Ja ik moet ook even checken of ik hem in het echt ook chill eruit vind zien.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens, maar het ziet er gewoon uit zo'n gladde microvezel doek. Zo'n gladde doek die in eerste instantie geen water opneemt tot je hem submerged. En dat is zoooo naar.
Nee, jouw strakke hempjes zijn lekker.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens, maar het ziet er gewoon uit zo'n gladde microvezel doek. Zo'n gladde doek die in eerste instantie geen water opneemt tot je hem submerged. En dat is zoooo naar.
daar hebben ze trainingspakken toch voor uitgevonden?quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:32 schreef Stimorol- het volgende:
Ama ik vind de trui leuk. Thuis wil je lekker comfy kleding.
Terecht.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik koop gewoon kleding wat ik leuk vind. Boeit mij echt niet uit welke winkel dat komt.
Het liefst zwarte adidas met witte strepenquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar hebben ze trainingspakken toch voor uitgevonden?
Snap ik. Je voelt het pas in de winkelquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik moet ook even checken of ik hem in het echt ook chill eruit vind zien.
Ik heb geen echt strakke hempjes.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, jouw strakke hempjes zijn lekker.
oei, indirecte sneerquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:32 schreef Amarantha het volgende:
Mensen die haten op Wibra en Zeeman zijn gewoon zielig.
En dan een maat groter kopen zodat hij lekker slobberig zit.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:32 schreef Stimorol- het volgende:
Ama ik vind de trui leuk. Thuis wil je lekker comfy kleding.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als je nou wat minder joints rookt van je Wajong kun je een echt lekkere chilltrui kopen
Ik ben jelly? Waarop precies?quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
oei, indirecte sneer
jij bent jelly
Mensen die kun leven wel goed voor elkaar hebben en een eckte lekkere chilltrui kunnen aanschaffenquote:
Ama lult altijd achter mijn rug omquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er worden wat sneers naar elkaar gemaakt hier. KoeKoeK
Ah ja idd. Ik ben echt onwijs jaloers.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mensen die kun leven wel goed voor elkaar hebben en een eckte lekkere chilltrui kunnen aanschaffen
Lekker profiteren.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah ja idd. Ik ben echt onwijs jaloers.
Zorg dan ook dat ze voor je neus staat.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ama lult altijd achter mijn rug om
MyCroft is wel leuk hoorquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan ben jij de treurige hier.
Mensen die mycroften
Mensen die met Noel gaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |