Voor mij ook.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
lol. Voor mij is dat uitslapen.
eerst een ander beschuldigen en dan pas zoekenquote:
Stoer hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
lol. Voor mij is dat uitslapen.
Thug life.quote:
Nu nog spullen kopenquote:Op dinsdag 20 september 2016 12:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, was wel waar ik het minste zorgen om maakte
okquote:Op dinsdag 20 september 2016 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh oke, verkoop het maar weer dan
Bedanktquote:Op dinsdag 20 september 2016 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het weer: Flinke perioden met zon. Vanavond verandert er weinig
Wat voor weer wordt het morgenavond?quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het weer: Flinke perioden met zon. Vanavond verandert er weinig
quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat voor weer wordt het morgenavond?
Weerman Niels?quote:
Dat bleek wel ja.quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, was wel waar ik het minste zorgen om maakte
Leuk als argument in een motivatiebriefquote:Op dinsdag 20 september 2016 12:39 schreef Chai het volgende:
Lol.
WGR / Werk waarbij je muziek kan/mag luisteren.
Vooraf even met een valse naam en verdraaid stemmetje bellen en informeren of het mogelijk is om muziek te luisteren onder werktijd.quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Leuk als argument in een motivatiebrief
quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Vooraf even met een valse naam en verdraaid stemmetje bellen en informeren of het mogelijk is om muziek te luisteren onder werktijd.
Dat soberso bij solliciteren, al is het maar om alvast te polsen of het salaris hoog genoeg isquote:Op dinsdag 20 september 2016 12:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Vooraf even met een valse naam en verdraaid stemmetje bellen en informeren of het mogelijk is om muziek te luisteren onder werktijd.
Beetje hopelijk wordt het geen keelontstekingquote:Op dinsdag 20 september 2016 12:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar je bent het niet?
Hoop ik ook voor jou.quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:55 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Beetje hopelijk wordt het geen keelontsteking
Eyyquote:Op dinsdag 20 september 2016 12:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat soberso bij solliciteren, al is het maar om alvast te polsen of het salaris hoog genoeg is
Goed man, ik zit me het zweet uit de naad te werken, spreekwoordelijk dan. De airco staat aan en ik zit hier op FOK!quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Goed man, ik zit me het zweet uit de naad te werken, spreekwoordelijk dan. De airco staat aan en ik zit hier op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |