Ik mis hier nog weleens wat hoor. Zo vaak ben ik er ook weer niet.quote:
is uit 2013 of zoquote:Op maandag 19 september 2016 17:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik mis hier nog weleens wat hoor. Zo vaak ben ik er ook weer niet.
Als je er wel bent ook. Lekker belangrijk.quote:Op maandag 19 september 2016 17:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik mis hier nog weleens wat hoor. Zo vaak ben ik er ook weer niet.
Volgens mij wel goed, zag gisteren een foto waar zijn gezicht er weer normaal uit ziet.quote:
Een kenner zie ik.quote:Op maandag 19 september 2016 17:43 schreef Trollscience het volgende:
zeer refereert naar een post van ghph die ik lange tijd in mijn signature had staan, waarin hij beweert dat mensen die xtc ophebben "alles slaan wat rondom hun staat"
Oh.quote:Op maandag 19 september 2016 17:43 schreef Trollscience het volgende:
zeer refereert naar een post van ghph die ik lange tijd in mijn signature had staan, waarin hij beweert dat mensen die xtc ophebben "alles slaan wat rondom hun staat"
Fijnquote:Op maandag 19 september 2016 17:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij wel goed, zag gisteren een foto waar zijn gezicht er weer normaal uit ziet.
Waarom heb jij eigenlijk voederbietel weggedaan?quote:Op maandag 19 september 2016 17:44 schreef zeer het volgende:
[..]
Was echt mooiste klb periode aller tijden.
Misschien heeft hij dat ook van Ard van der Steur, alsof een minister over zulke dingen liegt.quote:Op maandag 19 september 2016 17:43 schreef Trollscience het volgende:
Dat was inderdaad een goede tijd.quote:Op maandag 19 september 2016 17:44 schreef zeer het volgende:
[..]
Was echt mooiste klb periode aller tijden.
omdat ik daar niet meer op kon dm'en/pm'en en uit de fb werd gekotst toen ik er om vroegquote:Op maandag 19 september 2016 17:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk voederbietel weggedaan?
vooral op het gebied van seks ben ik erg liberaal zolang het maar blank en niet katholiek isquote:Op maandag 19 september 2016 17:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien heeft hij dat ook van Ard van der Steur, alsof een minister over zulke dingen liegt.
Ik refereerde trouwens naar dp die zich verwondert over zeers houding tov drugs, omdat hij verder niet conservatief is.
Oh, dat hoort gewoon hersteld te wordenquote:Op maandag 19 september 2016 17:47 schreef zeer het volgende:
[..]
omdat ik daar niet meer op kon dm'en/pm'en en uit de fb werd gekotst toen ik er om vroegen omdat ik daar echt voor iedere scheet een ban kreeg
zal nu binnenkort ook overstappen op een ander account denk ik
ja normaal gebeurt dat ook wel maar zat toen ik het verkeerde topic of zo kweeniequote:Op maandag 19 september 2016 17:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh, dat hoort gewoon hersteld te worden.
Aha, nou ja, een tactische wissel is nooit verkeerd.
Veel eisen wel.quote:Op maandag 19 september 2016 17:47 schreef zeer het volgende:
[..]
vooral op het gebied van seks ben ik erg liberaal zolang het maar blank en niet katholiek is
haha nou veel plezier met die trouwe viervoeter hoor en laat het bier je smaken, proost!quote:Op maandag 19 september 2016 17:48 schreef Kurovski het volgende:
Ik heb de hond op bezoek. Het is z'n tijd even uit te gaan. Mooi excuus om ook gelijk even wat bier te halen.
Als je uit het niks een ban van een half jaar aan je broek krijgt is het wel weer wisseltijd idd.quote:Op maandag 19 september 2016 17:47 schreef zeer het volgende:
[..]
omdat ik daar niet meer op kon dm'en/pm'en en uit de fb werd gekotst toen ik er om vroegen omdat ik daar echt voor iedere scheet een ban kreeg
zal nu binnenkort ook overstappen op een ander account denk ik
Wat fucking enig.quote:Op maandag 19 september 2016 17:48 schreef Kurovski het volgende:
Ik heb de hond op bezoek. Het is z'n tijd even uit te gaan. Mooi excuus om ook gelijk even wat bier te halen.
Ik heb Rassilon nog te koop staan.quote:Op maandag 19 september 2016 17:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je uit het niks een ban van een half jaar aan je broek krijgt is het wel weer wisseltijd idd.
hoorde hier van het weekend toevallig nog een vlijmscherpe diepte analyse overquote:Op maandag 19 september 2016 17:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je uit het niks een ban van een half jaar aan je broek krijgt is het wel weer wisseltijd idd.
quote:Op maandag 19 september 2016 17:49 schreef zeer het volgende:
[..]
haha nou veel plezier met die trouwe viervoeter hoor en laat het bier je smaken, proost!
persoonlijk heb ik ook meer met dieren dan met mensen, stuk betrouwbaarder
Zeker, en dankbaarder.quote:Op maandag 19 september 2016 17:49 schreef zeer het volgende:
[..]
persoonlijk heb ik ook meer met dieren dan met mensen, stuk betrouwbaarder
Ik 2x.quote:Op maandag 19 september 2016 17:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nog nooit een ban gehad, gewoon een kwestie van gedragen.
nou en lekker apathisch op de bank zitten is ook een keuzequote:Op maandag 19 september 2016 17:52 schreef Amarantha het volgende:
Stieken voel ik me erg lui want ik wil eigenlijk niet 8 minuten lopen. Damn ik raak te verwend met alles naast de deur in het centrum.
Ik ook niet.quote:Op maandag 19 september 2016 17:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zit op een bureaustoel.quote:Op maandag 19 september 2016 17:53 schreef zeer het volgende:
[..]
nou en lekker apathisch op de bank zitten is ook een keuze
zie je maar hoe goed het banbeleid hier isquote:Op maandag 19 september 2016 17:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kan ik me ook niet echt voorstellen, jij en een ban.quote:
Te kortquote:Op maandag 19 september 2016 17:54 schreef Amarantha het volgende:
Maar 2x in 3 jaar en 9 maanden tijd is nog best netjes. Laatste keer was maar 2 dagen. Eerste keer een week.
Ik ga er niet over. Ben neutraal.quote:Op maandag 19 september 2016 17:53 schreef zeer het volgende:
[..]
zie je maar hoe goed het banbeleid hier is
Zelfbeheersing en dergelijke.quote:Op maandag 19 september 2016 17:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kan ik me ook niet echt voorstellen, jij en een ban.
jij bent ook wel een schatjequote:Op maandag 19 september 2016 17:54 schreef Amarantha het volgende:
Maar 2x in 3 jaar en 9 maanden tijd is nog best netjes. Laatste keer was maar 2 dagen. Eerste keer een week.
Klik iets meestal weg als ik merk dat mijn grens bereikt wordt. Ga me niet achter een computertje lopen opwinden vanwege een internetforumquote:
wachten tot de permbanknop eens gebruikt wordtquote:Op maandag 19 september 2016 17:56 schreef Kurovski het volgende:
Ik niet zo vaak. Kan er wel inkomen dat admins bij mij af en toe op het banknopje drukken.
Alles Is Een Keuzequote:Op maandag 19 september 2016 17:53 schreef zeer het volgende:
[..]
nou en lekker apathisch op de bank zitten is ook een keuze
Van mijn foto's worden mensen heel blij. Ik ben lekker grijs, rimpelig met een kalkoenkeel. Daarom krijg ik tevens altijd iedere dag wel een verzoek om eens in KPD te gaan posten.quote:
Aardige film, heb hem 3,5 ster van de 5 gerate.quote:Op maandag 19 september 2016 17:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe was die film die je gisteren gekeken had trouwens?
Ja die foto gebruik ik ook voor whatsappquote:Op maandag 19 september 2016 18:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beetje gay wel om een filter te gebruiken haha
Maar leuk hoor TARDIS.!
Ik heb een foto van mijn kat als whatsapp-plaatje. Leuk he?quote:Op maandag 19 september 2016 18:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja die foto gebruik ik ook voor whatsappheb hem niet speciaal voor US gemaakt.
Foto van je kat graag.quote:Op maandag 19 september 2016 18:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb een foto van mijn kat als whatsapp-plaatje. Leuk he?
quote:Op maandag 19 september 2016 18:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja die foto gebruik ik ook voor whatsappheb hem niet speciaal voor US gemaakt.
Ik heb geen plaatje.quote:Op maandag 19 september 2016 18:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb een foto van mijn kat als whatsapp-plaatje. Leuk he?
Waarom reageer je niet om mijn filmbeoordeling comment?quote:
Oh had geen quote-alert? ff terugzoeken.quote:Op maandag 19 september 2016 18:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet om mijn filmbeoordeling comment?
Bedankt voor de review.quote:Op maandag 19 september 2016 18:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Aardige film, heb hem 3,5 ster van de 5 gerate.
quote:Op maandag 19 september 2016 18:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh had geen quote-alert? ff terugzoeken.
Bedankt, voelde me al ernstig tekort gedaan.quote:
Like all dreamers i mistook disenchantment for truth.quote:Op maandag 19 september 2016 18:11 schreef Trollscience het volgende:
toevallig, ik post quote van sartre en gelyk is hzaw hier :S
Die was hier al eventjes hoor.quote:Op maandag 19 september 2016 18:11 schreef Trollscience het volgende:
toevallig, ik post quote van sartre en gelyk is hzaw hier :S
Jij zegt dus eigenlijk dat Trollscience een smerige leugenaar is?quote:Op maandag 19 september 2016 18:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die was hier al eventjes hoor.
Nee, hoogstens dat Troll~ jouw altijd even zonnige verschijning op wonderbaarlijke wijze gemist heeft.quote:Op maandag 19 september 2016 18:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij zegt dus eigenlijk dat Trollscience een smerige leugenaar is?
Zo, uitspraken worden hier gedaan.quote:Op maandag 19 september 2016 18:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, hoogstens dat Troll~ jouw altijd even zonnige verschijning op wonderbaarlijke wijze gemist heeft.
rtquote:Op maandag 19 september 2016 18:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, hoogstens dat Troll~ jouw altijd even zonnige verschijning op wonderbaarlijke wijze gemist heeft.
Nee, daar ga ik ook niet aan beginnen.quote:Op maandag 19 september 2016 17:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klik iets meestal weg als ik merk dat mijn grens bereikt wordt. Ga me niet achter een computertje lopen opwinden vanwege een internetforum.
This is what I thought: for the most banal even to become an adventure, you must (and this is enough) begin to recount it. This is what fools people: a man is always a teller of tales, he sees everything that happens to him through them; and he tries to live his own life as if he were telling a story.quote:Op maandag 19 september 2016 18:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Like all dreamers i mistook disenchantment for truth.
i'll tell on you!quote:Op maandag 19 september 2016 18:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
This is what I thought: for the most banal even to become an adventure, you must (and this is enough) begin to recount it. This is what fools people: a man is always a teller of tales, he sees everything that happens to him through them; and he tries to live his own life as if he were telling a story.
But you have to choose: live or tell.
Ik ook, moest een collega helpen en wat methodes leren, dus ik voelde me bijna een docentquote:Op maandag 19 september 2016 18:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Gaat wel. Lastige middag op het werk
Ha ja dat heb ik ook weleensquote:Op maandag 19 september 2016 18:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook, moest een collega helpen en wat methodes leren, dus ik voelde me bijna een docent
ik voelde ook een keer bijna m'n docentquote:Op maandag 19 september 2016 18:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook, moest een collega helpen en wat methodes leren, dus ik voelde me bijna een docent
quote:Op maandag 19 september 2016 18:47 schreef zeer het volgende:
[..]
ik voelde ook een keer bijna m'n docent
Whatsupp?quote:
Ha ha wat leuk dat je specifiek de kinderen noemtquote:Op maandag 19 september 2016 18:50 schreef Kurovski het volgende:
Relaxe mensen hier. Da's het voordeel als je skate en af en toe een hond bij je hebt. Men leert de buurt kennen. Niks mis mee: Ouderen, jongeren, stelletjes, kinderen, de hele mikmak. Wonen niet al te veel Tokkies. Zitten overal hier en daar, maar het gehalte valt me heel mee.
Haha ik snap hem hoor.quote:Op maandag 19 september 2016 18:52 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ha ha wat leuk dat je specifiek de kinderen noemt
Socializen in de wijk. Mensen beginnen me te kennen. Best leuk man.quote:
Waar is hier? Nog steeds Rotterdam?quote:Op maandag 19 september 2016 18:50 schreef Kurovski het volgende:
Relaxe mensen hier. Da's het voordeel als je skate en af en toe een hond bij je hebt. Men leert de buurt kennen. Niks mis mee: Ouderen, jongeren, stelletjes, kinderen, de hele mikmak. Wonen niet al te veel Tokkies. Zitten overal hier en daar, maar het gehalte valt me heel mee.
buurtfeestje organiserenquote:Op maandag 19 september 2016 18:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Socializen in de wijk. Mensen beginnen me te kennen. Best leuk man.
Nice.quote:Op maandag 19 september 2016 18:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Socializen in de wijk. Mensen beginnen me te kennen. Best leuk man.
Hier op FOKquote:Op maandag 19 september 2016 18:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waar is hier? Nog steeds Rotterdam?
quote:Op maandag 19 september 2016 18:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, ik ben vandaag ook vijf keer genegeerd, dus ik weet hoe het voelt
Ja leuk hè? Gewoon geinig met dat skaten wat zij ook doen. Is een soort van verbindtenis.quote:Op maandag 19 september 2016 18:52 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ha ha wat leuk dat je specifiek de kinderen noemt
Sooww.quote:
Buitenwijk. Best mooi wonen hier.quote:Op maandag 19 september 2016 18:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waar is hier? Nog steeds Rotterdam?
Wat is verbondtenis of is dat iets Thaisquote:Op maandag 19 september 2016 18:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja leuk hè? Gewoon geinig met dat skaten wat zij ook doen. Is een soort van verbondtenis.Wat lul je doos?
quote:
Nee.quote:Op maandag 19 september 2016 18:59 schreef madeliefff het volgende:
kan iem ffe tegen hugecooll zeggen dat ie ffe opschiet met eten
FOK!ken terwijl je vriend zit te etenquote:Op maandag 19 september 2016 18:59 schreef madeliefff het volgende:
Dat is een foutje. Net zoiets als jij eigenlijk. Alleen ben jij wat minder gemakkelijk te herstellen.quote:Op maandag 19 september 2016 18:58 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wat is verbondtenis of is dat iets Thais
ja hij is thuisquote:Op maandag 19 september 2016 19:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
FOK!ken terwijl je vriend zit te eten
Heb geapptquote:Op maandag 19 september 2016 18:59 schreef madeliefff het volgende:
Wat scheld je, Niels.quote:Op maandag 19 september 2016 18:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja leuk hè? Gewoon geinig met dat skaten wat zij ook doen. Is een soort van verbindtenis.Wat lul je doos?
Allemaal vrouwen zeker?quote:Op maandag 19 september 2016 19:01 schreef Oberkullie het volgende:
Ik wil trouwens even zeggen dat de meeste medewerkers van jeugdzorg en de jeugdreclassering het meest ontoegewijde zooitje ooit is en dat die 30 jaar geleden met pensioen hadden moeten gaan.
Zo he die post over die kinderen maakte je wat mad of nietquote:Op maandag 19 september 2016 19:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat is een foutje. Net zoiets als jij eigenlijk. Alleen ben jij wat minder gemakkelijk te herstellen.
sowquote:Op maandag 19 september 2016 19:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat is een foutje. Net zoiets als jij eigenlijk. Alleen ben jij wat minder gemakkelijk te herstellen.
Zo erg is het nou ook weer niet. Denken in extremen slaat nergens op. Ik hou van goeie vrouwen en respecteer ze.quote:
shots firedquote:
PAK ZE NIELSquote:Op maandag 19 september 2016 19:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vrouwen...quote:Op maandag 19 september 2016 19:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet. Denken in extremen slaat nergens op. Ik hou van goeie vrouwen en respecteer ze.
Daar houd ik nou van, dat out of the box denken hahaquote:Op maandag 19 september 2016 19:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Een grote dozenparade hier, aanpakken dat volk
Ben je boos?quote:Op maandag 19 september 2016 19:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Een grote dozenparade hier, aanpakken dat volk
Geloof ik niet, dus, wacht even, ga het navragen. Kom ik op terug. Ik heb kontakten.quote:Op maandag 19 september 2016 19:03 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee allemaal kale mannelijke offshore nietsnutten
Eens.quote:Op maandag 19 september 2016 19:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt he. Deze SC is door en door verrot
Je eigen reclassering zekerquote:Op maandag 19 september 2016 19:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Geloof ik niet, dus, wacht even, ga het navragen. Kom ik op terug. Ik heb kontakten.
Kontaktenquote:Op maandag 19 september 2016 19:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Geloof ik niet, dus, wacht even, ga het navragen. Kom ik op terug. Ik heb kontakten.
eens. Alleen jij bent nog normaal hansquote:Op maandag 19 september 2016 19:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt he. Deze SC is door en door verrot
groene boekje 1852 hequote:Op maandag 19 september 2016 19:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Kontaktenheeft dat nog iets met konten te maken?
haha, hard gelachenquote:Op maandag 19 september 2016 19:08 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
eens. Alleen jij bent nog normaal hans
Watquote:Op maandag 19 september 2016 19:11 schreef gianni61 het volgende:
waarom hangt braadslee's buurman stringetjes aan truttenbak?
Had zeker over Braadslee avonturen met de ladies gelezen. Julia..quote:Op maandag 19 september 2016 19:11 schreef gianni61 het volgende:
waarom hangt braadslee's buurman stringetjes aan truttenbak?
Nee je houdt van vrouwen neuken Niels. Je bent een vrouwenhater en ze zijn alleen gunstig voor je als jij er wat aan hebt.quote:Op maandag 19 september 2016 19:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet. Denken in extremen slaat nergens op. Ik hou van goeie vrouwen en respecteer ze.
Julia lekker pijpen in de auto. NEEE JULIA NEEEE je brengt ons in gevaar.quote:Op maandag 19 september 2016 19:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Had zeker over Braadslee avonturen met de ladies gelezen. Julia..
Oberkuttie.quote:Op maandag 19 september 2016 19:05 schreef gianni61 het volgende:
ik hoorde dat niels naar deed tegen kullie
Dat is toch gewoon de omschrijving van een alfamanquote:Op maandag 19 september 2016 19:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee je houdt van vrouwen neuken Niels. Je bent een vrouwenhater en ze zijn alleen gunstig voor je als jij er wat aan hebt.
alfadouchequote:Op maandag 19 september 2016 19:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon de omschrijving van een alfaman
Wat heb je anders aan ze? Wil je dit horen?quote:Op maandag 19 september 2016 19:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee je houdt van vrouwen neuken Niels. Je bent een vrouwenhater en ze zijn alleen gunstig voor je als jij er wat aan hebt.
Nico Haak heeft nog een mooie nummer geschreven over Julia, zal het eens naar Braddie sturenquote:Op maandag 19 september 2016 19:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Julia lekker pijpen in de auto. NEEE JULIA NEEEE je brengt ons in gevaar.
Omdat je provoceert en precies weet wat je doet en wij happen allemaal en weten precies dat je ervan geniet en zo houden we dit forum tot stand.quote:Op maandag 19 september 2016 19:14 schreef Kurovski het volgende:
Ik kan geen zin bezigen of het wordt door telkens dezelfde mensen een kant opgestuurd. Gaat dat bij jullie zelf nou niet vervelen?
De grap zit hem in de herhaling niels. Zo werkt komedie.quote:Op maandag 19 september 2016 19:14 schreef Kurovski het volgende:
Ik kan geen zin bezigen of het wordt door telkens dezelfde mensen een kant opgestuurd. Gaat dat bij jullie zelf nou niet vervelen?
Nooit.quote:Op maandag 19 september 2016 19:14 schreef Kurovski het volgende:
Kijk maar naar Amy Schumer en haar vaginarepertoire.quote:Op maandag 19 september 2016 19:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De grap zit hem in de herhaling niels. Zo werkt komedie.
Denk dat de slachtofferrol eerder verveelt, maar merk daar bij jou ook nog vrij weinig van.quote:Op maandag 19 september 2016 19:14 schreef Kurovski het volgende:
je nofap frustraties komen naar boven..quote:
Vandaar dat dat hoogstwaarschijnlijk een hersenspinsel van je is.quote:Op maandag 19 september 2016 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat de slachtofferrol eerder verveelt, maar merk daar bij jou ook nog vrij weinig van.
Jij bent zo'n man die zich voordoet als voorvechter voor de vrouw, maar intussen laat je nu net weer je lelijke vrouwenhatende gezicht zien door een gevierde comedienne op zo'n slinkse manier onderuit te halen.quote:Op maandag 19 september 2016 19:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kijk maar naar Amy Schumer en haar vaginarepertoire.
Seks zo centraal in je gedachtengang zettenquote:Op maandag 19 september 2016 19:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vandaar dat dat hoogstwaarschijnlijk een hersenspinsel van je is.
Maar goed, neem nou zelf. Als het neuqaspect er niet bij zou zitten bij vrouwen. Wat heb je dan nog aan ze? Eerlijk is eerlijk. Een man zonder lul zelfde verhaal.
Onzin, ik heb bijvoorbeeld niets dan lof voor het vaginarepertoire van Sarah Silverman.quote:Op maandag 19 september 2016 19:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij bent zo'n man die zich voordoet als voorvechter voor de vrouw, maar intussen laat je nu net weer je lelijke vrouwenhatende gezicht zien door een gevierde comedienne op zo'n slinkse manier onderuit te halen.
Bah. Ga jij maar met niels praten.
dus het andere geslacht is er alleen voor seks?quote:Op maandag 19 september 2016 19:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Maar goed, neem nou zelf. Als het neuqaspect er niet bij zou zitten bij vrouwen. Wat heb je dan nog aan ze? Eerlijk is eerlijk. Een man zonder lul zelfde verhaal.
Een laffe afleidingsmanoeuvre. Jij plast zittend zeker?quote:Op maandag 19 september 2016 19:21 schreef TARDIS. het volgende:
Onzin, ik heb bijvoorbeeld niets dan lof voor het vaginarepertoire van Sarah Silverman.
Teren op negativiteit is tof wou je zeggen?quote:Op maandag 19 september 2016 19:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Seks zo centraal in je gedachtengang zettenwat een enorme sneue manier van leven zeg. Gelukkig heb je nog relingen.
quote:Op maandag 19 september 2016 19:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
he?quote:Op maandag 19 september 2016 19:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Teren op negativiteit is tof wou je zeggen?
Absoluut en ik bid dan elke keer tot een poster van de nieuwe Ghosbustersfilm.quote:Op maandag 19 september 2016 19:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een laffe afleidingsmanoeuvre. Jij plast zittend zeker?
Ik hoop maar dat je de dikke negerin aanbidt.quote:Op maandag 19 september 2016 19:24 schreef TARDIS. het volgende:
Absoluut en ik bid dan elke keer tot een poster van de nieuwe Ghosbustersfilm.
Opnieuw die Niels weer hè? He beats it all.quote:Op maandag 19 september 2016 19:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Keek net op youtube een "NEW TRY NOT TO CRINGE COMPILATION 2016"
Maar Niels was weer 10 keer zo erg.
Gvd ik keek net in de spiegel en ik vind mezelf zo knap hè. Ongelooflijk.quote:Op maandag 19 september 2016 19:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je de dikke negerin aanbidt.
Haha deze pogingquote:Op maandag 19 september 2016 19:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Opnieuw die Niels weer hè? He beats it all.
ben j dit?quote:
quote:Op maandag 19 september 2016 19:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Opnieuw die Niels weer hè? He beats it all.
Doet het pijn?quote:Op maandag 19 september 2016 19:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja.Net nieuwe gezet na Niels' opmerking.
Nee, gewenning.quote:Op maandag 19 september 2016 19:32 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Doet het pijn?
eey niels, kijk wat je doet a zemmel
bn je boos?quote:
Ruim op danquote:Op maandag 19 september 2016 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel goed. Mijn huis is alleen een bende.
Ze zijn bezig met die dakopbouw. Dus opruimen heeft midden in die fase geen enkel nut.quote:
Neem je tijd.quote:Op maandag 19 september 2016 19:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vanwaar deze plotselinge onverwachtse liefdesbetuiging? Moet dit even verwerken hoor.
Okquote:Op maandag 19 september 2016 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze zijn bezig met die dakopbouw. Dus opruimen heeft midden in die fase geen enkel nut.
Ik nietquote:Op maandag 19 september 2016 19:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
Moest lachen.
quote:
Zelf besteld toch?quote:Op maandag 19 september 2016 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel goed. Mijn huis is alleen een bende.
quote:
Ik vond het tijd worden.quote:Op maandag 19 september 2016 19:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb je ook iets te zeggen op het eerste gedeelte?
Misschien wel maar daar was ik niet bij dus neequote:Op maandag 19 september 2016 19:36 schreef Oberkullie het volgende:
Had ik al verteld dat mijn hottiecollega is teruggeplaatst
eey manquote:
Ga jij dan ook naar bed?quote:Op maandag 19 september 2016 19:37 schreef Kurovski het volgende:
Zon onder in tien minuten of zo. Gaat hard.
Daarom zei ik, neem je tijd.quote:Op maandag 19 september 2016 19:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik al toe ben aan een volgende stap met een man.
Ik heb vanmiddag je foto gezien en heb gelijk door dat jij niet het type bent dat ik lang kan laten wachten. Rijendik staan ze te wachten.quote:
Ik zet ze allemaal opzij zodra jij je keuze hebt gemaakt.quote:Op maandag 19 september 2016 19:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag je foto gezien en heb gelijk door dat jij niet het type bent dat ik lang kan laten wachten. Rijendik staan ze te wachten.
Mijn hottiecollega is teruggeplaatst.quote:Op maandag 19 september 2016 19:37 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Misschien wel maar daar was ik niet bij dus nee
Okequote:Op maandag 19 september 2016 19:42 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Mijn hottiecollega is teruggeplaatst.
Je zet zo wel veel druk op me.quote:Op maandag 19 september 2016 19:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zet ze allemaal opzij zodra jij je keuze hebt gemaakt.
Geen druk mijn vriend.quote:Op maandag 19 september 2016 19:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je zet zo wel veel druk op me.
Duurt wel fucking lang ik zeg je eerlijk ik ga kki leip hier maar no pressure my friend.quote:Op maandag 19 september 2016 19:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bedankt voor je geduld.
Ben mezelf ook aan het opvreten en sla mezelf telkens voor m'n kop dat ik zo onzeker ben over mezelf en mezelf niet durf over te geven aan jou.quote:Op maandag 19 september 2016 19:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Duurt wel fucking lang ik zeg je eerlijk ik ga kki leip hier maar no pressure my friend.
Ja okquote:Op maandag 19 september 2016 19:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sodemieter ff op dit is een momentje tussen mij en hzaw, je bent zo weer welkom.
minderjarig. Tr gezetquote:Op maandag 19 september 2016 20:00 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
wat heeft dat er nou weer mee te maken.maar 17
Zo jong en al zo verneuktquote:Op maandag 19 september 2016 20:00 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
wat heeft dat er nou weer mee te maken.maar 17
Iedereen die dit land niet heeft opgebouwd na de oorlog tochquote:Op maandag 19 september 2016 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onze volgende generatie is volledig fucked up
Wij zullen de kar moeten trekken jongens
Eens.quote:Op maandag 19 september 2016 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet iedereenquote:Op maandag 19 september 2016 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vergeet de herione nietquote:Op maandag 19 september 2016 20:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent dp junior, zo'n minderjarige die veel teveel wegtikt voor zijn leeftijd.
Waarom?quote:
En ook nog eens alle pensioenlasten op moeten hoesten voor die babyboomersquote:Op maandag 19 september 2016 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rook alleen wiet, drink bijna geen drank, soms mdma/xtc.quote:Op maandag 19 september 2016 20:06 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Waarom?
Ik gebruik geen drugs, rook niet, drink niet.
Jij kan het enkel hebben over Transformers, welk waarde ga je hebben voor de samenleving later?quote:Op maandag 19 september 2016 20:06 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Waarom?
Zit je zelfs niet op je telefoon tijdens de les?quote:Op maandag 19 september 2016 20:06 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Waarom?
Als de machines slimmer worden dan de mens en ons gaan overnemen zal hij waarde hebben.quote:Op maandag 19 september 2016 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij kan het enkel hebben over Transformers, welk waarde ga je hebben voor de samenleving later?
Wedden dat jullie overmatig drank gebruik wel goedkeurenquote:Op maandag 19 september 2016 20:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nou echt he, ze doen allemaal alsof je hersenen nog niet volgroeid zijn op je 17e
dan ben je echt tuig van de richel als je dat doetquote:Op maandag 19 september 2016 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Zit je zelfs niet op je telefoon tijdens de les?
Dat gaat niet gebeurenquote:Op maandag 19 september 2016 20:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als de machines slimmer worden dan de mens en ons gaan overnemen zal hij waarde hebben.
Haha, dat alcohol slecht voor je is zo'n fabel. Drink elk weekend meerdere kratje leeg en kijk mijn stukjes proza hier dan.quote:Op maandag 19 september 2016 20:09 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Wedden dat jullie overmatig drank gebruik wel goedkeuren
Ah de typische junkieretoriek, snel de samenleving hypocrisie verwijten om je eigen gedrag goed te praten.quote:Op maandag 19 september 2016 20:09 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Wedden dat jullie overmatig drank gebruik wel goedkeuren
bofkontquote:Op maandag 19 september 2016 19:42 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Mijn hottiecollega is teruggeplaatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |