Ik mis hier nog weleens wat hoor. Zo vaak ben ik er ook weer niet.quote:
is uit 2013 of zoquote:Op maandag 19 september 2016 17:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik mis hier nog weleens wat hoor. Zo vaak ben ik er ook weer niet.
Als je er wel bent ook. Lekker belangrijk.quote:Op maandag 19 september 2016 17:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik mis hier nog weleens wat hoor. Zo vaak ben ik er ook weer niet.
Volgens mij wel goed, zag gisteren een foto waar zijn gezicht er weer normaal uit ziet.quote:
Een kenner zie ik.quote:Op maandag 19 september 2016 17:43 schreef Trollscience het volgende:
zeer refereert naar een post van ghph die ik lange tijd in mijn signature had staan, waarin hij beweert dat mensen die xtc ophebben "alles slaan wat rondom hun staat"
Oh.quote:Op maandag 19 september 2016 17:43 schreef Trollscience het volgende:
zeer refereert naar een post van ghph die ik lange tijd in mijn signature had staan, waarin hij beweert dat mensen die xtc ophebben "alles slaan wat rondom hun staat"
Fijnquote:Op maandag 19 september 2016 17:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij wel goed, zag gisteren een foto waar zijn gezicht er weer normaal uit ziet.
Waarom heb jij eigenlijk voederbietel weggedaan?quote:Op maandag 19 september 2016 17:44 schreef zeer het volgende:
[..]
Was echt mooiste klb periode aller tijden.
Misschien heeft hij dat ook van Ard van der Steur, alsof een minister over zulke dingen liegt.quote:Op maandag 19 september 2016 17:43 schreef Trollscience het volgende:
Dat was inderdaad een goede tijd.quote:Op maandag 19 september 2016 17:44 schreef zeer het volgende:
[..]
Was echt mooiste klb periode aller tijden.
omdat ik daar niet meer op kon dm'en/pm'en en uit de fb werd gekotst toen ik er om vroegquote:Op maandag 19 september 2016 17:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk voederbietel weggedaan?
vooral op het gebied van seks ben ik erg liberaal zolang het maar blank en niet katholiek isquote:Op maandag 19 september 2016 17:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien heeft hij dat ook van Ard van der Steur, alsof een minister over zulke dingen liegt.
Ik refereerde trouwens naar dp die zich verwondert over zeers houding tov drugs, omdat hij verder niet conservatief is.
Oh, dat hoort gewoon hersteld te wordenquote:Op maandag 19 september 2016 17:47 schreef zeer het volgende:
[..]
omdat ik daar niet meer op kon dm'en/pm'en en uit de fb werd gekotst toen ik er om vroegen omdat ik daar echt voor iedere scheet een ban kreeg
zal nu binnenkort ook overstappen op een ander account denk ik
ja normaal gebeurt dat ook wel maar zat toen ik het verkeerde topic of zo kweeniequote:Op maandag 19 september 2016 17:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh, dat hoort gewoon hersteld te worden.
Aha, nou ja, een tactische wissel is nooit verkeerd.
Veel eisen wel.quote:Op maandag 19 september 2016 17:47 schreef zeer het volgende:
[..]
vooral op het gebied van seks ben ik erg liberaal zolang het maar blank en niet katholiek is
haha nou veel plezier met die trouwe viervoeter hoor en laat het bier je smaken, proost!quote:Op maandag 19 september 2016 17:48 schreef Kurovski het volgende:
Ik heb de hond op bezoek. Het is z'n tijd even uit te gaan. Mooi excuus om ook gelijk even wat bier te halen.
Als je uit het niks een ban van een half jaar aan je broek krijgt is het wel weer wisseltijd idd.quote:Op maandag 19 september 2016 17:47 schreef zeer het volgende:
[..]
omdat ik daar niet meer op kon dm'en/pm'en en uit de fb werd gekotst toen ik er om vroegen omdat ik daar echt voor iedere scheet een ban kreeg
zal nu binnenkort ook overstappen op een ander account denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |