Had je een lekke band?quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:12 schreef Kurovski het volgende:
Blessuretje rechtervoet. Rollerskating 3 dagen niet. Inline lukt wel. Dat maar doen dan komende dagen.
'Hij consumeert'quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Wat had je als alternatief in gedachten dan?
Nou ja zeg.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Verveel me en vind jullie kutsaai
homotjequote:
kskd jxje nxie ndkaoa jequote:Op vrijdag 9 september 2016 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb twee weken aan open deuren bewaard.
ja had dat al eens gelezen toen iemand daar een topic over geopend had in fb ofzoquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:12 schreef bondage het volgende:
[..]
https://tweakers.net/nieu(...)missie-illegaal.html
Ik heb er een tamelijk lange dag op zitten, dus ik zie het niet meteen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kskd jxje nxie ndkaoa je
wie wat waar hoe wanneer waarom omdat hoezoquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer op bezoek?
quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hou op ik wil je niet met je sluikreclame
Tering, zoveel vragen in 1 post.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie wat waar hoe wanneer waarom omdat hoezo
draai je beeldscherm eens omquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb er een tamelijk lange dag op zitten, dus ik zie het niet meteen.
FOK! doet het volgens mij geruime tijd niet meer. Het heeft toch weinig zin, adblockers worden steeds geavanceerder. Maar had hier idd ook erover gelezen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja had dat al eens gelezen toen iemand daar een topic over geopend had in fb ofzo
Maakt dat jou iets uit?quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer op bezoek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |