Doe jij dat dan?quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
aight, chill
stuk minder saai dan productiewerk lijkt me
hehehequote:
tyfusidiootquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:51 schreef deadprez het volgende:
zou er niet nog een radio klb komen trouwens?
alleen voor geld doen, je moet je talenten niet voor niks weggevenquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
ga me nie verlagen tot zoiets kansloos
doe jij maar
anders lees je even terug in plaats van domme vragen te stellenquote:
Misschien heeft Willoow ook wel last van natte benenquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat vraagt om Debiteuren Crediteuren-grapjes.
voordat het te sprake komt, dan moet die radioshow nog komen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ga me nie verlagen tot zoiets kansloos
echt fantastisch dat dark soulsquote:
mahl is sws klapjosti pur sangquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
anders lees je even terug in plaats van domme vragen te stellen
Hee, daar issie weer.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mahl is sws klapjosti pur sang
rtquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mahl is sws klapjosti pur sang
Dat verschil weet ik netquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat vraagt om Debiteuren Crediteuren-grapjes.
in het begin van het spel was er 1 vijand die me altijd flink te grazen nam dus ik rende er altijd voorbij en nu zijn er 4 sterkere versies van tegelijkquote:
Is hij ook verdwenen dan?quote:
zou luisterenquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik zou goede zijn voor op klb radio
Klinkt als je leven.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in het begin van het spel was er 1 vijand die me altijd flink te grazen nam dus ik rende er altijd voorbij en nu zijn er 4 sterkere versies van tegelijk![]()
GODVERDOMME MAN
snap niet dat je controller nog niet door je tv hangtquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in het begin van het spel was er 1 vijand die me altijd flink te grazen nam dus ik rende er altijd voorbij en nu zijn er 4 sterkere versies van tegelijk![]()
GODVERDOMME MAN
Ja, hij overleed 10 minuten nadat ik dacht dat de vrede wel hersteld was. Dat was trouwens het zwarte weekend zonder SC.quote:
oh ok dan niet fappen denk ikquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou zwaar drents gaan beppen
boos kunnen worden om computerspelletjesquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap niet dat je controller nog niet door je tv hangt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |