ik dacht dat de wibra alleen bestond omdat mensen dasty daar kopen?quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:25 schreef Amarantha het volgende:
Oh damn ze hebben een chill trui bij de Wibra die er echt te comfi uit ziet.
Je moeder.quote:
DIt.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht dat de wibra alleen bestond omdat mensen dasty daar kopen?
Ziet er veels te gladjes uit voor echt comfy.quote:
Nee man, het is zo'n super zachte truiquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ziet er veels te gladjes uit voor echt comfy.
Heb je het gevoeld? Ik denk dat het zo syntetisch jeuk geval is.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee man, het is zo'n super zachte trui
Ik ga straks heen om te checken en kopen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Heb je het gevoeld? Ik denk dat het zo syntetisch jeuk geval is.
Is ook voor twee personen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is gewoon een veel te grote trui?
Lekker nuttig.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is ook voor twee personen.
hmm, handigquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is ook voor twee personen.
Hier ben ik het mee eens, maar het ziet er gewoon uit zo'n gladde microvezel doek. Zo'n gladde doek die in eerste instantie geen water opneemt tot je hem submerged. En dat is zoooo naar.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik koop gewoon kleding wat ik leuk vind. Boeit mij echt niet uit welke winkel dat komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |