zal bij jou eens inhoudelijk blijvenquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:57 schreef xcachet het volgende:
Laten we inhoudelijk blijven. Dat is al moeilijk genoeg.
Wat zal ik aantrekken? Zit nog in m'n ochtendsmoking.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:57 schreef xcachet het volgende:
Laten we inhoudelijk blijven. Dat is al moeilijk genoeg.
Zolang 't maar comfortabel zit en jij vindt dat het er goed uit ziet.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat zal ik aantrekken? Zit nog in m'n ochtendsmoking.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zolang 't maar comfortabel zit en jij vindt dat het er goed uit ziet.
Wit overhemd met korte mouwen gepakt, jeans erbij en witte Nikes eronder. Past wel een beetje bij het weer vandaag.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zolang 't maar comfortabel zit en jij vindt dat het er goed uit ziet.
Oh jij was dat toch die ze pas heeft aangeschaft? Ik heb ze wel 'ns in m'n handen gehad in de winkel, maar vond ze een beetje te hip.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:06 schreef jamesdeen het volgende:
Ik doe mijn vibram fivefingers aan. Wat een baas ben ik toch ook
ja man. Deze http://static.webshopapp.(...)179159579.1473337023quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh jij was dat toch die ze pas heeft aangeschaft? Ik heb ze wel 'ns in m'n handen gehad in de winkel, maar vond ze een beetje te hip.
Hoe kleed je je nou eigenlijk voor de klas? Overhemd/polootje dat soort dingen of ook colbert?quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:10 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ja man. Deze http://static.webshopapp.(...)179159579.1473337023
Ik zal wel weer een geschiedenisles hebben gemist... maar een Joegoslaaf valt altijd van het dak?quote:
lange verhullende jas met bijpassende hoed en flashen maarquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hoe kleed je je nou eigenlijk voor de klas? Overhemd/polootje dat soort dingen of ook colbert?
Edit: lol, vergis me met iemand anders.
ook nog gehad, werd nagestaardquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:10 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ja man. Deze http://static.webshopapp.(...)179159579.1473337023
Geen Dimastijl polsbandje? Valt me weer mee.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:25 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
lange verhullende jas met bijpassende hoed en flashen maar
ja ik ook soms en een iemand noemde ze apenschoenen, dikke schijt want ze zitten bij mij als gegotenquote:
dimastijl:quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Geen Dimastijl polsbandje? Valt me weer mee.
ik moest die haags quoten natuurlijk. faal ik me hier even hard.quote:
Meer de stijl van die user die zijn benen verlengd had en zijn garderobe er nog niet op aangepast had.quote:
je vergist mij met haags...quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ik moest die haags quoten natuurlijk. faal ik me hier even hard.
DDWquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Meer de stijl van die user die zijn benen verlengd had en zijn garderobe er nog niet op aangepast had.
Is ie gestolen?quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:12 schreef Kurovski het volgende:
Niemand de deur uit, m'n mp3-speler.
jaquote:Op dinsdag 20 september 2016 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is het zo erg met je gesteld?
Voor mij ook.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
lol. Voor mij is dat uitslapen.
eerst een ander beschuldigen en dan pas zoekenquote:
Stoer hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
lol. Voor mij is dat uitslapen.
Thug life.quote:
Nu nog spullen kopenquote:Op dinsdag 20 september 2016 12:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, was wel waar ik het minste zorgen om maakte
okquote:Op dinsdag 20 september 2016 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh oke, verkoop het maar weer dan
Bedanktquote:Op dinsdag 20 september 2016 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het weer: Flinke perioden met zon. Vanavond verandert er weinig
Wat voor weer wordt het morgenavond?quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het weer: Flinke perioden met zon. Vanavond verandert er weinig
quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat voor weer wordt het morgenavond?
Weerman Niels?quote:
Dat bleek wel ja.quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, was wel waar ik het minste zorgen om maakte
Leuk als argument in een motivatiebriefquote:Op dinsdag 20 september 2016 12:39 schreef Chai het volgende:
Lol.
WGR / Werk waarbij je muziek kan/mag luisteren.
Vooraf even met een valse naam en verdraaid stemmetje bellen en informeren of het mogelijk is om muziek te luisteren onder werktijd.quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Leuk als argument in een motivatiebrief
quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Vooraf even met een valse naam en verdraaid stemmetje bellen en informeren of het mogelijk is om muziek te luisteren onder werktijd.
Dat soberso bij solliciteren, al is het maar om alvast te polsen of het salaris hoog genoeg isquote:Op dinsdag 20 september 2016 12:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Vooraf even met een valse naam en verdraaid stemmetje bellen en informeren of het mogelijk is om muziek te luisteren onder werktijd.
Beetje hopelijk wordt het geen keelontstekingquote:Op dinsdag 20 september 2016 12:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar je bent het niet?
Hoop ik ook voor jou.quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:55 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Beetje hopelijk wordt het geen keelontsteking
Eyyquote:Op dinsdag 20 september 2016 12:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat soberso bij solliciteren, al is het maar om alvast te polsen of het salaris hoog genoeg is
Goed man, ik zit me het zweet uit de naad te werken, spreekwoordelijk dan. De airco staat aan en ik zit hier op FOK!quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Goed man, ik zit me het zweet uit de naad te werken, spreekwoordelijk dan. De airco staat aan en ik zit hier op FOK!
Mijn papadag is vrijdag pas weer.quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]doe je goed. Ik zit thuis voor papadag. Vanmorgen een eind gefietst en even speeltuin geweest. Nu ligt ze te slapen. Vanmiddag zie ik wel..
Lekker, lang weekend.quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mijn papadag is vrijdag pas weer.
Precies, in de chill-stand vanaf donderdagmiddag.quote:
Nice.quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Precies, in de chill-stand vanaf donderdagmiddag.
Dagje vrij om voor je kindje te zorgen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:01 schreef kdricklamar het volgende:
Wat is een papadag ik had nooit daddyday
quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dagje vrij om voor je kindje te zorgen.
OUD / Binnen 4 weken papa!quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]doe je goed. Ik zit thuis voor papadag. Vanmorgen een eind gefietst en even speeltuin geweest. Nu ligt ze te slapen. Vanmiddag zie ik wel..
Whehe.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:45 schreef Zolderkamer het volgende:
"Oh handgranaten.. leg ze maar ff in de keet, dan kunnen we verder hier"
Picsquote:Op dinsdag 20 september 2016 13:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Precies, in de chill-stand vanaf donderdagmiddag.
loooool hahaquote:Op dinsdag 20 september 2016 13:17 schreef Dimachaerus het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)itbdw71e&sh=f4898e38
Hee maar je krijgt wel een plant hoor!quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor mensen die de hele dag daar vrijwillig staan?
persoonlijk vind ik het niet kunnen.
Ik zit zelf in de organisatie van een klein evenement waar op de dag van het evenement rond de 70 vrijwilligers rondlopen. die mogen de hele dag gratis drinken, en krijgen eetbonnen..
winst moet je halen op je bezoekers en niet op je medewerkers. die heb je keihard nodig en je wil dat ze er volgend jaar ook weer zijn..
die mag hij rectaal bij zichzelf inbrengenquote:Op dinsdag 20 september 2016 13:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee maar je krijgt wel een plant hoor!
Las papadagquote:Op dinsdag 20 september 2016 13:06 schreef jamesdeen het volgende:
papdag vandaag. Heerlijke havermout
Wij maken winst op evenementen die veel bezoekers trekken vgm. Bijvoorbeeld de Miss Boerinverkiezing.quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die mag hij rectaal bij zichzelf inbrengen
bij ons krijgen vrijwilligers elke dag dat ze aanwezig zijn gratis eten en drinken
en later in het jaar is er nog een avond waarop ze allemaal gratis mogen drinken.
maar goed, ik heb natuurlijk geen ervaring met paardenevenementen
ik denk dat als wij onze vrijwilligers 2 consumptiebonnen zouden geven voor de hele dag dat ze spontaan weer van het terrein af liepenquote:Op dinsdag 20 september 2016 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Wij maken winst op evenementen die veel bezoekers trekken vgm. Bijvoorbeeld de Miss Boerinverkiezing.
Ben inmiddels geen lid meer, maar heb me wel nog aangemeld voor een hele dag helpen in oktober. En men wordt dan altijd goed verzorgd: lunchpakket met broodjes en een pakje drinken, consumptiebonnen en je kan een thermoskan meenemen en laten vullen met koffie, thee of chocolademelk.Als daar moeilijk over gedaan werd en zou ipv daarvan een plant krijgen zou ik dat niet doen.
Maar denk niet dat dit een evenement is waarbij de vrijwilligers er de hele dag zijn hoor. Denk dat het een indoor dressuur/springwedstrijd is en dat is meestal niet veel meer dan 4 u achtereen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat als wij onze vrijwilligers 2 consumptiebonnen zouden geven voor de hele dag dat ze spontaan weer van het terrein af liepen
ja, en hij heeft het ook overquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar denk niet dat dit een evenement is waarbij de vrijwilligers er de hele dag zijn hoor. Denk dat het een indoor dressuur/springwedstrijd is en dat is meestal niet veel meer dan 4 u achtereen.
Oh niet echt goed gelezen, maar leek me eigenlijk wel logisch dat die mensen dan uit zichzelf al betalen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, en hij heeft het ook over
"Ook is er nog een andere groep vrijwilligers die soms helpt of van te voren kleine klusjes doet (leden). Totaal vormt dit een relatief groot deel van het publiek, dus ook degene die consumeren. "
Mensen die op de dag zelf niet meewerken tel ik natuurlijk niet als vrijwilliger. die moeten gewoon betalen
dan begin maar alvast boos te worden.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:08 schreef xcachet het volgende:
Als DUO het nu niet op lost word ik echt boos.
Pisnijdigquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:08 schreef xcachet het volgende:
Dat zal ze leren!!!quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:08 schreef xcachet het volgende:
Zou tussen mijn mbo opleiding en hbo studie recht hebben op ov en stufi. Maar ipv daarvan is die ov en stufi een schuld geworden. Foutje, zou automatisch wegvallen en zou van augustus nog stufi krijgen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan begin maar alvast boos te worden.
geen idee waar dit over gaat trouwens, maar iets verwachten van het duo draait meestal uit op een teleurstelling
Lenen kost geldquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is maar 1 maand lening. Niet m'n hele studie
Dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:08 schreef xcachet het volgende:
Foto pls.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:25 schreef Amarantha het volgende:
Oh damn ze hebben een chill trui bij de Wibra die er echt te comfi uit ziet.
fotoquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:25 schreef Amarantha het volgende:
ik dacht dat de wibra alleen bestond omdat mensen dasty daar kopen?quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:25 schreef Amarantha het volgende:
Je moeder.quote:
DIt.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht dat de wibra alleen bestond omdat mensen dasty daar kopen?
Ziet er veels te gladjes uit voor echt comfy.quote:
Nee man, het is zo'n super zachte truiquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ziet er veels te gladjes uit voor echt comfy.
Heb je het gevoeld? Ik denk dat het zo syntetisch jeuk geval is.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee man, het is zo'n super zachte trui
Ik ga straks heen om te checken en kopen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Heb je het gevoeld? Ik denk dat het zo syntetisch jeuk geval is.
Is ook voor twee personen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is gewoon een veel te grote trui?
Lekker nuttig.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is ook voor twee personen.
hmm, handigquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is ook voor twee personen.
Hier ben ik het mee eens, maar het ziet er gewoon uit zo'n gladde microvezel doek. Zo'n gladde doek die in eerste instantie geen water opneemt tot je hem submerged. En dat is zoooo naar.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik koop gewoon kleding wat ik leuk vind. Boeit mij echt niet uit welke winkel dat komt.
Fijn voor haar.quote:
Ja ik moet ook even checken of ik hem in het echt ook chill eruit vind zien.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens, maar het ziet er gewoon uit zo'n gladde microvezel doek. Zo'n gladde doek die in eerste instantie geen water opneemt tot je hem submerged. En dat is zoooo naar.
Nee, jouw strakke hempjes zijn lekker.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens, maar het ziet er gewoon uit zo'n gladde microvezel doek. Zo'n gladde doek die in eerste instantie geen water opneemt tot je hem submerged. En dat is zoooo naar.
daar hebben ze trainingspakken toch voor uitgevonden?quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:32 schreef Stimorol- het volgende:
Ama ik vind de trui leuk. Thuis wil je lekker comfy kleding.
Terecht.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik koop gewoon kleding wat ik leuk vind. Boeit mij echt niet uit welke winkel dat komt.
Het liefst zwarte adidas met witte strepenquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar hebben ze trainingspakken toch voor uitgevonden?
Snap ik. Je voelt het pas in de winkelquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik moet ook even checken of ik hem in het echt ook chill eruit vind zien.
Ik heb geen echt strakke hempjes.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, jouw strakke hempjes zijn lekker.
oei, indirecte sneerquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:32 schreef Amarantha het volgende:
Mensen die haten op Wibra en Zeeman zijn gewoon zielig.
En dan een maat groter kopen zodat hij lekker slobberig zit.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:32 schreef Stimorol- het volgende:
Ama ik vind de trui leuk. Thuis wil je lekker comfy kleding.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als je nou wat minder joints rookt van je Wajong kun je een echt lekkere chilltrui kopen
Ik ben jelly? Waarop precies?quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
oei, indirecte sneer
jij bent jelly
Mensen die kun leven wel goed voor elkaar hebben en een eckte lekkere chilltrui kunnen aanschaffenquote:
Ama lult altijd achter mijn rug omquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er worden wat sneers naar elkaar gemaakt hier. KoeKoeK
Ah ja idd. Ik ben echt onwijs jaloers.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mensen die kun leven wel goed voor elkaar hebben en een eckte lekkere chilltrui kunnen aanschaffen
Lekker profiteren.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah ja idd. Ik ben echt onwijs jaloers.
Zorg dan ook dat ze voor je neus staat.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ama lult altijd achter mijn rug om
MyCroft is wel leuk hoorquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan ben jij de treurige hier.
Mensen die mycroften
Mensen die met Noel gaan![]()
Lieve sneren voor iemand die ruzies heeft met duo om een paar honderd euries.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mensen die kun leven wel goed voor elkaar hebben en een eckte lekkere chilltrui kunnen aanschaffen
Ik zei dat gisteren een keer omdat ik een grapje maakte over dat ik niet genoot van de seks.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:38 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij zeg ik alleen dat jij bij ieder dingetje roept: Laat Noel dit maar niet lezen!
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mycroft is voor onzekere mensen.
Dat was niet alleen gisteren.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zei dat gisteren een keer omdat ik een grapje maakte over dat ik niet genoot van de seks.
Niet om Noel ergens op af te sturen.
Maar die joints hebben je hersenen dusdanig aangetast dat je dat natuurlijk niet begrijpt.
Kan mensen zoals Ama en Braddie niet handelenquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haal de zure lul van Noel eens uit je Cachet, dit is wel beetje extreem
Je hoeft er niet op te reagerenquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kan mensen zoals Ama en Braddie niet handelen
quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:59 schreef Amarantha het volgende:
Volgens Cachet ben je een griezel zo te lezen.
quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik kan die uitspraak nergens terugvinden, niet van Cachet in ieder geval. Dus het is of nooit gezegd of het is per DM uitgewisseld. In dat laatste geval best eng.
Dat stond in zijn signaturequote:Op dinsdag 20 september 2016 14:42 schreef xcachet het volgende:
En dan janken dat ik niet aardig tegen je doe
Ik constateer enkel feiten. Wat ben jij dom zeg.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat stond in zijn signatureWat lul jij nou dan.
Misschien kan jij meedoen?quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:44 schreef Kurovski het volgende:
Is ze weer. Gezellig weer hier zo te zien.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
dit is wel een beetje genant allemaal.
Ach, ik roep nu ook graag dingen die jij niet heb gezegd.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nog nooit gejankt over dat jij niet aardig doet tegen mij. Kan me echt geen fuck schelen. Ik heb alleen gezegd dat je de laatste tijd zuur doet.
Ok.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ach, ik roep nu ook graag dingen die jij niet heb gezegd.
Ze staat droog.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nog nooit gejankt over dat jij niet aardig doet tegen mij. Kan me echt geen fuck schelen. Ik heb alleen gezegd dat je de laatste tijd zuur doet.
Laat me lekker mycroften als ik dat wil.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Punt is dat er irl ook hoop geroddeld wordt alleen komt men daar in veel gevallen niet achter, maar omdat er mycroft is komt alle zure shit naar boven op fok.
Daarom wie daarnaar zoekt is gewoon
Dat mag maar kom niet janken achteraf plsquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Laat me lekker mycroften als ik dat wil.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat mag maar kom niet janken achteraf pls
GAat ze weer. Nu ga je weer stoer janken op fok, om die persoon toch te helpen. Net als met dat excel gevalletje.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:48 schreef xcachet het volgende:
Hmpf, komt nu een student van mijn vorige school op Facebook aankakken of ik hem kan helpen met een stage in Barcelona
Niet geholpenquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
GAat ze weer. Nu ga je weer stoer janken op fok, om die persoon toch te helpen. Net als met dat excel gevalletje.
Jawel hoor. Maar wist het antwoord ook niet.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze kwam niet opdagen.
Kom een keer voor jezelf op zeur.
Dus je kon geen nee zeggen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar wist het antwoord ook niet.
Ik zie de meeste familieleden alleen tijdens begrafenissen. Dat worden er wel steeds minder, dat is dan weer een voordeel.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:51 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond bij mijn nichtje op bezoek. Voor het eerst in mijn leven dat ik haar zie buiten familiebijéénkomsten om
Heb de opdracht bekeken en gezegd dat ik het ook niet wist. Zie het 'voor jezelf opkomen' echt niet verderquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dus je kon geen nee zeggen.
Lord.
Ow wacht. Jij mag wel oordelen over anderen, maar op het moment dat jij met zoiets geconfronteerd wordt is het anders?quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb de opdracht bekeken en gezegd dat ik het ook niet wist. Zie het 'voor jezelf opkomen' echt niet verderLoos iets als je me niet kent verder. Maar daar staat FOK! wel echt bekend om. Denken dat je de ander door en door kent in het echte leven nav van wat posts
sneu
quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow wacht. Jij mag wel oordelen over anderen, maar op het moment dat jij met zoiets geconfronteerd wordt is het anders?
Sneu idd.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik constateer enkel feiten. Wat ben jij dom zeg.
Hahahahah ja tuurlijk meid.quote:
Zij komt zonder benzine ook niet echt ver.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:58 schreef Amarantha het volgende:
Had het best wel willen bewaren als ze iets had gezegd. Met de woorden: Ik heb de komende tijd geen geld voor benzine. Kom ik niet echt ver.
zou zij die krijgen of kopen?quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:54 schreef Amarantha het volgende:
Godver wat een drama weer. Voormalige beste vriendin boos omdat ik strijkkralen heb verkocht die haar dochter zou krijgen eigenlijk. MAAR dat was 2 weken geleden en toen riep ze ja ik heb geen geld voor benzine en toen hoorde ik voor de rest niks meer.
Het is toch best fair dat ik na 2 weken van die tas met zooi af wil?
Klopt. Dus als zij dan niks meer zegt dan verkoop ik het maar.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zij komt zonder benzine ook niet echt ver.
lol. M'n vriendin in Denemarken doet al jaren niet meer aan vriendinnen. 'Altijd gezeur.' zegt ze. 'Liever mannelijk gezelschap.'quote:
Krijgen. En ja stond best wel in de weg want het was een hele grote tas vol.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou zij die krijgen of kopen?
maar dan alsnog. 1 tas kan niet zo hard in de weg liggen dat die na 2 weken weg moet..
Het is een slet dus.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
lol. M'n vriendin in Denemarken doet al jaren niet meer aan vriendinnen. 'Altijd gezeur.' zegt ze. 'Liever mannelijk gezelschap.'
Ze is wel erg ja, maar dat maakt me niet uit. We zijn gewoon vrienden. Vroeger wel samen geweest ruim twintig jaar terug. Werkte niet.quote:
Is ze lekkerquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
lol. M'n vriendin in Denemarken doet al jaren niet meer aan vriendinnen. 'Altijd gezeur.' zegt ze. 'Liever mannelijk gezelschap.'
Wat is jouw leeftijd eigenlijk Ama?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:02 schreef Amarantha het volgende:
Naja lekker boeiend ook, heb verder toch geen contact meer met haar. Had ze maar iets moeten laten horen. Ging er ook beetje vanuit dat ze niet meer langs zou komen.
Over 5 dagen 27.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat is jouw leeftijd eigenlijk Ama?
Altijd weer confronterend om 0 resultaten te zienquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:59 schreef Catkiller het volgende:
Mensen die mycroften en moeilijk gaan doen als de resultaten te confronterend zijn.
Ik doe dat gewoon en ga vervolgens een half uurtje huilen zodat niemand er last van heeft.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan wordt je over 370 dagen 28.
Zoek je dan ook op BolleHaas?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Altijd weer confronterend om 0 resultaten te zien
Mycroft het maar.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:06 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben over 2 dagen 28.
Verwacht nu wel een topic.
Ja is goed, dan zou er eindelijk een keer iets positiefs uit komen.quote:
ik zal donderdag het topic voor je openen. Als ik het onthoud.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja is goed, dan zou er eindelijk een keer iets positiefs uit komen.
Was een grapje ik wil geen positieve aandacht plsquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik zal donderdag het topic voor je openen. Als ik het onthoud.
Ok. Vroeg het me af ivm 'voormalig beste vriendin.' Ik ken m'n vrienden al vrij lang. Het zijn er niet veel. Twee ervan ken ik vanaf m'n 25e. Kameraad die ik het langste ken is al vanaf jongs af aan.quote:
KLB / Feliciteer hier Catkillerquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was een grapje ik wil geen positieve aandacht pls
Die van jou toch ookquote:
Ik kende haar vanaf mijn 12de ofzo en tot ongeveer mijn 23ste of 24ste contact mee gehad en daarna is het weg gegaan omdat ze er geen zin meer in had. Ik geen kinderen, zij wel. Past niet bij elkaar zei ze.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ok. Vroeg het me af ivm 'voormalig beste vriendin.' Ik ken m'n vrienden al vrij lang. Het zijn er niet veel. Twee ervan ken ik vanaf m'n 25e. Kameraad die ik het langste ken is al vanaf jongs af aan.
Aahquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal voor Ama over vijf dagen ook een topic openen.
Ja leuk nu gaat iederen hopen dat ik nog bij de kneuzenclub van 27 ga.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
KLB / Feliciteer hier Catkiller
Iemand was mij voor![]()
hihahoquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja leuk nu gaat iederen hopen dat ik nog bij de kneuzenclub van 27 ga.
Doe normaal tegen hemquote:
wat is MyCroft?quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mycroft is voor onzekere mensen.
Kan je opzoeken wie allemaal je naam heeft gepost en wat voor zinnen er aan vast zitten maar niemand post de namen van kutkloontjes dus dat hoef jij niet te gebruiken.quote:
Heey waarom worden er posts richting mij ineens naar boven gehaald??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |