Seks zo centraal in je gedachtengang zettenquote:Op maandag 19 september 2016 19:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vandaar dat dat hoogstwaarschijnlijk een hersenspinsel van je is.
Maar goed, neem nou zelf. Als het neuqaspect er niet bij zou zitten bij vrouwen. Wat heb je dan nog aan ze? Eerlijk is eerlijk. Een man zonder lul zelfde verhaal.
Onzin, ik heb bijvoorbeeld niets dan lof voor het vaginarepertoire van Sarah Silverman.quote:Op maandag 19 september 2016 19:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij bent zo'n man die zich voordoet als voorvechter voor de vrouw, maar intussen laat je nu net weer je lelijke vrouwenhatende gezicht zien door een gevierde comedienne op zo'n slinkse manier onderuit te halen.
Bah. Ga jij maar met niels praten.
dus het andere geslacht is er alleen voor seks?quote:Op maandag 19 september 2016 19:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Maar goed, neem nou zelf. Als het neuqaspect er niet bij zou zitten bij vrouwen. Wat heb je dan nog aan ze? Eerlijk is eerlijk. Een man zonder lul zelfde verhaal.
Een laffe afleidingsmanoeuvre. Jij plast zittend zeker?quote:Op maandag 19 september 2016 19:21 schreef TARDIS. het volgende:
Onzin, ik heb bijvoorbeeld niets dan lof voor het vaginarepertoire van Sarah Silverman.
Teren op negativiteit is tof wou je zeggen?quote:Op maandag 19 september 2016 19:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Seks zo centraal in je gedachtengang zettenwat een enorme sneue manier van leven zeg. Gelukkig heb je nog relingen.
quote:Op maandag 19 september 2016 19:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
he?quote:Op maandag 19 september 2016 19:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Teren op negativiteit is tof wou je zeggen?
Absoluut en ik bid dan elke keer tot een poster van de nieuwe Ghosbustersfilm.quote:Op maandag 19 september 2016 19:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een laffe afleidingsmanoeuvre. Jij plast zittend zeker?
Ik hoop maar dat je de dikke negerin aanbidt.quote:Op maandag 19 september 2016 19:24 schreef TARDIS. het volgende:
Absoluut en ik bid dan elke keer tot een poster van de nieuwe Ghosbustersfilm.
Opnieuw die Niels weer hè? He beats it all.quote:Op maandag 19 september 2016 19:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Keek net op youtube een "NEW TRY NOT TO CRINGE COMPILATION 2016"
Maar Niels was weer 10 keer zo erg.
Gvd ik keek net in de spiegel en ik vind mezelf zo knap hè. Ongelooflijk.quote:Op maandag 19 september 2016 19:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je de dikke negerin aanbidt.
Haha deze pogingquote:Op maandag 19 september 2016 19:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Opnieuw die Niels weer hè? He beats it all.
ben j dit?quote:
quote:Op maandag 19 september 2016 19:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Opnieuw die Niels weer hè? He beats it all.
Doet het pijn?quote:Op maandag 19 september 2016 19:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja.Net nieuwe gezet na Niels' opmerking.
Nee, gewenning.quote:Op maandag 19 september 2016 19:32 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Doet het pijn?
eey niels, kijk wat je doet a zemmel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |