Omdat grapjes met dezelfde strekking al veel te vaak zijn gemaakt. We gaan gezellig jointje roken en chillen, meer niet.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vroeg een keer of ze dan ook opgehangen werd aan van die haken. Dat viel slecht volgens mij
Nou, goed toch.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Omdat grapjes met dezelfde strekking al veel te vaak zijn gemaakt. We gaan gezellig jointje roken en chillen, meer niet.
liever nietquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Werkt niet, zeg het maar gewoon HZAW
Nog steeds bij de Walls of Lothric?quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben me even mentaal aan het voorbereiden, moet langs 2 draken rennen
dragon barracks heet het gebied waar ik nu zitquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nog steeds bij de Walls of Lothric?
Heb ervaring met Sneeuwwitje, Northern Lights, White Widow, Blueberry en Kush.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:20 schreef Amarantha het volgende:
Bondage heb jij trouwens ervaring met iets anders wiet?
Ik bedoelde iets anders dan wiet.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb ervaring met Sneeuwwitje, Northern Lights, White Widow, Blueberry en Kush.
Heb je daar bans voor nodig? Hoe doe je dat irl dan?quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:24 schreef Kurovski het volgende:
Ik vind bans juist wel ok. Had er laatst eentje. Was eigenlijk wel terecht. Had beter tot tien moeten leren tellen. Leer je van als het goed is. Leer je het niet is de ban niet lang genoeg.
spuit 11quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:24 schreef deadprez het volgende:
NWS / Neo-nazi uit Hoorn dreigt met aanslag op vluchtelingen
wtf
Oh zo. Ja, truffelsquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik bedoelde iets anders dan wiet.
Wat zijn dit voor namen?quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb ervaring met Sneeuwwitje, Northern Lights, White Widow, Blueberry en Kush.
hou je bekquote:
dat zijn wietsoortenquote:
Oh dan staat je een kutbaas te wachten.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dragon barracks heet het gebied waar ik nu zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |