hey maar ben je nou plukdesterquote:
Stop met het schelden van K. Mijn kat kankerde vanmiddag van de trap.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
En voor een Hagenees scheldt hij verdomd weinig met Kankah!
wilde op je reageren en toen werd er letterlijk een bom op me gegooidquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:56 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb het idee dat ik iets gemist heb. Heb ik iets gemist?
zijn er echt mensen die dit grappig vindenquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stop met het schelden van K. Mijn kat kankerde vanmiddag van de trap.
Het hoort ook niet gevraagd te worden. Zulke dingen horen mensen automatisch zelf te doen.quote:
GEFELICITEEERRRDD U BENT DE 100STE DIE DIT VRAAGTquote:
oh zo, ja dat is een ander verhaalquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het hoort ook niet gevraagd te worden. Zulke dingen horen mensen automatisch zelf te doen.
Denk het niet.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
zijn er echt mensen die dit grappig vinden
Lijkt me stug.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wilde op je reageren en toen werd er letterlijk een bom op me gegooid
:$quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jou mis ik altijd schatje <3
En de 100ste die geen antwoord krijgt op zijn vraag?quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:58 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
GEFELICITEEERRRDD U BENT DE 100STE DIE DIT VRAAGT
Het is geen grap. Het is echt zo.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
zijn er echt mensen die dit grappig vinden
Neeeee ik heb maar 1 naam en dat is pensylvaniaquote:
liever nietquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan is deze stukken beter [ afbeelding ]
Ik zeg vervangen
je hebt wel echt een achterlijke kat als hij van de trap kankertquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is geen grap. Het is echt zo.
Dit is toch wel een van je beste grappen haagsquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou, kankahtrap!quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |