Hahahahah ja tuurlijk meid.quote:
Zij komt zonder benzine ook niet echt ver.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:58 schreef Amarantha het volgende:
Had het best wel willen bewaren als ze iets had gezegd. Met de woorden: Ik heb de komende tijd geen geld voor benzine. Kom ik niet echt ver.
zou zij die krijgen of kopen?quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:54 schreef Amarantha het volgende:
Godver wat een drama weer. Voormalige beste vriendin boos omdat ik strijkkralen heb verkocht die haar dochter zou krijgen eigenlijk. MAAR dat was 2 weken geleden en toen riep ze ja ik heb geen geld voor benzine en toen hoorde ik voor de rest niks meer.
Het is toch best fair dat ik na 2 weken van die tas met zooi af wil?
Klopt. Dus als zij dan niks meer zegt dan verkoop ik het maar.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zij komt zonder benzine ook niet echt ver.
lol. M'n vriendin in Denemarken doet al jaren niet meer aan vriendinnen. 'Altijd gezeur.' zegt ze. 'Liever mannelijk gezelschap.'quote:
Krijgen. En ja stond best wel in de weg want het was een hele grote tas vol.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou zij die krijgen of kopen?
maar dan alsnog. 1 tas kan niet zo hard in de weg liggen dat die na 2 weken weg moet..
Het is een slet dus.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
lol. M'n vriendin in Denemarken doet al jaren niet meer aan vriendinnen. 'Altijd gezeur.' zegt ze. 'Liever mannelijk gezelschap.'
Ze is wel erg ja, maar dat maakt me niet uit. We zijn gewoon vrienden. Vroeger wel samen geweest ruim twintig jaar terug. Werkte niet.quote:
Is ze lekkerquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
lol. M'n vriendin in Denemarken doet al jaren niet meer aan vriendinnen. 'Altijd gezeur.' zegt ze. 'Liever mannelijk gezelschap.'
Wat is jouw leeftijd eigenlijk Ama?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:02 schreef Amarantha het volgende:
Naja lekker boeiend ook, heb verder toch geen contact meer met haar. Had ze maar iets moeten laten horen. Ging er ook beetje vanuit dat ze niet meer langs zou komen.
Over 5 dagen 27.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat is jouw leeftijd eigenlijk Ama?
Altijd weer confronterend om 0 resultaten te zienquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:59 schreef Catkiller het volgende:
Mensen die mycroften en moeilijk gaan doen als de resultaten te confronterend zijn.
Ik doe dat gewoon en ga vervolgens een half uurtje huilen zodat niemand er last van heeft.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan wordt je over 370 dagen 28.
Zoek je dan ook op BolleHaas?quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Altijd weer confronterend om 0 resultaten te zien
Mycroft het maar.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:06 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben over 2 dagen 28.
Verwacht nu wel een topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |