Nee. Ze eten dit weekend met vegan huisgenoten mee.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dus zij regelen het ontbijt. Voor wat, hoort wat.
ik vroeg iets :squote:Op vrijdag 9 september 2016 23:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Ze eten dit weekend met vegan huisgenoten mee.
Neuh, hier zo thuis loop ik ofwel in korte broeken - zoals nu - ofwel in sweatpants.quote:
Hmm ja dat kloptquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet niet bby
vind frank wel een type voor tuinbroeken
Ik heb 3 tuinbroekenquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, hier zo thuis loop ik ofwel in korte broeken - zoals nu - ofwel in sweatpants.
heb je het niet voor willoow over om paar tuinbroeken aan te schaffenquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, hier zo thuis loop ik ofwel in korte broeken - zoals nu - ofwel in sweatpants.
plsquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
NWS / Bewusteloze junk met kind in auto.
Zag even de toekomst van DP voor me....
Ik zie de laatste tijd steeds meer 'vrouwen' in korte versies van dat kledingstuk lopen. Ziet er niet uitquote:
Eens.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:39 schreef deadprez het volgende:
die twee verdienen echt een paar godtering harde klappen
ja en ik zeg alleen pls, hoef je niet meteen zo gevoelig te doenquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was maar een grapje.
nou hahaquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Kijk een Goatse
Ik heb korte tuinbroek met bloemetjes.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zie de laatste tijd steeds meer 'vrouwen' in korte versies van dat kledingstuk lopen. Ziet er niet uit
Heb je er ook zo'n maiskolfpijp bij gekregen?quote:
Wiloow kan het prima zonder mij af.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je het niet voor willoow over om paar tuinbroeken aan te schaffen
Matig ja.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zie de laatste tijd steeds meer 'vrouwen' in korte versies van dat kledingstuk lopen. Ziet er niet uit
Dan is het afwassen en de zaak spik en span achterlaten. Ze moeten niet denken dat ze er goedkoop afkomen. Dat is gewoon normaal. If ya can't pay up, yer the bitch for 2 hours..quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Ze eten dit weekend met vegan huisgenoten mee.
niet iedereen verwacht een tegenprestatie voor allesquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dan is het afwassen en de zaak spik en span achterlaten. Ze moeten niet denken dat ze er goedkoop afkomen. Dat is gewoon normaal. If ya can't pay up, yer the bitch for 2 hours..
Ben ik nou zo erg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |