Lieve sneren voor iemand die ruzies heeft met duo om een paar honderd euries.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mensen die kun leven wel goed voor elkaar hebben en een eckte lekkere chilltrui kunnen aanschaffen
Ik zei dat gisteren een keer omdat ik een grapje maakte over dat ik niet genoot van de seks.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:38 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij zeg ik alleen dat jij bij ieder dingetje roept: Laat Noel dit maar niet lezen!
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mycroft is voor onzekere mensen.
Dat was niet alleen gisteren.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zei dat gisteren een keer omdat ik een grapje maakte over dat ik niet genoot van de seks.
Niet om Noel ergens op af te sturen.
Maar die joints hebben je hersenen dusdanig aangetast dat je dat natuurlijk niet begrijpt.
Kan mensen zoals Ama en Braddie niet handelenquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haal de zure lul van Noel eens uit je Cachet, dit is wel beetje extreem
Je hoeft er niet op te reagerenquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kan mensen zoals Ama en Braddie niet handelen
quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:59 schreef Amarantha het volgende:
Volgens Cachet ben je een griezel zo te lezen.
quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik kan die uitspraak nergens terugvinden, niet van Cachet in ieder geval. Dus het is of nooit gezegd of het is per DM uitgewisseld. In dat laatste geval best eng.
Dat stond in zijn signaturequote:Op dinsdag 20 september 2016 14:42 schreef xcachet het volgende:
En dan janken dat ik niet aardig tegen je doe
Ik constateer enkel feiten. Wat ben jij dom zeg.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat stond in zijn signatureWat lul jij nou dan.
Misschien kan jij meedoen?quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:44 schreef Kurovski het volgende:
Is ze weer. Gezellig weer hier zo te zien.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
dit is wel een beetje genant allemaal.
Ach, ik roep nu ook graag dingen die jij niet heb gezegd.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nog nooit gejankt over dat jij niet aardig doet tegen mij. Kan me echt geen fuck schelen. Ik heb alleen gezegd dat je de laatste tijd zuur doet.
Ok.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ach, ik roep nu ook graag dingen die jij niet heb gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |