Oh gewoon nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Jeej. Waarom de vraag of ik nog ervaring met andere drugs heb trouwens?
Zal niets verklappen, maar hij heeft zo'n leuk beukschild dat je net even raakt voordat je kan afmaken waar je mee bezig bent. Niet zo dat je binnen een seconde dood bent, maar het werkt geweldig op de zenuwen.quote:
doe gwn mietjequote:Op vrijdag 9 september 2016 23:30 schreef NoelGallagher het volgende:
wil goatse and tubgirl posten maar ja mag weer niet want dit en dat en vies en zus en zo
Rook ze.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:29 schreef bondage het volgende:
Over drugs gesproken, ik ga joint roken.
Nope, ik hou daar niet van.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Wil je een keer samen truffels doen? Succes gegarandeerd
wat ben jij een ongelofelijke pussy ookquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:30 schreef NoelGallagher het volgende:
wil goatse and tubgirl posten maar ja mag weer niet want dit en dat en vies en zus en zo
quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:30 schreef NoelGallagher het volgende:
rtquote:
hahaha!!quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk een Goatse
Let's give it a shot: 'What makes you guys think you can crash on my sofa? You'd better come up with something acceptable.'quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:26 schreef Amarantha het volgende:
Waar zal ik over beginnen in het Engels?
Ze slapen niet op mijn bank, maar in de logeerkamer.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Let's give it a shot: 'What makes you guys think you can crash on my sofa? You'd better come up with something acceptable.'
Zoiets.
dat klinkt alsof ze ze gaat verleiden tot groepseksquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Let's give it a shot: 'What makes you guys think you can crash on my sofa? You'd better come up with something acceptable.'
Zoiets.
Mijn chickiequote:
ripquote:
Met wie moet ik nu over tuinbroeken praten?quote:
weet niet bbyquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Met wie moet ik nu over tuinbroeken praten?
echt gênant slecht gewoonquote:
Dat mag je vindenquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat ben jij een ongelofelijke pussy ook
laten we niet overdrijvenquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb ze wel eens beter gemaakt ja.
Dus zij regelen het ontbijt. Voor wat, hoort wat.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze slapen niet op mijn bank, maar in de logeerkamer.
Tuinbroeken?quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet niet bby
vind frank wel een type voor tuinbroeken
Ok.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik in mijn kleerkast, hij wil er niet uit
niet?quote:
Nee. Ze eten dit weekend met vegan huisgenoten mee.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dus zij regelen het ontbijt. Voor wat, hoort wat.
ik vroeg iets :squote:Op vrijdag 9 september 2016 23:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Ze eten dit weekend met vegan huisgenoten mee.
Neuh, hier zo thuis loop ik ofwel in korte broeken - zoals nu - ofwel in sweatpants.quote:
Hmm ja dat kloptquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet niet bby
vind frank wel een type voor tuinbroeken
Ik heb 3 tuinbroekenquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, hier zo thuis loop ik ofwel in korte broeken - zoals nu - ofwel in sweatpants.
heb je het niet voor willoow over om paar tuinbroeken aan te schaffenquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, hier zo thuis loop ik ofwel in korte broeken - zoals nu - ofwel in sweatpants.
plsquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
NWS / Bewusteloze junk met kind in auto.
Zag even de toekomst van DP voor me....
Ik zie de laatste tijd steeds meer 'vrouwen' in korte versies van dat kledingstuk lopen. Ziet er niet uitquote:
Eens.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:39 schreef deadprez het volgende:
die twee verdienen echt een paar godtering harde klappen
ja en ik zeg alleen pls, hoef je niet meteen zo gevoelig te doenquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was maar een grapje.
nou hahaquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Kijk een Goatse
Ik heb korte tuinbroek met bloemetjes.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zie de laatste tijd steeds meer 'vrouwen' in korte versies van dat kledingstuk lopen. Ziet er niet uit
Heb je er ook zo'n maiskolfpijp bij gekregen?quote:
Wiloow kan het prima zonder mij af.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je het niet voor willoow over om paar tuinbroeken aan te schaffen
Matig ja.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zie de laatste tijd steeds meer 'vrouwen' in korte versies van dat kledingstuk lopen. Ziet er niet uit
Dan is het afwassen en de zaak spik en span achterlaten. Ze moeten niet denken dat ze er goedkoop afkomen. Dat is gewoon normaal. If ya can't pay up, yer the bitch for 2 hours..quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Ze eten dit weekend met vegan huisgenoten mee.
niet iedereen verwacht een tegenprestatie voor allesquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dan is het afwassen en de zaak spik en span achterlaten. Ze moeten niet denken dat ze er goedkoop afkomen. Dat is gewoon normaal. If ya can't pay up, yer the bitch for 2 hours..
Ben ik nou zo erg?
Zit wat in. Ik heb ze vroeger ook gehad, nachtmerries aan overgehouden.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb korte tuinbroek met bloemetjes.
Maar je wil toch ook later kunnen zeggen: ik zag er vroeger echt niet uit.
Zo noem ik mijn gedateerde, lekker hoge korte broeken altijd, omdat ik er zo goed in uitzie.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:42 schreef deadprez het volgende:
korte tuinbroek? is dat gwn zo'n hotpants spijkerding dat verder doorloopt?
das toch cute
quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dan is het afwassen en de zaak spik en span achterlaten. Ze moeten niet denken dat ze er goedkoop afkomen. Dat is gewoon normaal. If ya can't pay up, yer the bitch for 2 hours..
Ben ik nou zo erg?
Ze treden hier morgenavond op.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet iedereen verwacht een tegenprestatie voor alles
nu kun je skaterswek rockenquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:43 schreef Remqo het volgende:
Ik heb wat oversized spijkerbroeken aan de waslijn hangen, komt nog uit de tijd toen ik een fatty was,
maar wat is het nou voor bandquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ze treden hier morgenavond op.
Ze komen volgens mij in verschillende lengtes. Ben alleen driekwart nog niet tegengekomen in het wild.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:42 schreef deadprez het volgende:
korte tuinbroek? is dat gwn zo'n hotpants spijkerding dat verder doorloopt?
das toch cute
broek op half zevenquote:
Over coffee gesproken, jij gaat me samen met Dead toch niet weer een hele nacht wakker toch zeker?quote:
niks mis meequote:
Misschien.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Over coffee gesproken, jij gaat me samen met Dead toch niet weer een hele nacht wakker toch zeker?
jawelquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Over coffee gesproken, jij gaat me samen met Dead toch niet weer een hele nacht wakker toch zeker?
In jouw geval zou ik 4 uur rekenen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet iedereen verwacht een tegenprestatie voor alles
best chillquote:
En dat doen ze ook.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In jouw geval zou ik 4 uur rekenen.Het is gewoon normaal als je ergens maft dat je dan een tegenprestatie levert.
Net alsof er 7 drollen aan je kont hangen, I care notquote:
nee dat is helemaal niet "normaal"quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In jouw geval zou ik 4 uur rekenen.Het is gewoon normaal als je ergens maft dat je dan een tegenprestatie levert.
Maar ook dit. Het is niet nodig. Maar deze mensen crashen hier niet zomaar.quote:
nee dat ook nog eens iddquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ook dit. Het is niet nodig. Maar deze mensen crashen hier niet zomaar.
Als kind moest ik ze verplicht aan omdat mijn moeder dat schattig vond staan. Sindsdien een gruwelijke hekel aan die dingen.quote:
Chillquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ook. De hardcore op de radio houd me gelukkig wel wakker.
Daar wacht ik nog even mee, ik moet nog even immers.quote:
Anders negeer je mij even. Bedankt.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar wacht ik nog even mee, ik moet nog even immers.
Zou nooit weer komen. Kijk als iemand een feestje heeft gehad en ik blijf slapen dan help ik wel de zooi even opruimen de volgende dag. Of in ieder geval een groot deel.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:49 schreef deadprez het volgende:
srs als ik ergens slaap en ik word de volgende dag aan het werk gezet als tegenprestatie, zou ik geen fuck uitvoeren, één grote teringzooi maken en dan naar huis gaan
Hahaquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als kind moest ik ze verplicht aan omdat mijn moeder dat schattig vond staan. Sindsdien een gruwelijke hekel aan die dingen.
ja ik ruim sws altijd wel ff op de volgende dag, maar als het geëist wordt wordt het een ander verhaalquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou nooit weer komen. Kijk als iemand een feestje heeft gehad en ik blijf slapen dan help ik wel de zooi even opruimen.
Oh sorry, dan heb ik je gemist. Wat is er?quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Anders negeer je mij even. Bedankt.
Ik vroeg of je weer een nachtje door ging halen?quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh sorry, dan heb ik je gemist. Wat is er?
echt hèquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Anders negeer je mij even. Bedankt.
Ja, lach maar. Je had ook van die 'nette tuinbroeken', waren van stof en gestreept, inclusief bijpassend strikje. Was een ramp.quote:
Kan ik me wat bij voorstellen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:50 schreef Amarantha het volgende:
Tenzij het mensen zijn die hier ook telkens zooi maken en het zo achterlaten. Dan kan het mij weinig boeien.
Nou het was me niet gelukt, maar ik blijf voor prez en ama nog wel een eventjes hangen hoor, wellicht doen jij en willow ook mee.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vroeg of je weer een nachtje door ging halen?
quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
maar ik blijf voor prez en ama nog wel een eventjes hangen hoor
quote:
No way! Ik haak zo af.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou het was me niet gelukt, maar ik blijf voor prez en ama nog wel een eventjes hangen hoor, wellicht doen jij en willow ook mee.
Haags is een prima kerel, zolang hij geen TT maaktquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou het was me niet gelukt, maar ik blijf voor prez en ama nog wel een eventjes hangen hoor, wellicht doen jij en willow ook mee.
slijmbalquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Haags is een prima kerel, zolang hij geen TT maakt
Maar ik had echt een anderequote:Op vrijdag 9 september 2016 23:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo een wil ikquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Je had ook van die 'nette tuinbroeken', waren van stof en gestreept, inclusief bijpassend strikje. Was een ramp.
of postquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Of die klote smiley post.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
boelerquote:
Eventjes een foto maken, ik heb een oude babyfoto - in kleur, jaja, dat kon - waarin ik zo'n geweldig ding aanhad. Weinig wist ik dat het 10 jaar later nog aan moest.quote:
de verschrikkelijkste smiley die er isquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:56 schreef Der_Mann het volgende:
wat ik net in dit leuke spel meemaakte KAN was me toch mooi, daar KEn ik echt plezieRig van worden
Hier word ik nou vrolijk van. Nu kan ik rustig gaan slapen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Die Haags is nu echt een user naar mijn hart. Werkelijk fantastisch, die jongen kan gewoon niets verkeerd doen.
nou daar moet hij blij mee zijnquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Die Haags is nu echt een user naar mijn hart. Werkelijk fantastisch, die jongen kan gewoon niets verkeerd doen.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:56 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig delen DP en ik de zelfde mening als het gaat om die smiley.
En voor een Hagenees scheldt hij verdomd weinig met Kankah!quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:56 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De aids van FOK! op dit moment.
Dat beaam ik.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
de verschrikkelijkste smiley die er is
neequote:Op vrijdag 9 september 2016 23:56 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb het idee dat ik iets gemist heb. Heb ik iets gemist?
Ik erger me er niet aanquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Valt toch wel mee jongens?
Ik houd van dieren maar daar zou ik een dubbelloops op zetten.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Valt toch wel mee jongens?
Haha wow.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik houd van dieren maar daar zou ik een dubbelloops op zetten.
Euyy vogeltjesdansquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:56 schreef Der_Mann het volgende:
wat ik net in dit leuke spel meemaakte KAN was me toch mooi, daar KEn ik echt plezieRig van worden
hey maar ben je nou plukdesterquote:
Stop met het schelden van K. Mijn kat kankerde vanmiddag van de trap.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
En voor een Hagenees scheldt hij verdomd weinig met Kankah!
wilde op je reageren en toen werd er letterlijk een bom op me gegooidquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:56 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb het idee dat ik iets gemist heb. Heb ik iets gemist?
zijn er echt mensen die dit grappig vindenquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stop met het schelden van K. Mijn kat kankerde vanmiddag van de trap.
Het hoort ook niet gevraagd te worden. Zulke dingen horen mensen automatisch zelf te doen.quote:
GEFELICITEEERRRDD U BENT DE 100STE DIE DIT VRAAGTquote:
oh zo, ja dat is een ander verhaalquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het hoort ook niet gevraagd te worden. Zulke dingen horen mensen automatisch zelf te doen.
Denk het niet.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
zijn er echt mensen die dit grappig vinden
Lijkt me stug.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wilde op je reageren en toen werd er letterlijk een bom op me gegooid
:$quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jou mis ik altijd schatje <3
En de 100ste die geen antwoord krijgt op zijn vraag?quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:58 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
GEFELICITEEERRRDD U BENT DE 100STE DIE DIT VRAAGT
Het is geen grap. Het is echt zo.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
zijn er echt mensen die dit grappig vinden
Neeeee ik heb maar 1 naam en dat is pensylvaniaquote:
liever nietquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan is deze stukken beter [ afbeelding ]
Ik zeg vervangen
je hebt wel echt een achterlijke kat als hij van de trap kankertquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is geen grap. Het is echt zo.
Dit is toch wel een van je beste grappen haagsquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou, kankahtrap!quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld in je.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dit is toch wel een van je beste grappen haags
mwehquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:00 schreef Vanillekwark het volgende:
Is haags de nieuwe rozevla ofzo?
bring Rozevla backquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:00 schreef Vanillekwark het volgende:
Dat is leuk.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:00 schreef Pensylvania het volgende:
Ik tilburg hebben we een opvanghuis voor downies genaamd amarant
Rozevla + Noel = Haags?quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
mweh
gecombineerd met noel komen ze ongeveer aan dat niveau idd
quote:
maar dit soort dingen vind je niet echt toch, maar zeg je gwn om tegendraads te doen :squote:
noel + haagsquote:
niceequote:Op zaterdag 10 september 2016 00:01 schreef Vanillekwark het volgende:
Vrouw en kind slapen, denk dat ik eindelijk mijn fles rum uit de dominicaanse republiek kan opentrekken
Met mij ook. Ik ben over het algemeen veel redelijker en vriendelijker in een DM.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Rozevla kun je goed mee DM'en.
quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:00 schreef Vanillekwark het volgende:
Dit betwijfel ik.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
ik kan dit beamenquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Met mij ook. Ik ben over het algemeen veel redelijker en vriendelijker in een DM.
Ik kan die uitspraak nergens terugvinden, niet van Cachet in ieder geval. Dus het is of nooit gezegd of het is per DM uitgewisseld. In dat laatste geval best eng.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:59 schreef Amarantha het volgende:
Volgens Cachet ben je een griezel zo te lezen.
Deadprez plsquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
maar dit soort dingen vind je niet echt toch, maar zeg je gwn om tegendraads te doen :s
Dat kan ik beamenquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Met mij ook. Ik ben over het algemeen veel redelijker en vriendelijker in een DM.
VK!quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
JA EN PIMquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
VK!
Is de kleine er al ? En zo jaHoe heet ie?
quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik kan die uitspraak nergens terugvinden, niet van Cachet in ieder geval. Dus het is of nooit gezegd of het is per DM uitgewisseld. In dat laatste geval best eng.
Heb jij ook serieuze Rozevla gezien?quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
dat doet mij verdrietquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld in je.
dat jij direct opzoekt of je een uitspraak terug kunt vinden vind ik ook best eng, no offencequote:Op zaterdag 10 september 2016 00:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik kan die uitspraak nergens terugvinden, niet van Cachet in ieder geval. Dus het is of nooit gezegd of het is per DM uitgewisseld. In dat laatste geval best eng.
Ik vind het wel baas haha.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat jij direct opzoekt of je een uitspraak terug kunt vinden vind ik ook best eng, no offence
Heet je zoon toevallig Hermann?quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:03 schreef Vanillekwark het volgende:
Maar volgens Hermann gaat mijn zoon gepest worden
das gewoon projectiequote:Op zaterdag 10 september 2016 00:03 schreef Vanillekwark het volgende:
Maar volgens Hermann gaat mijn zoon gepest worden
Kudos voor engelse spelling van offence.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat jij direct opzoekt of je een uitspraak terug kunt vinden vind ik ook best eng, no offence
dankquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kudos voor engelse spelling van offence.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja, tijd om naar bed te gaan.
Doei!
dit vind ik niet leukquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
mweh
gecombineerd met noel komen ze ongeveer aan dat niveau idd
Nee Pim dat zeg ik toch godverdommequote:
Goed punt wel.quote:
Was toch echt gewoon in het topic waarin ik werd uitgemaakt als kaal en lelijkquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Neuh, ik heb hem doorgaans niet zo serieus in mijn DM.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb jij ook serieuze Rozevla gezien?
:$quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:04 schreef Vanillekwark het volgende:
Goed punt wel.
Apart dat de grootste drugskikker van KLB SC over het algemeen het meest logisch overkomt. Denk dat ik daarom zo'n mancrush op je heb.
Ik las even dat je frank had doodgemaaktquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
eerste keer dood bij Franks lievelingsbaas, woehoe
quote:
Snap ikquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Porno voor dannyquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Goed zoeken, vind je het wel op FOK!
ben ik bijna toe in staatquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik las even dat je frank had doodgemaakt
quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb voor het eerst in 2016 energy gedronken en oh my ben net een speelgoedkonijn zonder batterijen gvd waar is mn slaap
Hahaquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, ik heb hem doorgaans niet zo serieus in mijn DM.
Ik waarschuwde je nog. Dat schild is irritant.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
eerste keer dood bij Franks lievelingsbaas, woehoe
Klinkt fortuynlijkquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee Pim dat zeg ik toch godverdomme
Ik ook wel.quote:
volgens mij heeft ie nog niks met z'n schild gedaanquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik waarschuwde je nog. Dat schild is irritant..
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja, tijd om naar bed te gaan.
Doei!
zit tussen je oren wss of je bent hypergevoelig voor cafeïnequote:
Niet naar voren rent en je dan steekt met de punt van dat schild?quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij heeft ie nog niks met z'n schild gedaan
Ik drink nooit koffie maybe is dat het wel gvdquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
zit tussen je oren wss of je bent hypergevoelig voor cafeïne
Haha, ging over andere frank joh xDquote:
Heb je een link? Als dat namelijk zo is dan zou dat betekenen dat Mycroft ziek is.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:04 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Was toch echt gewoon in het topic waarin ik werd uitgemaakt als kaal en lelijk
True enough. Maar nog steeds mad lobi hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
:$
wellicht zegt dit meer over de rest hier
Hoe kan ik op nr 6 staan als ik gewoon 7 uur lang niet aanwezig was?quote:001. 682 haags_kwartiertje
002. 656 deadprez
003. 316 Drug
004. 245 Pensylvania
005. 243 Der_Mann
006. 231 Amarantha
Oh no, mycroft ziek.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je een link? Als dat namelijk zo is dan zou dat betekenen dat Mycroft ziek is.
Aha. Oke.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Haha, ging over andere frank joh xD
voortaan pep doenquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik drink nooit koffie maybe is dat het wel gvd
insgelijksquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
True enough. Maar nog steeds mad lobi hoor.
ROT TOCH OP DAARMEE WE HADDEN HELEMAAL NIET AAN PIM FORTUYN GEDACHT TOEN WE HEM DIE NAAM GAVEN WE ZIJN LINKSE RAKKERS, DUS ALS JE NU NIET HIERMEE STOPT DAN NEUK IK JE KONT MET EEN HARK.quote:
Ik ben hier al fucking de hele avond en nog steeds niet in de top 3quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe kan ik op nr 6 staan als ik gewoon 7 uur lang niet aanwezig was?
wtf ik ben ook echt de halve dag niet thuis geweestquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe kan ik op nr 6 staan als ik gewoon 7 uur lang niet aanwezig was?
Nee, toch niet.quote:
Dit is wel een tikkeltje ernstig. KLB ownt alles. Ook als we een tijdje niet aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtf ik ben ook echt de halve dag niet thuis geweest
hij heeft iets met dragonarmour in z'n naam, is het die?quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet naar voren rent en je dan steekt met de punt van dat schild?
quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is wel een tikkeltje ernstig. KLB ownt alles. Ook als we niet aanwezig zijn.
Hey Bondage, leuk, dat mycroft van je, maar dat alle gebruikers er toegang toe hebben is niet zo fienquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Kunnen we niet gebruiken natuurlijk
jaquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Worden al die FOK!kers nog gekker nadat ze eeuwig vader en deeltijd FOK!ker zijn geworden? Ik noem een WCH en Fienillekwark
-nog- gekker?quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Worden al die FOK!kers nog gekker nadat ze eeuwig vader en deeltijd FOK!ker zijn geworden? Ik noem een WCH en Fienillekwark
nee joh pharkus is mijn homeboyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |