Wat fucking enig.quote:Op maandag 19 september 2016 17:48 schreef Kurovski het volgende:
Ik heb de hond op bezoek. Het is z'n tijd even uit te gaan. Mooi excuus om ook gelijk even wat bier te halen.
Ik heb Rassilon nog te koop staan.quote:Op maandag 19 september 2016 17:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je uit het niks een ban van een half jaar aan je broek krijgt is het wel weer wisseltijd idd.
hoorde hier van het weekend toevallig nog een vlijmscherpe diepte analyse overquote:Op maandag 19 september 2016 17:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je uit het niks een ban van een half jaar aan je broek krijgt is het wel weer wisseltijd idd.
quote:Op maandag 19 september 2016 17:49 schreef zeer het volgende:
[..]
haha nou veel plezier met die trouwe viervoeter hoor en laat het bier je smaken, proost!
persoonlijk heb ik ook meer met dieren dan met mensen, stuk betrouwbaarder
Zeker, en dankbaarder.quote:Op maandag 19 september 2016 17:49 schreef zeer het volgende:
[..]
persoonlijk heb ik ook meer met dieren dan met mensen, stuk betrouwbaarder
Ik 2x.quote:Op maandag 19 september 2016 17:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nog nooit een ban gehad, gewoon een kwestie van gedragen.
nou en lekker apathisch op de bank zitten is ook een keuzequote:Op maandag 19 september 2016 17:52 schreef Amarantha het volgende:
Stieken voel ik me erg lui want ik wil eigenlijk niet 8 minuten lopen. Damn ik raak te verwend met alles naast de deur in het centrum.
Ik ook niet.quote:Op maandag 19 september 2016 17:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zit op een bureaustoel.quote:Op maandag 19 september 2016 17:53 schreef zeer het volgende:
[..]
nou en lekker apathisch op de bank zitten is ook een keuze
zie je maar hoe goed het banbeleid hier isquote:Op maandag 19 september 2016 17:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kan ik me ook niet echt voorstellen, jij en een ban.quote:
Te kortquote:Op maandag 19 september 2016 17:54 schreef Amarantha het volgende:
Maar 2x in 3 jaar en 9 maanden tijd is nog best netjes. Laatste keer was maar 2 dagen. Eerste keer een week.
Ik ga er niet over. Ben neutraal.quote:Op maandag 19 september 2016 17:53 schreef zeer het volgende:
[..]
zie je maar hoe goed het banbeleid hier is
Zelfbeheersing en dergelijke.quote:Op maandag 19 september 2016 17:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kan ik me ook niet echt voorstellen, jij en een ban.
jij bent ook wel een schatjequote:Op maandag 19 september 2016 17:54 schreef Amarantha het volgende:
Maar 2x in 3 jaar en 9 maanden tijd is nog best netjes. Laatste keer was maar 2 dagen. Eerste keer een week.
Klik iets meestal weg als ik merk dat mijn grens bereikt wordt. Ga me niet achter een computertje lopen opwinden vanwege een internetforumquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |