Ja is goed, dan zou er eindelijk een keer iets positiefs uit komen.quote:
ik zal donderdag het topic voor je openen. Als ik het onthoud.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja is goed, dan zou er eindelijk een keer iets positiefs uit komen.
Was een grapje ik wil geen positieve aandacht plsquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik zal donderdag het topic voor je openen. Als ik het onthoud.
Ok. Vroeg het me af ivm 'voormalig beste vriendin.' Ik ken m'n vrienden al vrij lang. Het zijn er niet veel. Twee ervan ken ik vanaf m'n 25e. Kameraad die ik het langste ken is al vanaf jongs af aan.quote:
KLB / Feliciteer hier Catkillerquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was een grapje ik wil geen positieve aandacht pls
Die van jou toch ookquote:
Ik kende haar vanaf mijn 12de ofzo en tot ongeveer mijn 23ste of 24ste contact mee gehad en daarna is het weg gegaan omdat ze er geen zin meer in had. Ik geen kinderen, zij wel. Past niet bij elkaar zei ze.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ok. Vroeg het me af ivm 'voormalig beste vriendin.' Ik ken m'n vrienden al vrij lang. Het zijn er niet veel. Twee ervan ken ik vanaf m'n 25e. Kameraad die ik het langste ken is al vanaf jongs af aan.
Aahquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal voor Ama over vijf dagen ook een topic openen.
Ja leuk nu gaat iederen hopen dat ik nog bij de kneuzenclub van 27 ga.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
KLB / Feliciteer hier Catkiller
Iemand was mij voor![]()
hihahoquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja leuk nu gaat iederen hopen dat ik nog bij de kneuzenclub van 27 ga.
Doe normaal tegen hemquote:
wat is MyCroft?quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mycroft is voor onzekere mensen.
Kan je opzoeken wie allemaal je naam heeft gepost en wat voor zinnen er aan vast zitten maar niemand post de namen van kutkloontjes dus dat hoef jij niet te gebruiken.quote:
Heey waarom worden er posts richting mij ineens naar boven gehaald??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |