de vorige bazen waren wel lieverdjes jaquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh dan staat je een kutbaas te wachten.
Op je bek gaan. Leer je het vanzelf.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb je daar bans voor nodig? Hoe doe je dat irl dan?
Roerend mee eensquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:24 schreef Kurovski het volgende:
Ik vind bans juist wel ok. Had er laatst eentje. Was eigenlijk wel terecht. Had beter tot tien moeten leren tellen. Leer je van als het goed is. Leer je het niet is de ban niet lang genoeg.
hoezo moet datquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:26 schreef Amarantha het volgende:
Kut man huisgenoten laten 2 bandleden hier alleen. Nu moet ik wel sociaal doen.
Deze is echt heel irritantquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de vorige bazen waren wel lieverdjes ja
ja das toch niet jouw probleemquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ze nu super ongemakkelijk stil op de bank zitten.
jillaquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ban op werk.. Jaaquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga steenkolen Engels praten.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:27 schreef Amarantha het volgende:
En ik en een andere huisgenoot bezig zijn op de laptop.
Hee, uh. Gewoon onder mijn ogen. Geen respect meer voor gezag en ik dacht nog wel dat ik als mod een topfunctie had.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |