zal bij jou eens inhoudelijk blijvenquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:57 schreef xcachet het volgende:
Laten we inhoudelijk blijven. Dat is al moeilijk genoeg.
Wat zal ik aantrekken? Zit nog in m'n ochtendsmoking.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:57 schreef xcachet het volgende:
Laten we inhoudelijk blijven. Dat is al moeilijk genoeg.
Zolang 't maar comfortabel zit en jij vindt dat het er goed uit ziet.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat zal ik aantrekken? Zit nog in m'n ochtendsmoking.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zolang 't maar comfortabel zit en jij vindt dat het er goed uit ziet.
Wit overhemd met korte mouwen gepakt, jeans erbij en witte Nikes eronder. Past wel een beetje bij het weer vandaag.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zolang 't maar comfortabel zit en jij vindt dat het er goed uit ziet.
Oh jij was dat toch die ze pas heeft aangeschaft? Ik heb ze wel 'ns in m'n handen gehad in de winkel, maar vond ze een beetje te hip.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:06 schreef jamesdeen het volgende:
Ik doe mijn vibram fivefingers aan. Wat een baas ben ik toch ook
ja man. Deze http://static.webshopapp.(...)179159579.1473337023quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh jij was dat toch die ze pas heeft aangeschaft? Ik heb ze wel 'ns in m'n handen gehad in de winkel, maar vond ze een beetje te hip.
Hoe kleed je je nou eigenlijk voor de klas? Overhemd/polootje dat soort dingen of ook colbert?quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:10 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ja man. Deze http://static.webshopapp.(...)179159579.1473337023
Ik zal wel weer een geschiedenisles hebben gemist... maar een Joegoslaaf valt altijd van het dak?quote:
lange verhullende jas met bijpassende hoed en flashen maarquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hoe kleed je je nou eigenlijk voor de klas? Overhemd/polootje dat soort dingen of ook colbert?
Edit: lol, vergis me met iemand anders.
ook nog gehad, werd nagestaardquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:10 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ja man. Deze http://static.webshopapp.(...)179159579.1473337023
Geen Dimastijl polsbandje? Valt me weer mee.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:25 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
lange verhullende jas met bijpassende hoed en flashen maar
ja ik ook soms en een iemand noemde ze apenschoenen, dikke schijt want ze zitten bij mij als gegotenquote:
dimastijl:quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Geen Dimastijl polsbandje? Valt me weer mee.
ik moest die haags quoten natuurlijk. faal ik me hier even hard.quote:
Meer de stijl van die user die zijn benen verlengd had en zijn garderobe er nog niet op aangepast had.quote:
je vergist mij met haags...quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ik moest die haags quoten natuurlijk. faal ik me hier even hard.
DDWquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Meer de stijl van die user die zijn benen verlengd had en zijn garderobe er nog niet op aangepast had.
Is ie gestolen?quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:12 schreef Kurovski het volgende:
Niemand de deur uit, m'n mp3-speler.
jaquote:Op dinsdag 20 september 2016 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is het zo erg met je gesteld?
Voor mij ook.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
lol. Voor mij is dat uitslapen.
eerst een ander beschuldigen en dan pas zoekenquote:
Stoer hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
lol. Voor mij is dat uitslapen.
Thug life.quote:
Nu nog spullen kopenquote:Op dinsdag 20 september 2016 12:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, was wel waar ik het minste zorgen om maakte
okquote:Op dinsdag 20 september 2016 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh oke, verkoop het maar weer dan
Bedanktquote:Op dinsdag 20 september 2016 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het weer: Flinke perioden met zon. Vanavond verandert er weinig
Wat voor weer wordt het morgenavond?quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het weer: Flinke perioden met zon. Vanavond verandert er weinig
quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat voor weer wordt het morgenavond?
Weerman Niels?quote:
Dat bleek wel ja.quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, was wel waar ik het minste zorgen om maakte
Leuk als argument in een motivatiebriefquote:Op dinsdag 20 september 2016 12:39 schreef Chai het volgende:
Lol.
WGR / Werk waarbij je muziek kan/mag luisteren.
Vooraf even met een valse naam en verdraaid stemmetje bellen en informeren of het mogelijk is om muziek te luisteren onder werktijd.quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Leuk als argument in een motivatiebrief
quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Vooraf even met een valse naam en verdraaid stemmetje bellen en informeren of het mogelijk is om muziek te luisteren onder werktijd.
Dat soberso bij solliciteren, al is het maar om alvast te polsen of het salaris hoog genoeg isquote:Op dinsdag 20 september 2016 12:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Vooraf even met een valse naam en verdraaid stemmetje bellen en informeren of het mogelijk is om muziek te luisteren onder werktijd.
Beetje hopelijk wordt het geen keelontstekingquote:Op dinsdag 20 september 2016 12:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar je bent het niet?
Hoop ik ook voor jou.quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:55 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Beetje hopelijk wordt het geen keelontsteking
Eyyquote:Op dinsdag 20 september 2016 12:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat soberso bij solliciteren, al is het maar om alvast te polsen of het salaris hoog genoeg is
Goed man, ik zit me het zweet uit de naad te werken, spreekwoordelijk dan. De airco staat aan en ik zit hier op FOK!quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Goed man, ik zit me het zweet uit de naad te werken, spreekwoordelijk dan. De airco staat aan en ik zit hier op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |