Ligt er echt aan waar.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
aight, chill
stuk minder saai dan productiewerk lijkt me
denk er ook over om dark souls 2 te kopen in de psn sale, er is iets mis met mequote:Op vrijdag 9 september 2016 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap niet dat je controller nog niet door je tv hangt
dark souls is andersquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
boos kunnen worden om computerspelletjes
gratis druqksquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:56 schreef Amarantha het volgende:
Huisgenoten die ALLES laten slingeren zijn echt irritant.
bah, uitdagingquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ligt er echt aan waar.
Maar kan me opzich overal wel vermaken hoor, alleen wil graag wel meer uitdaging.
Is nou ook nog niet genoeg.
Nee is zwaar onderbetaaldquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
18 uur werk en dan zo'n 2500 euro bruto KAN TOCH NIET KLOPPEN
Dat komt na je studie wel willow. Genoeg uitdaging en genoeg lange dagen. Zou er vooral van genieten en - alleen in je hoofd - grapjes maken om collega's.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ligt er echt aan waar.
Maar kan me opzich overal wel vermaken hoor, alleen wil graag wel meer uitdaging.
Is nou ook nog niet genoeg.
Oke oke, ik snap het al, KLB SC blijft een soort Hotel California.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, hij overleed 10 minuten nadat ik dacht dat de vrede wel hersteld was. Dat was trouwens het zwarte weekend zonder SC.
quote:
Dat is een aardigequote:Op vrijdag 9 september 2016 22:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oke oke, ik snap het al, KLB SC blijft een soort Hotel California.
You can check out anytime, but you can never leave.
Hahaquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oke oke, ik snap het al, KLB SC blijft een soort Hotel California.
You can check out anytime, but you can never leave.
flikker op met je datura :squote:
Jaquote:
mag ik datura met je doen alleen dat ik dan geen datura pak en je misschien een beetje aanraakquote:
Deze kutklonen doen me sowieso weinig, de posthistory zegt al genoeg.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:50 schreef zeer het volgende:
[..]
denk dat door er niet op te reageren in general je fok belevenis enorm vooruit zal gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |