Julia lekker pijpen in de auto. NEEE JULIA NEEEE je brengt ons in gevaar.quote:Op maandag 19 september 2016 19:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Had zeker over Braadslee avonturen met de ladies gelezen. Julia..
Oberkuttie.quote:Op maandag 19 september 2016 19:05 schreef gianni61 het volgende:
ik hoorde dat niels naar deed tegen kullie
Dat is toch gewoon de omschrijving van een alfamanquote:Op maandag 19 september 2016 19:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee je houdt van vrouwen neuken Niels. Je bent een vrouwenhater en ze zijn alleen gunstig voor je als jij er wat aan hebt.
alfadouchequote:Op maandag 19 september 2016 19:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon de omschrijving van een alfaman
Wat heb je anders aan ze? Wil je dit horen?quote:Op maandag 19 september 2016 19:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee je houdt van vrouwen neuken Niels. Je bent een vrouwenhater en ze zijn alleen gunstig voor je als jij er wat aan hebt.
Nico Haak heeft nog een mooie nummer geschreven over Julia, zal het eens naar Braddie sturenquote:Op maandag 19 september 2016 19:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Julia lekker pijpen in de auto. NEEE JULIA NEEEE je brengt ons in gevaar.
Omdat je provoceert en precies weet wat je doet en wij happen allemaal en weten precies dat je ervan geniet en zo houden we dit forum tot stand.quote:Op maandag 19 september 2016 19:14 schreef Kurovski het volgende:
Ik kan geen zin bezigen of het wordt door telkens dezelfde mensen een kant opgestuurd. Gaat dat bij jullie zelf nou niet vervelen?
De grap zit hem in de herhaling niels. Zo werkt komedie.quote:Op maandag 19 september 2016 19:14 schreef Kurovski het volgende:
Ik kan geen zin bezigen of het wordt door telkens dezelfde mensen een kant opgestuurd. Gaat dat bij jullie zelf nou niet vervelen?
Nooit.quote:Op maandag 19 september 2016 19:14 schreef Kurovski het volgende:
Kijk maar naar Amy Schumer en haar vaginarepertoire.quote:Op maandag 19 september 2016 19:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De grap zit hem in de herhaling niels. Zo werkt komedie.
Denk dat de slachtofferrol eerder verveelt, maar merk daar bij jou ook nog vrij weinig van.quote:Op maandag 19 september 2016 19:14 schreef Kurovski het volgende:
je nofap frustraties komen naar boven..quote:
Vandaar dat dat hoogstwaarschijnlijk een hersenspinsel van je is.quote:Op maandag 19 september 2016 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat de slachtofferrol eerder verveelt, maar merk daar bij jou ook nog vrij weinig van.
Jij bent zo'n man die zich voordoet als voorvechter voor de vrouw, maar intussen laat je nu net weer je lelijke vrouwenhatende gezicht zien door een gevierde comedienne op zo'n slinkse manier onderuit te halen.quote:Op maandag 19 september 2016 19:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kijk maar naar Amy Schumer en haar vaginarepertoire.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |