Oh had geen quote-alert? ff terugzoeken.quote:Op maandag 19 september 2016 18:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet om mijn filmbeoordeling comment?
Bedankt voor de review.quote:Op maandag 19 september 2016 18:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Aardige film, heb hem 3,5 ster van de 5 gerate.
quote:Op maandag 19 september 2016 18:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh had geen quote-alert? ff terugzoeken.
Bedankt, voelde me al ernstig tekort gedaan.quote:
Like all dreamers i mistook disenchantment for truth.quote:Op maandag 19 september 2016 18:11 schreef Trollscience het volgende:
toevallig, ik post quote van sartre en gelyk is hzaw hier :S
Die was hier al eventjes hoor.quote:Op maandag 19 september 2016 18:11 schreef Trollscience het volgende:
toevallig, ik post quote van sartre en gelyk is hzaw hier :S
Jij zegt dus eigenlijk dat Trollscience een smerige leugenaar is?quote:Op maandag 19 september 2016 18:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die was hier al eventjes hoor.
Nee, hoogstens dat Troll~ jouw altijd even zonnige verschijning op wonderbaarlijke wijze gemist heeft.quote:Op maandag 19 september 2016 18:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij zegt dus eigenlijk dat Trollscience een smerige leugenaar is?
Zo, uitspraken worden hier gedaan.quote:Op maandag 19 september 2016 18:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, hoogstens dat Troll~ jouw altijd even zonnige verschijning op wonderbaarlijke wijze gemist heeft.
rtquote:Op maandag 19 september 2016 18:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, hoogstens dat Troll~ jouw altijd even zonnige verschijning op wonderbaarlijke wijze gemist heeft.
Nee, daar ga ik ook niet aan beginnen.quote:Op maandag 19 september 2016 17:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klik iets meestal weg als ik merk dat mijn grens bereikt wordt. Ga me niet achter een computertje lopen opwinden vanwege een internetforum.
This is what I thought: for the most banal even to become an adventure, you must (and this is enough) begin to recount it. This is what fools people: a man is always a teller of tales, he sees everything that happens to him through them; and he tries to live his own life as if he were telling a story.quote:Op maandag 19 september 2016 18:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Like all dreamers i mistook disenchantment for truth.
i'll tell on you!quote:Op maandag 19 september 2016 18:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
This is what I thought: for the most banal even to become an adventure, you must (and this is enough) begin to recount it. This is what fools people: a man is always a teller of tales, he sees everything that happens to him through them; and he tries to live his own life as if he were telling a story.
But you have to choose: live or tell.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |