Subtiel iemand stalken, z'n zwaktes onderzoeken, inbreken en bestanden uploaden naar malafide sites en dan een rel schoppen op Fokquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Elke 3 maanden op slot
Ik wil weer op slot hebben, wat moet ik daarvoor doen?
quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:03 schreef Trollscience het volgende:
I'M AS STRAIGHT AS THE LINE THAT YOU SNIFF UP YOUR NOSE
AND I'M AS HARD AS THE PILLS THAT YOU SWILL DOWN YOUR THROAT
Ja, ze mogen ook nog je bureau afnemen met een doekje :s dikke verantwoordelijkheidquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou... Ik laat juist alles vrij. Maar er zijn soms van die dingen die moet je écht zelf doen, dat zijn van die zaken die geef je pas geleidelijk uit hangen als je van plan bent om met pensioen te gaan. En dat ga ik voorlopig niet.
ik jou ookquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vind gebruiker zo'n negatieve lading hebben
Maar dat is niet echt mijn stijlquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Subtiel iemand stalken, z'n zwaktes onderzoeken, inbreken en bestanden uploaden naar malafide sites en dan een rel schoppen op Fok
luisterde keer albumpje van heftige straight edge band, ss decontrol. stond zo'n nummer op dat ging over dat het onterecht is dat punkers bevooroordeeld worden om hoe ze eruitzien.quote:
Als je het zo achter je ellebogen krijgt hoop ik van harte dat iemand er een einde voor me aan maaktquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, ze mogen ook nog je bureau afnemen met een doekje :s dikke verantwoordelijkheid
de mijne ook niet, neemt niet weg dat het kanquote:
hahahquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
luisterde keer albumpje van heftige straight edge band, ss decontrol. stond zo'n nummer op dat ging over dat het onterecht is dat punkers bevooroordeeld worden om hoe ze eruitzien.
nummer erna ging over dat iedereen die drugs gebruikte lui was en een kneus was
Nah, weet niet, je bent een gebruiker van het productquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vind gebruiker zo'n negatieve lading hebben
die kneus die bondage om de zoveel tijd lastig komt vallen met een nieuw accountquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |