet één of ander laf praatje houden dan he. Gewoon een keer vragen of ze samen wat wil doen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is tijd om in actie te komen. Dan weet ik tenminste iets.
quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Jup, en niet één of ander laf praatje houden dan he. Gewoon een keer vragen of ze samen wat wil doen.
Jeetje. Zo direct op haar afstappen zou ik niet willen/kunnen/durven, maar zijn verhaal bevat wel een goede les. Je moet inderdaad gewoon durven om het ijs te breken. En aangezien ik geen maagd ben heb ik minder te verliezenquote:Op vrijdag 30 september 2016 19:28 schreef Postbus100 het volgende:
Ga eens te rade bij deze man: SEX / Moet ik haar vertellen dat ik maagd ben?
Maar doe het verder vooral op je eigen manier. Je kan hoi zeggen, maar dat is nogal een directe manier van aanspreken. Je kan ook geen hoi zeggen en gewoon een opmerking in het luchtledige maken (tjonge, is die trein alweer te laat?) als dat uitkomt, met haar in de buurt. Hopelijk praat ze dan terug. Of je zegt geen hoi maar je vraagt gewoon aan haar: tjonge, ik zie je best wel vaak op dit perron. Waar ga jij elke dag heen?
(dat laatste zou ik best prima vinden. Blijkbaar wordt ik gezien en leeft die vraag).
Ik hoop het ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 06:43 schreef sweet_symphony het volgende:
TS,
Je verhaal is ooit beschreven in een Vlaams lied in de jaren 90.
Luister hier even naar. Je zal het gevoel herkennen
Ik hoop alleen dat ze jou ziet zoals de "knappe gast" die gluurt, niet de akelige man aan het begin.
[ afbeelding ]
En wat is de link met de paardenkanarie uit het filmpje?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 10:15 schreef Eagleone het volgende:
als een meid naar je lacht betekent dat je haar kan benaderen
Weetje wat grappig is, als kind ben je bang dat er een monster onder je bed leeft en ben je bang om het licht uit te doen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En wat is de link met de paardenkanarie uit het filmpje?
Ik snap 'm! Mooie woorden waar een hoop waarheid in schuilt. Weet je, voordat ze naar me lachte, hoopte ik op een teken van haar kant. Een lach, een blik. Ik kreeg beide. Genoeg reden om niet bang te zijn maar gewoon een gesprekje met haar te beginnen. ❤quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:04 schreef Eagleone het volgende:
[..]
Weetje wat grappig is, als kind ben je bang dat er een monster onder je bed leeft en ben je bang om het licht uit te doen.
Terwijl eigenlijk zit het monster in je hoofd
Is een meid aanspreken niet hetzelfde?
Als ze naar je lacht zegt ze eigenlijk al hey, wij zijn cool en ik sta open voor je.
Enigste wat jij nog even hoeft te doen van jou kant is haar aanspreken
Maar alles op zijn eigen tijd natuurlijk
Gewoon doen man je hebt niks te verliezen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik snap 'm! Mooie woorden waar een hoop waarheid in schuilt. Weet je, voordat ze naar me lachte, hoopte ik op een teken van haar kant. Een lach, een blik. Ik kreeg beide. Genoeg reden om niet bang te zijn maar gewoon een gesprekje met haar te beginnen. ❤
Hoe denk je dat mensen elkaar ontmoeten? Inderdaad; door hallo te zeggen. Er is niks creepy aan small-talk. Zolang je niet meteen je onderarm uit je broek haalt kan je best een keer wat zeggen. Nu doe je vaak af met een verlegen knikje? Doe is een keer een knikje met een hallo erbij. Kleine stapjes, groot plezier.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, we stappen al een half jaar op hetzelfde station in en op hetzelfde station uit. Dus die zin zou niet werken. Maar een keer hallo zeggen en wat vragen zou niet als heel creepy worden beschouwd?
Klopt ja.quote:Op donderdag 29 september 2016 20:13 schreef sweet_symphony het volgende:
[..]
Vrouwen worden geil van mannen die risico's nemen
Als je al deze quotes op dit forum gaat zitten lezen en overdenken dan twijfel je al. Gewoon op het juiste moment en dan BAM niet denken maar doen. en als het fout gaat so what volgende keer beter. What doesn't kill you makes you stronger.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:20 schreef Pinjewaar het volgende:
"geloof me, ik zie jou echt zitten. 06......" op een briefje schrijven met tape, en dat op haar plakken als je langs loopt
Dat is mijn grootste angstquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:02 schreef Evi_90 het volgende:
Maar wel snel actie ondernemen, zo meteen veranderd haar routine met de trein en zie je haar niet meer.En dan kun je jezelf voor je kop slaan.
Heb je een week om een plan te bedenken die je volgende week maandag gaat uitvoeren.quote:Op zondag 2 oktober 2016 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is mijn grootste angstIk heb nu een week vakantie dus ik moet sowieso even geduld hebben
Knikje. Hallo. Onderarm.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hoe denk je dat mensen elkaar ontmoeten? Inderdaad; door hallo te zeggen. Er is niks creepy aan small-talk. Zolang je niet meteen je onderarm uit je broek haalt kan je best een keer wat zeggen. Nu doe je vaak af met een verlegen knikje? Doe is een keer een knikje met een hallo erbij. Kleine stapjes, groot plezier.
Flauwvallen. En hopen dat ik in haar armen wakker wordquote:Op zondag 2 oktober 2016 20:48 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Heb je een week om een plan te bedenken die je volgende week maandag gaat uitvoeren.
Hoezo je kan nu ook nog altijd met de trein hoor..quote:Op zondag 2 oktober 2016 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is mijn grootste angstIk heb nu een week vakantie dus ik moet sowieso even geduld hebben
dan leg je er veel te veel druk op en komt er alsnog niks vanquote:Op zondag 2 oktober 2016 20:48 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Heb je een week om een plan te bedenken die je volgende week maandag gaat uitvoeren.
Treinen hebben hier wel een NS-logo, maar ik ben niet in Nederlandquote:Op zondag 2 oktober 2016 20:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoezo je kan nu ook nog altijd met de trein hoor..
Dus? Tijdens je vakantie stoppen de treinen ook met rijden?quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Treinen hebben hier wel een NS-logo, maar ik ben niet in Nederland
Nee, maar het meisje in de trein reist in NL met de trein. En daar ben ik een weekje niet. Hier zitten andere meisjes in de treinquote:Op zondag 2 oktober 2016 21:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus? Tijdens je vakantie stoppen de treinen ook met rijden?
quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar het meisje in de trein reist in NL met de trein. En daar ben ik een weekje niet. Hier zitten andere meisjes in de trein
Welk land ;o ik heb lang nagedacht maar kom er zo niet op. Hongarije en Tsjechië sowieso niet.quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Treinen hebben hier wel een NS-logo, maar ik ben niet in Nederland
UKquote:Op zondag 2 oktober 2016 22:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Welk land ;o ik heb lang nagedacht maar kom er zo niet op. Hongarije en Tsjechië sowieso niet.
Als je het zo zegt klinkt het idd erg creepy. Maar het is niet zo dat ik haar dagelijks aan loop te staren in de hoop dat ze terugkijkt. Ik ben heel beleefdquote:Op maandag 3 oktober 2016 18:13 schreef Fokpop het volgende:
Als er iets creepy is is het wel elke dag stiekem azen op oogcontact.. gewoon iemand aanspreken is dat een stuk minder, en als je dat eenmaal gedaan hebt dan kun je dat de volgende dag gewoon weer doen.
Alsjeblieft zeg, je maakt het veel te groot. Hij moet gewoon spontaan een opmerking maken over iets dat gebeurt, of haar eens aanspreken over dat hij haar altijd tegenkomt in de trein. Maak het niet te moeilijk.quote:Op zondag 2 oktober 2016 20:48 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Plan de campagne?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb gewoon zin om maandag weer te gaan werken in de hoop dat ik het meisje in de trein op het perron zie.
Is ook een plan.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:20 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, je maakt het veel te groot. Hij moet gewoon spontaan een opmerking maken over iets dat gebeurt, of haar eens aanspreken over dat hij haar altijd tegenkomt in de trein. Maak het niet te moeilijk.
DIT IS EEN LOKQUOTEquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je het zo zegt klinkt het idd erg creepy. Maar het is niet zo dat ik haar dagelijks aan loop te staren in de hoop dat ze terugkijkt. Ik ben heel beleefd
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:07 schreef Franknfurter het volgende:
1 uur, 47 minuten geleden voor het laatst online geweest
Sorry, sorry, ik had zo gehoopt jullie iets positiefs te kunnen melden, maar ik heb haar de hele week nog niet gezienquote:
Ik mis haar ontzettend. Wat raar is want ik ken haar natuurlijk niet. Ik hoop dat het morgen luktquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:47 schreef caspervc het volgende:
Dussss
Zeggen dat je dr hebt gemist de afgelopen dagen. En vragen of ze vakantie heeft gehad? Jullie weten dondersgoed allebei dat het opvalt als de een er een paar dagen niet is.. 😇
Wanneer dan? Hij komt haar al 3 dagen niet meer tegen...quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:47 schreef caspervc het volgende:
Dussss
Zeggen dat je dr hebt gemist de afgelopen dagen. En vragen of ze vakantie heeft gehad? Jullie weten dondersgoed allebei dat het opvalt als de een er een paar dagen niet is.. 😇
Ja goed idee zeg.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:47 schreef caspervc het volgende:
Dussss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat verhaal is eerder andersom (al ook niet echt) al heb ik hem niet uitgelezen
Meh, voor relatieadvies zal ik me maar niet tot The Donald wenden...quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:26 schreef De_Pel het volgende:
Just grab them by the pussy
- The Donald
Als je haar weer zou tegenkomen, zou je er dan wel op af stappen?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Vandaag heb ik haar weer niet gezien en morgen moet ik voor mijn werk ergens anders heen. Niet met de trein. Mijn kansen voor deze week zijn dus verkeken.
Een tip: Niet nadenken, maar gewoon doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Vandaag heb ik haar weer niet gezien en morgen moet ik voor mijn werk ergens anders heen. Niet met de trein. Mijn kansen voor deze week zijn dus verkeken.
Sja, ik hoop wel dat het een beetje spontaan kan en niet heel geforceerd. Ik zou niet willen dat zij zich ongemakkelijk voelt. Misschien heeft ze wel een vriend. Of had haar lach totaal niets te betekenen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 21:00 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Als je haar weer zou tegenkomen, zou je er dan wel op af stappen?
Tja, daar ga je nooit achterkomen als je niet naar haar toe stapt.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sja, ik hoop wel dat het een beetje spontaan kan en niet heel geforceerd. Ik zou niet willen dat zij zich ongemakkelijk voelt. Misschien heeft ze wel een vriend. Of had haar lach totaal niets te betekenen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:09 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Tja, daar ga je nooit achterkomen als je niet naar haar toe stapt.
Laten we hopen dat ze zich snel weer laat zien en dan verwacht ik wel een actie van jou.
schattigquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:37 schreef Census het volgende:
Telkens als ik een leuk meisje in de trein zie moet ik nu aan dit topic denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |