Eventjes een foto maken, ik heb een oude babyfoto - in kleur, jaja, dat kon - waarin ik zo'n geweldig ding aanhad. Weinig wist ik dat het 10 jaar later nog aan moest.quote:
de verschrikkelijkste smiley die er isquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:56 schreef Der_Mann het volgende:
wat ik net in dit leuke spel meemaakte KAN was me toch mooi, daar KEn ik echt plezieRig van worden
Hier word ik nou vrolijk van. Nu kan ik rustig gaan slapen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Die Haags is nu echt een user naar mijn hart. Werkelijk fantastisch, die jongen kan gewoon niets verkeerd doen.
nou daar moet hij blij mee zijnquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Die Haags is nu echt een user naar mijn hart. Werkelijk fantastisch, die jongen kan gewoon niets verkeerd doen.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:56 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig delen DP en ik de zelfde mening als het gaat om die smiley.
En voor een Hagenees scheldt hij verdomd weinig met Kankah!quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:56 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De aids van FOK! op dit moment.
Dat beaam ik.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
de verschrikkelijkste smiley die er is
neequote:Op vrijdag 9 september 2016 23:56 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb het idee dat ik iets gemist heb. Heb ik iets gemist?
Ik erger me er niet aanquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Valt toch wel mee jongens?
Ik houd van dieren maar daar zou ik een dubbelloops op zetten.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Valt toch wel mee jongens?
Haha wow.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik houd van dieren maar daar zou ik een dubbelloops op zetten.
Euyy vogeltjesdansquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:56 schreef Der_Mann het volgende:
wat ik net in dit leuke spel meemaakte KAN was me toch mooi, daar KEn ik echt plezieRig van worden
hey maar ben je nou plukdesterquote:
Stop met het schelden van K. Mijn kat kankerde vanmiddag van de trap.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
En voor een Hagenees scheldt hij verdomd weinig met Kankah!
wilde op je reageren en toen werd er letterlijk een bom op me gegooidquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:56 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb het idee dat ik iets gemist heb. Heb ik iets gemist?
zijn er echt mensen die dit grappig vindenquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stop met het schelden van K. Mijn kat kankerde vanmiddag van de trap.
Het hoort ook niet gevraagd te worden. Zulke dingen horen mensen automatisch zelf te doen.quote:
GEFELICITEEERRRDD U BENT DE 100STE DIE DIT VRAAGTquote:
oh zo, ja dat is een ander verhaalquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het hoort ook niet gevraagd te worden. Zulke dingen horen mensen automatisch zelf te doen.
Denk het niet.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
zijn er echt mensen die dit grappig vinden
Lijkt me stug.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wilde op je reageren en toen werd er letterlijk een bom op me gegooid
:$quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jou mis ik altijd schatje <3
En de 100ste die geen antwoord krijgt op zijn vraag?quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:58 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
GEFELICITEEERRRDD U BENT DE 100STE DIE DIT VRAAGT
Het is geen grap. Het is echt zo.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
zijn er echt mensen die dit grappig vinden
Neeeee ik heb maar 1 naam en dat is pensylvaniaquote:
liever nietquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan is deze stukken beter [ afbeelding ]
Ik zeg vervangen
je hebt wel echt een achterlijke kat als hij van de trap kankertquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is geen grap. Het is echt zo.
Dit is toch wel een van je beste grappen haagsquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou, kankahtrap!quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |