Oh niet echt goed gelezen, maar leek me eigenlijk wel logisch dat die mensen dan uit zichzelf al betalen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, en hij heeft het ook over
"Ook is er nog een andere groep vrijwilligers die soms helpt of van te voren kleine klusjes doet (leden). Totaal vormt dit een relatief groot deel van het publiek, dus ook degene die consumeren. "
Mensen die op de dag zelf niet meewerken tel ik natuurlijk niet als vrijwilliger. die moeten gewoon betalen
dan begin maar alvast boos te worden.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:08 schreef xcachet het volgende:
Als DUO het nu niet op lost word ik echt boos.
Pisnijdigquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:08 schreef xcachet het volgende:
Dat zal ze leren!!!quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:08 schreef xcachet het volgende:
Zou tussen mijn mbo opleiding en hbo studie recht hebben op ov en stufi. Maar ipv daarvan is die ov en stufi een schuld geworden. Foutje, zou automatisch wegvallen en zou van augustus nog stufi krijgen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan begin maar alvast boos te worden.
geen idee waar dit over gaat trouwens, maar iets verwachten van het duo draait meestal uit op een teleurstelling
Lenen kost geldquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is maar 1 maand lening. Niet m'n hele studie
Dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:08 schreef xcachet het volgende:
Foto pls.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:25 schreef Amarantha het volgende:
Oh damn ze hebben een chill trui bij de Wibra die er echt te comfi uit ziet.
fotoquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:25 schreef Amarantha het volgende:
Oh damn ze hebben een chill trui bij de Wibra die er echt te comfi uit ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |