Ik ben teleurgesteld in je.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dit is toch wel een van je beste grappen haags
mwehquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:00 schreef Vanillekwark het volgende:
Is haags de nieuwe rozevla ofzo?
bring Rozevla backquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:00 schreef Vanillekwark het volgende:
Dat is leuk.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:00 schreef Pensylvania het volgende:
Ik tilburg hebben we een opvanghuis voor downies genaamd amarant
Rozevla + Noel = Haags?quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
mweh
gecombineerd met noel komen ze ongeveer aan dat niveau idd
quote:
maar dit soort dingen vind je niet echt toch, maar zeg je gwn om tegendraads te doen :squote:
noel + haagsquote:
niceequote:Op zaterdag 10 september 2016 00:01 schreef Vanillekwark het volgende:
Vrouw en kind slapen, denk dat ik eindelijk mijn fles rum uit de dominicaanse republiek kan opentrekken
Met mij ook. Ik ben over het algemeen veel redelijker en vriendelijker in een DM.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Rozevla kun je goed mee DM'en.
quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:00 schreef Vanillekwark het volgende:
Dit betwijfel ik.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
ik kan dit beamenquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Met mij ook. Ik ben over het algemeen veel redelijker en vriendelijker in een DM.
Ik kan die uitspraak nergens terugvinden, niet van Cachet in ieder geval. Dus het is of nooit gezegd of het is per DM uitgewisseld. In dat laatste geval best eng.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:59 schreef Amarantha het volgende:
Volgens Cachet ben je een griezel zo te lezen.
Deadprez plsquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
maar dit soort dingen vind je niet echt toch, maar zeg je gwn om tegendraads te doen :s
Dat kan ik beamenquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Met mij ook. Ik ben over het algemeen veel redelijker en vriendelijker in een DM.
VK!quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
JA EN PIMquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
VK!
Is de kleine er al ? En zo jaHoe heet ie?
quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik kan die uitspraak nergens terugvinden, niet van Cachet in ieder geval. Dus het is of nooit gezegd of het is per DM uitgewisseld. In dat laatste geval best eng.
Heb jij ook serieuze Rozevla gezien?quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
dat doet mij verdrietquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld in je.
dat jij direct opzoekt of je een uitspraak terug kunt vinden vind ik ook best eng, no offencequote:Op zaterdag 10 september 2016 00:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik kan die uitspraak nergens terugvinden, niet van Cachet in ieder geval. Dus het is of nooit gezegd of het is per DM uitgewisseld. In dat laatste geval best eng.
Ik vind het wel baas haha.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat jij direct opzoekt of je een uitspraak terug kunt vinden vind ik ook best eng, no offence
Heet je zoon toevallig Hermann?quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:03 schreef Vanillekwark het volgende:
Maar volgens Hermann gaat mijn zoon gepest worden
das gewoon projectiequote:Op zaterdag 10 september 2016 00:03 schreef Vanillekwark het volgende:
Maar volgens Hermann gaat mijn zoon gepest worden
Kudos voor engelse spelling van offence.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat jij direct opzoekt of je een uitspraak terug kunt vinden vind ik ook best eng, no offence
dankquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kudos voor engelse spelling van offence.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja, tijd om naar bed te gaan.
Doei!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |