Van mijn foto's worden mensen heel blij. Ik ben lekker grijs, rimpelig met een kalkoenkeel. Daarom krijg ik tevens altijd iedere dag wel een verzoek om eens in KPD te gaan posten.quote:
Aardige film, heb hem 3,5 ster van de 5 gerate.quote:Op maandag 19 september 2016 17:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe was die film die je gisteren gekeken had trouwens?
Ja die foto gebruik ik ook voor whatsappquote:Op maandag 19 september 2016 18:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beetje gay wel om een filter te gebruiken haha
Maar leuk hoor TARDIS.!
Ik heb een foto van mijn kat als whatsapp-plaatje. Leuk he?quote:Op maandag 19 september 2016 18:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja die foto gebruik ik ook voor whatsappheb hem niet speciaal voor US gemaakt.
Foto van je kat graag.quote:Op maandag 19 september 2016 18:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb een foto van mijn kat als whatsapp-plaatje. Leuk he?
quote:Op maandag 19 september 2016 18:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja die foto gebruik ik ook voor whatsappheb hem niet speciaal voor US gemaakt.
Ik heb geen plaatje.quote:Op maandag 19 september 2016 18:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb een foto van mijn kat als whatsapp-plaatje. Leuk he?
Waarom reageer je niet om mijn filmbeoordeling comment?quote:
Oh had geen quote-alert? ff terugzoeken.quote:Op maandag 19 september 2016 18:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet om mijn filmbeoordeling comment?
Bedankt voor de review.quote:Op maandag 19 september 2016 18:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Aardige film, heb hem 3,5 ster van de 5 gerate.
quote:Op maandag 19 september 2016 18:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh had geen quote-alert? ff terugzoeken.
Bedankt, voelde me al ernstig tekort gedaan.quote:
Like all dreamers i mistook disenchantment for truth.quote:Op maandag 19 september 2016 18:11 schreef Trollscience het volgende:
toevallig, ik post quote van sartre en gelyk is hzaw hier :S
Die was hier al eventjes hoor.quote:Op maandag 19 september 2016 18:11 schreef Trollscience het volgende:
toevallig, ik post quote van sartre en gelyk is hzaw hier :S
Jij zegt dus eigenlijk dat Trollscience een smerige leugenaar is?quote:Op maandag 19 september 2016 18:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die was hier al eventjes hoor.
Nee, hoogstens dat Troll~ jouw altijd even zonnige verschijning op wonderbaarlijke wijze gemist heeft.quote:Op maandag 19 september 2016 18:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij zegt dus eigenlijk dat Trollscience een smerige leugenaar is?
Zo, uitspraken worden hier gedaan.quote:Op maandag 19 september 2016 18:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, hoogstens dat Troll~ jouw altijd even zonnige verschijning op wonderbaarlijke wijze gemist heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |