Ik ook. 70's ook trouwens.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb wel een sterke band met 80's en begin 90's muziek
Vorig deel niet gelezen volgens mijquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ga turven hoeveel SC's er tot kerst niet over pep gaan.
denk dat door er niet op te reageren in general je fok belevenis enorm vooruit zal gaanquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Snap ik zelf ook niet. Maar ik kon in ieder geval mijn vuurtje posten
Pep Guardiola is niet heel populair hier.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ga turven hoeveel SC's er tot kerst niet over pep gaan.
Foute muziek, new wave en de lovesongsquote:
Wilde eerst gaan kijken hoe vaak jullie twee bovenaan staan, maar dat vind ik niet zo spannend meer eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pep Guardiola is niet heel populair hier.
Jawel, zou hoink me nog bellen, maar niets meer gehoord.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:51 schreef deadprez het volgende:
zou er niet nog een radio klb komen trouwens?
Administratiefquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee beterwat heb je nu voor werk?
hmzquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jawel, zou hoink me nog bellen, maar niets meer gehoord.
Ja, niet verwacht van een telefoon maar viel nog mee. Brand mooi dat karton, alleen wel vaak bijvullen en een berg aan as.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat ziet er fucking vet uit op die foto
DP en ik zijn niet meer te achterhalen voor de rest.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wilde eerst gaan kijken hoe vaak jullie twee bovenaan staan, maar dat vind ik niet zo spannend meer eigenlijk.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:51 schreef Trollscience het volgende:
70's 80's 90's zo maken ze ze tegenwoordig niet meer... muziek is afgetakeld tot op de dag van vandaag wat een rotzooi. en alle helden gaan dood
Kweenie, het zou leuk zijn, maar dat is aan Hoink.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:51 schreef deadprez het volgende:
ga me nie verlagen tot zoiets kansloosquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:52 schreef NoelGallagher het volgende:
wil dp live op de radio een lijn horen wegsnuiven
Dat vraagt om Debiteuren Crediteuren-grapjes.quote:
Mag hij niet van zijn dinnetjequote:Op vrijdag 9 september 2016 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
ga me nie verlagen tot zoiets kansloos
doe jij maar
ga me nie verlagen tot zoiets kansloosquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe jij maar
aight, chillquote:
Juffrouw Willow?quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat vraagt om Debiteuren Crediteuren-grapjes.
goeiesmorgens deze morgeeeequote:Op vrijdag 9 september 2016 22:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Doe jij dat dan?quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
aight, chill
stuk minder saai dan productiewerk lijkt me
hehehequote:
tyfusidiootquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:51 schreef deadprez het volgende:
alleen voor geld doen, je moet je talenten niet voor niks weggevenquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe jij maar
anders lees je even terug in plaats van domme vragen te stellenquote:
Misschien heeft Willoow ook wel last van natte benenquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
voordat het te sprake komt, dan moet die radioshow nog komen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
echt fantastisch dat dark soulsquote:
mahl is sws klapjosti pur sangquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
anders lees je even terug in plaats van domme vragen te stellen
Hee, daar issie weer.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mahl is sws klapjosti pur sang
rtquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mahl is sws klapjosti pur sang
Dat verschil weet ik netquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
in het begin van het spel was er 1 vijand die me altijd flink te grazen nam dus ik rende er altijd voorbij en nu zijn er 4 sterkere versies van tegelijkquote:
Is hij ook verdwenen dan?quote:
zou luisterenquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik zou goede zijn voor op klb radio
Klinkt als je leven.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in het begin van het spel was er 1 vijand die me altijd flink te grazen nam dus ik rende er altijd voorbij en nu zijn er 4 sterkere versies van tegelijk![]()
GODVERDOMME MAN
snap niet dat je controller nog niet door je tv hangtquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in het begin van het spel was er 1 vijand die me altijd flink te grazen nam dus ik rende er altijd voorbij en nu zijn er 4 sterkere versies van tegelijk![]()
GODVERDOMME MAN
Ja, hij overleed 10 minuten nadat ik dacht dat de vrede wel hersteld was. Dat was trouwens het zwarte weekend zonder SC.quote:
oh ok dan niet fappen denk ikquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou zwaar drents gaan beppen
boos kunnen worden om computerspelletjesquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap niet dat je controller nog niet door je tv hangt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |