Ik ook, moest een collega helpen en wat methodes leren, dus ik voelde me bijna een docentquote:Op maandag 19 september 2016 18:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Gaat wel. Lastige middag op het werk
Ha ja dat heb ik ook weleensquote:Op maandag 19 september 2016 18:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook, moest een collega helpen en wat methodes leren, dus ik voelde me bijna een docent
ik voelde ook een keer bijna m'n docentquote:Op maandag 19 september 2016 18:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook, moest een collega helpen en wat methodes leren, dus ik voelde me bijna een docent
quote:Op maandag 19 september 2016 18:47 schreef zeer het volgende:
[..]
ik voelde ook een keer bijna m'n docent
Whatsupp?quote:
Ha ha wat leuk dat je specifiek de kinderen noemtquote:Op maandag 19 september 2016 18:50 schreef Kurovski het volgende:
Relaxe mensen hier. Da's het voordeel als je skate en af en toe een hond bij je hebt. Men leert de buurt kennen. Niks mis mee: Ouderen, jongeren, stelletjes, kinderen, de hele mikmak. Wonen niet al te veel Tokkies. Zitten overal hier en daar, maar het gehalte valt me heel mee.
Haha ik snap hem hoor.quote:Op maandag 19 september 2016 18:52 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ha ha wat leuk dat je specifiek de kinderen noemt
Socializen in de wijk. Mensen beginnen me te kennen. Best leuk man.quote:
Waar is hier? Nog steeds Rotterdam?quote:Op maandag 19 september 2016 18:50 schreef Kurovski het volgende:
Relaxe mensen hier. Da's het voordeel als je skate en af en toe een hond bij je hebt. Men leert de buurt kennen. Niks mis mee: Ouderen, jongeren, stelletjes, kinderen, de hele mikmak. Wonen niet al te veel Tokkies. Zitten overal hier en daar, maar het gehalte valt me heel mee.
buurtfeestje organiserenquote:Op maandag 19 september 2016 18:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Socializen in de wijk. Mensen beginnen me te kennen. Best leuk man.
Nice.quote:Op maandag 19 september 2016 18:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Socializen in de wijk. Mensen beginnen me te kennen. Best leuk man.
Hier op FOKquote:Op maandag 19 september 2016 18:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waar is hier? Nog steeds Rotterdam?
quote:Op maandag 19 september 2016 18:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, ik ben vandaag ook vijf keer genegeerd, dus ik weet hoe het voelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |