Had je een lekke band?quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:12 schreef Kurovski het volgende:
Blessuretje rechtervoet. Rollerskating 3 dagen niet. Inline lukt wel. Dat maar doen dan komende dagen.
'Hij consumeert'quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Wat had je als alternatief in gedachten dan?
Nou ja zeg.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Verveel me en vind jullie kutsaai
homotjequote:
kskd jxje nxie ndkaoa jequote:Op vrijdag 9 september 2016 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb twee weken aan open deuren bewaard.
ja had dat al eens gelezen toen iemand daar een topic over geopend had in fb ofzoquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:12 schreef bondage het volgende:
[..]
https://tweakers.net/nieu(...)missie-illegaal.html
Ik heb er een tamelijk lange dag op zitten, dus ik zie het niet meteen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kskd jxje nxie ndkaoa je
wie wat waar hoe wanneer waarom omdat hoezoquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer op bezoek?
quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hou op ik wil je niet met je sluikreclame
Tering, zoveel vragen in 1 post.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie wat waar hoe wanneer waarom omdat hoezo
draai je beeldscherm eens omquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb er een tamelijk lange dag op zitten, dus ik zie het niet meteen.
FOK! doet het volgens mij geruime tijd niet meer. Het heeft toch weinig zin, adblockers worden steeds geavanceerder. Maar had hier idd ook erover gelezen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja had dat al eens gelezen toen iemand daar een topic over geopend had in fb ofzo
Maakt dat jou iets uit?quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer op bezoek?
Nee, je krijgt er ook geen ban meer voor tegenwoordigquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:16 schreef bondage het volgende:
[..]
FOK! doet het volgens mij geruime tijd niet meer. Het heeft toch weinig zin, adblockers worden steeds geavanceerder. Maar had hier idd ook erover gelezen.
oh srs? dan zet ik hem gewoon aan namelijkquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, je krijgt er ook geen ban meer voor tegenwoordig
Ik probeer het met mijn hoofd, makkelijker.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
draai je beeldscherm eens om
Ohquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon interesse chickie. Geen zorgen.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Blijkbaar is het heel bijzonder als jij bij mij op bezoek komt
ja en dan straks hoofd stuk door hzawquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik probeer het met mijn hoofd, makkelijker.
Ik vroeg een keer of ze dan ook opgehangen werd aan van die haken. Dat viel slecht volgens mijquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Blijkbaar is het heel bijzonder als jij bij mij op bezoek komt
Dit vindt Frank niet leuk.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kan iedereen aanraden om een keer drugs te gebruiken.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
denk dat frank dat ook kan aanradenquote:
Duh.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:19 schreef MAHL het volgende:
Een keer trek je de conclusie
Vriendschap is een illusie
Ja, maar welke drugs?quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Yeah stop bansquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, je krijgt er ook geen ban meer voor tegenwoordig
Keertje prima.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk dat frank dat ook kan aanraden
quote:
Omdat grapjes met dezelfde strekking al veel te vaak zijn gemaakt. We gaan gezellig jointje roken en chillen, meer niet.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vroeg een keer of ze dan ook opgehangen werd aan van die haken. Dat viel slecht volgens mij
Nou, goed toch.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Omdat grapjes met dezelfde strekking al veel te vaak zijn gemaakt. We gaan gezellig jointje roken en chillen, meer niet.
liever nietquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Werkt niet, zeg het maar gewoon HZAW
Nog steeds bij de Walls of Lothric?quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben me even mentaal aan het voorbereiden, moet langs 2 draken rennen
dragon barracks heet het gebied waar ik nu zitquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nog steeds bij de Walls of Lothric?
Heb ervaring met Sneeuwwitje, Northern Lights, White Widow, Blueberry en Kush.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:20 schreef Amarantha het volgende:
Bondage heb jij trouwens ervaring met iets anders wiet?
Ik bedoelde iets anders dan wiet.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb ervaring met Sneeuwwitje, Northern Lights, White Widow, Blueberry en Kush.
Heb je daar bans voor nodig? Hoe doe je dat irl dan?quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:24 schreef Kurovski het volgende:
Ik vind bans juist wel ok. Had er laatst eentje. Was eigenlijk wel terecht. Had beter tot tien moeten leren tellen. Leer je van als het goed is. Leer je het niet is de ban niet lang genoeg.
spuit 11quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:24 schreef deadprez het volgende:
NWS / Neo-nazi uit Hoorn dreigt met aanslag op vluchtelingen
wtf
Oh zo. Ja, truffelsquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik bedoelde iets anders dan wiet.
Wat zijn dit voor namen?quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb ervaring met Sneeuwwitje, Northern Lights, White Widow, Blueberry en Kush.
hou je bekquote:
dat zijn wietsoortenquote:
Oh dan staat je een kutbaas te wachten.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dragon barracks heet het gebied waar ik nu zit
de vorige bazen waren wel lieverdjes jaquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh dan staat je een kutbaas te wachten.
Op je bek gaan. Leer je het vanzelf.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb je daar bans voor nodig? Hoe doe je dat irl dan?
Roerend mee eensquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:24 schreef Kurovski het volgende:
Ik vind bans juist wel ok. Had er laatst eentje. Was eigenlijk wel terecht. Had beter tot tien moeten leren tellen. Leer je van als het goed is. Leer je het niet is de ban niet lang genoeg.
hoezo moet datquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:26 schreef Amarantha het volgende:
Kut man huisgenoten laten 2 bandleden hier alleen. Nu moet ik wel sociaal doen.
Deze is echt heel irritantquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de vorige bazen waren wel lieverdjes ja
ja das toch niet jouw probleemquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ze nu super ongemakkelijk stil op de bank zitten.
jillaquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ban op werk.. Jaaquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga steenkolen Engels praten.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:27 schreef Amarantha het volgende:
En ik en een andere huisgenoot bezig zijn op de laptop.
Hee, uh. Gewoon onder mijn ogen. Geen respect meer voor gezag en ik dacht nog wel dat ik als mod een topfunctie had.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |