Ja okquote:Op maandag 19 september 2016 19:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sodemieter ff op dit is een momentje tussen mij en hzaw, je bent zo weer welkom.
minderjarig. Tr gezetquote:Op maandag 19 september 2016 20:00 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
wat heeft dat er nou weer mee te maken.maar 17
Zo jong en al zo verneuktquote:Op maandag 19 september 2016 20:00 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
wat heeft dat er nou weer mee te maken.maar 17
Iedereen die dit land niet heeft opgebouwd na de oorlog tochquote:Op maandag 19 september 2016 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onze volgende generatie is volledig fucked up
Wij zullen de kar moeten trekken jongens
Eens.quote:Op maandag 19 september 2016 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet iedereenquote:Op maandag 19 september 2016 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vergeet de herione nietquote:Op maandag 19 september 2016 20:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent dp junior, zo'n minderjarige die veel teveel wegtikt voor zijn leeftijd.
Waarom?quote:
En ook nog eens alle pensioenlasten op moeten hoesten voor die babyboomersquote:Op maandag 19 september 2016 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rook alleen wiet, drink bijna geen drank, soms mdma/xtc.quote:Op maandag 19 september 2016 20:06 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Waarom?
Ik gebruik geen drugs, rook niet, drink niet.
Jij kan het enkel hebben over Transformers, welk waarde ga je hebben voor de samenleving later?quote:Op maandag 19 september 2016 20:06 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Waarom?
Zit je zelfs niet op je telefoon tijdens de les?quote:Op maandag 19 september 2016 20:06 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Waarom?
Als de machines slimmer worden dan de mens en ons gaan overnemen zal hij waarde hebben.quote:Op maandag 19 september 2016 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij kan het enkel hebben over Transformers, welk waarde ga je hebben voor de samenleving later?
Wedden dat jullie overmatig drank gebruik wel goedkeurenquote:Op maandag 19 september 2016 20:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nou echt he, ze doen allemaal alsof je hersenen nog niet volgroeid zijn op je 17e
dan ben je echt tuig van de richel als je dat doetquote:Op maandag 19 september 2016 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Zit je zelfs niet op je telefoon tijdens de les?
Dat gaat niet gebeurenquote:Op maandag 19 september 2016 20:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als de machines slimmer worden dan de mens en ons gaan overnemen zal hij waarde hebben.
Haha, dat alcohol slecht voor je is zo'n fabel. Drink elk weekend meerdere kratje leeg en kijk mijn stukjes proza hier dan.quote:Op maandag 19 september 2016 20:09 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Wedden dat jullie overmatig drank gebruik wel goedkeuren
Ah de typische junkieretoriek, snel de samenleving hypocrisie verwijten om je eigen gedrag goed te praten.quote:Op maandag 19 september 2016 20:09 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Wedden dat jullie overmatig drank gebruik wel goedkeuren
bofkontquote:Op maandag 19 september 2016 19:42 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Mijn hottiecollega is teruggeplaatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |