Ze staat droog.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nog nooit gejankt over dat jij niet aardig doet tegen mij. Kan me echt geen fuck schelen. Ik heb alleen gezegd dat je de laatste tijd zuur doet.
Laat me lekker mycroften als ik dat wil.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Punt is dat er irl ook hoop geroddeld wordt alleen komt men daar in veel gevallen niet achter, maar omdat er mycroft is komt alle zure shit naar boven op fok.
Daarom wie daarnaar zoekt is gewoon
Dat mag maar kom niet janken achteraf plsquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Laat me lekker mycroften als ik dat wil.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat mag maar kom niet janken achteraf pls
GAat ze weer. Nu ga je weer stoer janken op fok, om die persoon toch te helpen. Net als met dat excel gevalletje.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:48 schreef xcachet het volgende:
Hmpf, komt nu een student van mijn vorige school op Facebook aankakken of ik hem kan helpen met een stage in Barcelona
Niet geholpenquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
GAat ze weer. Nu ga je weer stoer janken op fok, om die persoon toch te helpen. Net als met dat excel gevalletje.
Jawel hoor. Maar wist het antwoord ook niet.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze kwam niet opdagen.
Kom een keer voor jezelf op zeur.
Dus je kon geen nee zeggen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar wist het antwoord ook niet.
Ik zie de meeste familieleden alleen tijdens begrafenissen. Dat worden er wel steeds minder, dat is dan weer een voordeel.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:51 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond bij mijn nichtje op bezoek. Voor het eerst in mijn leven dat ik haar zie buiten familiebijéénkomsten om
Heb de opdracht bekeken en gezegd dat ik het ook niet wist. Zie het 'voor jezelf opkomen' echt niet verderquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dus je kon geen nee zeggen.
Lord.
Ow wacht. Jij mag wel oordelen over anderen, maar op het moment dat jij met zoiets geconfronteerd wordt is het anders?quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb de opdracht bekeken en gezegd dat ik het ook niet wist. Zie het 'voor jezelf opkomen' echt niet verderLoos iets als je me niet kent verder. Maar daar staat FOK! wel echt bekend om. Denken dat je de ander door en door kent in het echte leven nav van wat posts
sneu
quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow wacht. Jij mag wel oordelen over anderen, maar op het moment dat jij met zoiets geconfronteerd wordt is het anders?
Sneu idd.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik constateer enkel feiten. Wat ben jij dom zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |