quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mag ik datura met je doen alleen dat ik dan geen datura pak en je misschien een beetje aanraak
Niet als ik zo'n baas als jou krijgquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat komt na je studie wel willow. Genoeg uitdaging en genoeg lange dagen. Zou er vooral van genieten en - alleen in je hoofd - grapjes maken om collega's.
eerder een Highway to Hellquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:59 schreef HPLC het volgende:
Ik vind deze SC meer een Stairway to heaven eigenlijk
Het gaat wel ergens naar toe. Of het ook heaven is, mwah. Kweenie.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:59 schreef HPLC het volgende:
Ik vind deze SC meer een Stairway to heaven eigenlijk
o sry dat ik besta :squote:Op vrijdag 9 september 2016 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
flikker op met je datura :s
ga maar met drug doen die wil dat vast wel
Elke 3 maanden op slotquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oke oke, ik snap het al, KLB SC blijft een soort Hotel California.
You can check out anytime, but you can never leave.
ja doe maarquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o sry dat ik besta :s
Vraah troll wel, die is tenminste wel goede drugser
kinkyquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja doe maar
ik wil wel tripsitten
hou altijd wel van toeschouwersquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja doe maar
ik wil wel tripsitten
Zoveel waarheid omgquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oke oke, ik snap het al, KLB SC blijft een soort Hotel California.
You can check out anytime, but you can never leave.
nee dit is een straight edge scquote:
Iedereen zet zijn beste beentje voorquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het gaat wel ergens naar toe. Of het ook heaven is, mwah. Kweenie.
Ga toch geen honderden posts teruglezen mangquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
anders lees je even terug in plaats van domme vragen te stellen
quote:
Nou... Ik laat juist alles vrij. Maar er zijn soms van die dingen die moet je écht zelf doen, dat zijn van die zaken die geef je pas geleidelijk uit hangen als je van plan bent om met pensioen te gaan. En dat ga ik voorlopig niet.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Niet als ik zo'n baas als jou krijg
is nie mijn probleemquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:03 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ga toch geen honderden posts teruglezen mang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |