nee dat is helemaal niet "normaal"quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In jouw geval zou ik 4 uur rekenen.Het is gewoon normaal als je ergens maft dat je dan een tegenprestatie levert.
Maar ook dit. Het is niet nodig. Maar deze mensen crashen hier niet zomaar.quote:
nee dat ook nog eens iddquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ook dit. Het is niet nodig. Maar deze mensen crashen hier niet zomaar.
Als kind moest ik ze verplicht aan omdat mijn moeder dat schattig vond staan. Sindsdien een gruwelijke hekel aan die dingen.quote:
Chillquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ook. De hardcore op de radio houd me gelukkig wel wakker.
Daar wacht ik nog even mee, ik moet nog even immers.quote:
Anders negeer je mij even. Bedankt.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar wacht ik nog even mee, ik moet nog even immers.
Zou nooit weer komen. Kijk als iemand een feestje heeft gehad en ik blijf slapen dan help ik wel de zooi even opruimen de volgende dag. Of in ieder geval een groot deel.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:49 schreef deadprez het volgende:
srs als ik ergens slaap en ik word de volgende dag aan het werk gezet als tegenprestatie, zou ik geen fuck uitvoeren, één grote teringzooi maken en dan naar huis gaan
Hahaquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als kind moest ik ze verplicht aan omdat mijn moeder dat schattig vond staan. Sindsdien een gruwelijke hekel aan die dingen.
ja ik ruim sws altijd wel ff op de volgende dag, maar als het geëist wordt wordt het een ander verhaalquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou nooit weer komen. Kijk als iemand een feestje heeft gehad en ik blijf slapen dan help ik wel de zooi even opruimen.
Oh sorry, dan heb ik je gemist. Wat is er?quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Anders negeer je mij even. Bedankt.
Ik vroeg of je weer een nachtje door ging halen?quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh sorry, dan heb ik je gemist. Wat is er?
echt hèquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Anders negeer je mij even. Bedankt.
Ja, lach maar. Je had ook van die 'nette tuinbroeken', waren van stof en gestreept, inclusief bijpassend strikje. Was een ramp.quote:
Kan ik me wat bij voorstellen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:50 schreef Amarantha het volgende:
Tenzij het mensen zijn die hier ook telkens zooi maken en het zo achterlaten. Dan kan het mij weinig boeien.
Nou het was me niet gelukt, maar ik blijf voor prez en ama nog wel een eventjes hangen hoor, wellicht doen jij en willow ook mee.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vroeg of je weer een nachtje door ging halen?
quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
maar ik blijf voor prez en ama nog wel een eventjes hangen hoor
quote:
No way! Ik haak zo af.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou het was me niet gelukt, maar ik blijf voor prez en ama nog wel een eventjes hangen hoor, wellicht doen jij en willow ook mee.
Haags is een prima kerel, zolang hij geen TT maaktquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou het was me niet gelukt, maar ik blijf voor prez en ama nog wel een eventjes hangen hoor, wellicht doen jij en willow ook mee.
slijmbalquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Haags is een prima kerel, zolang hij geen TT maakt
Maar ik had echt een anderequote:Op vrijdag 9 september 2016 23:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo een wil ikquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Je had ook van die 'nette tuinbroeken', waren van stof en gestreept, inclusief bijpassend strikje. Was een ramp.
of postquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Of die klote smiley post.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
boelerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |