o zegt me niksquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
die kneus die bondage om de zoveel tijd lastig komt vallen met een nieuw account
True, maar als iemand zegt 'Hij gebruikt' klinkt zoquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Nah, weet niet, je bent een gebruiker van het product
Autistisch maar wel verstandelijk beperkt. Dat kan allebei.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:08 schreef deadprez het volgende:
moet adblock uitzetten voor filmpje
laat dan maar
tevens wat is het nou autistisch of verstandelijk beperkt
Dat kloptquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:07 schreef Amarantha het volgende:
Hoewel er hier niks wordt gezegd over dat zijn oogkas was gebroken.
Ik heb al een goed ideequote:Op vrijdag 9 september 2016 23:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
de mijne ook niet, neemt niet weg dat het kan
oh zoquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Autistisch maar wel verstandelijk beperkt. Dat kan allebei.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoef trouwens adblock niet uit te zetten.
Goed bezig hoor Hart van Nederland. Hij heeft gewoon zijn spullen nog.quote:De verstandelijk beperkte jongen werd woensdagavond beroofd van zijn portemonnee en telefoontje. Hij liep daarbij ernstige verwondingen op aan zijn hoofd.
dat krijg je met al die gebruikersquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Verveel me en vind jullie kutsaai
Wat had je als alternatief in gedachten dan?quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
True, maar als iemand zegt 'Hij gebruikt' klinkt zo
telefoontje ook echtquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goed bezig hoor Hart van Nederland. Hij heeft gewoon zijn spullen nog.
hij is junkquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Wat had je als alternatief in gedachten dan?
deadprezjequote:Op vrijdag 9 september 2016 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
telefoontje ook echt
moet verkleinwoord het dramatischer laten klinken ofzo
nou enquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:12 schreef Kurovski het volgende:
Blessuretje rechtervoet. Rollerskating 3 dagen niet. Inline lukt wel. Dat maar doen dan komende dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |