Nee, je krijgt er ook geen ban meer voor tegenwoordigquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:16 schreef bondage het volgende:
[..]
FOK! doet het volgens mij geruime tijd niet meer. Het heeft toch weinig zin, adblockers worden steeds geavanceerder. Maar had hier idd ook erover gelezen.
oh srs? dan zet ik hem gewoon aan namelijkquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, je krijgt er ook geen ban meer voor tegenwoordig
Ik probeer het met mijn hoofd, makkelijker.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
draai je beeldscherm eens om
Ohquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon interesse chickie. Geen zorgen.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Blijkbaar is het heel bijzonder als jij bij mij op bezoek komt
ja en dan straks hoofd stuk door hzawquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik probeer het met mijn hoofd, makkelijker.
Ik vroeg een keer of ze dan ook opgehangen werd aan van die haken. Dat viel slecht volgens mijquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Blijkbaar is het heel bijzonder als jij bij mij op bezoek komt
Dit vindt Frank niet leuk.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kan iedereen aanraden om een keer drugs te gebruiken.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
denk dat frank dat ook kan aanradenquote:
Duh.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:19 schreef MAHL het volgende:
Een keer trek je de conclusie
Vriendschap is een illusie
Ja, maar welke drugs?quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Yeah stop bansquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, je krijgt er ook geen ban meer voor tegenwoordig
Keertje prima.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk dat frank dat ook kan aanraden
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |