Zit wat in. Ik heb ze vroeger ook gehad, nachtmerries aan overgehouden.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb korte tuinbroek met bloemetjes.
Maar je wil toch ook later kunnen zeggen: ik zag er vroeger echt niet uit.
Zo noem ik mijn gedateerde, lekker hoge korte broeken altijd, omdat ik er zo goed in uitzie.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:42 schreef deadprez het volgende:
korte tuinbroek? is dat gwn zo'n hotpants spijkerding dat verder doorloopt?
das toch cute
quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dan is het afwassen en de zaak spik en span achterlaten. Ze moeten niet denken dat ze er goedkoop afkomen. Dat is gewoon normaal. If ya can't pay up, yer the bitch for 2 hours..
Ben ik nou zo erg?
Ze treden hier morgenavond op.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet iedereen verwacht een tegenprestatie voor alles
nu kun je skaterswek rockenquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:43 schreef Remqo het volgende:
Ik heb wat oversized spijkerbroeken aan de waslijn hangen, komt nog uit de tijd toen ik een fatty was,
maar wat is het nou voor bandquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ze treden hier morgenavond op.
Ze komen volgens mij in verschillende lengtes. Ben alleen driekwart nog niet tegengekomen in het wild.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:42 schreef deadprez het volgende:
korte tuinbroek? is dat gwn zo'n hotpants spijkerding dat verder doorloopt?
das toch cute
broek op half zevenquote:
Over coffee gesproken, jij gaat me samen met Dead toch niet weer een hele nacht wakker toch zeker?quote:
niks mis meequote:
Misschien.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Over coffee gesproken, jij gaat me samen met Dead toch niet weer een hele nacht wakker toch zeker?
jawelquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Over coffee gesproken, jij gaat me samen met Dead toch niet weer een hele nacht wakker toch zeker?
In jouw geval zou ik 4 uur rekenen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet iedereen verwacht een tegenprestatie voor alles
best chillquote:
En dat doen ze ook.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In jouw geval zou ik 4 uur rekenen.Het is gewoon normaal als je ergens maft dat je dan een tegenprestatie levert.
Net alsof er 7 drollen aan je kont hangen, I care notquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |