Oh gewoon nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Jeej. Waarom de vraag of ik nog ervaring met andere drugs heb trouwens?
Zal niets verklappen, maar hij heeft zo'n leuk beukschild dat je net even raakt voordat je kan afmaken waar je mee bezig bent. Niet zo dat je binnen een seconde dood bent, maar het werkt geweldig op de zenuwen.quote:
doe gwn mietjequote:Op vrijdag 9 september 2016 23:30 schreef NoelGallagher het volgende:
wil goatse and tubgirl posten maar ja mag weer niet want dit en dat en vies en zus en zo
Rook ze.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:29 schreef bondage het volgende:
Over drugs gesproken, ik ga joint roken.
Nope, ik hou daar niet van.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Wil je een keer samen truffels doen? Succes gegarandeerd
wat ben jij een ongelofelijke pussy ookquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:30 schreef NoelGallagher het volgende:
wil goatse and tubgirl posten maar ja mag weer niet want dit en dat en vies en zus en zo
quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:30 schreef NoelGallagher het volgende:
rtquote:
hahaha!!quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk een Goatse
Let's give it a shot: 'What makes you guys think you can crash on my sofa? You'd better come up with something acceptable.'quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:26 schreef Amarantha het volgende:
Waar zal ik over beginnen in het Engels?
Ze slapen niet op mijn bank, maar in de logeerkamer.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Let's give it a shot: 'What makes you guys think you can crash on my sofa? You'd better come up with something acceptable.'
Zoiets.
dat klinkt alsof ze ze gaat verleiden tot groepseksquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Let's give it a shot: 'What makes you guys think you can crash on my sofa? You'd better come up with something acceptable.'
Zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |