Klopt, en zondag Berghuis weer nodig.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:27 schreef Pokkelmans het volgende:
United dringt meer aan, meer ruimte op de helft van United, dus wat meer snelheid is prima.
Alleen jammer dat Bilal vervolgens niets kan met een bal aan zijn voet.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:27 schreef Pokkelmans het volgende:
United dringt meer aan, meer ruimte op de helft van United, dus wat meer snelheid is prima.
Hij krijgt hem niet eens aan zijn voet, voorlopigquote:Op donderdag 15 september 2016 20:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Bilal vervolgens niets kan met een bal aan zijn voet.
Die bal van Kuyt was ook wel lastig toch.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hij krijgt hem niet eens aan zijn voet, voorlopig
Stevige pass, inderdaadquote:Op donderdag 15 september 2016 20:29 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Die bal van Kuyt was ook wel lastig toch.
bedankt hansquote:Op donderdag 15 september 2016 20:33 schreef tompsv18 het volgende:
Daar had hij wel geel voor kunnen krijgen
Nou, inderdaad!quote:Op donderdag 15 september 2016 20:33 schreef tompsv18 het volgende:
Daar had hij wel geel voor kunnen krijgen
Soms krijg je ze voor en soms krijg je ze tegen.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:39 schreef Coco98 het volgende:
Wel buitenspel, Feyenoord heeft de scheids weer mee.
Bedankt.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Soms krijg je ze voor en soms krijg je ze tegen.
Haters gonna hatequote:Op donderdag 15 september 2016 20:39 schreef Coco98 het volgende:
Wel buitenspel, Feyenoord heeft de scheids weer mee.
Het kan vriezen, het kan dooien.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Soms krijg je ze voor en soms krijg je ze tegen.
quote:Op donderdag 15 september 2016 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dacht dat ze straks pas zouden beginnen.
Schakel in, al bijna klaar.
Maar wel 1-0, wow.
Echt he, wat een held.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:52 schreef Grifte het volgende:
Uitschuifbenen van Kongolo![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ja, ongelofelijk die jongen.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:55 schreef Scrummie het volgende:
Kongolo beste van 't veld! Wat een baas.
En dit ja.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:56 schreef Merkie het volgende:
Mag wel gezegd worden dat Jan-Arie ook goed was hoor.
Die hersteld zich dit seizoen prima van vorig jaar.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:56 schreef Merkie het volgende:
Niemand volgens mijquote:Op donderdag 15 september 2016 20:56 schreef Montelly het volgende:
Nooit gedacht dat Feyenoord zou winnen
Inderdaadquote:Op donderdag 15 september 2016 20:56 schreef Merkie het volgende:
herstelt, ja.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die hersteld zich dit seizoen prima van vorig jaar.
Ik voorspelde drie zeges maar Az wil niet meewerken.quote:
Helaas in de laatste minuut nog 1-1. 1-0 was beter.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:57 schreef RvLaak het volgende:
Ook positief, 1-1 bij de andere groepswedstrijd
quote:Op donderdag 15 september 2016 20:52 schreef Grifte het volgende:
Uitschuifbenen van Kongolo![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik geloof je maar, aangezien ik alleen Europees kijk als Feyenoord speelt (niet heel vaak dusquote:Op donderdag 15 september 2016 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Helaas in de laatste minuut nog 1-1. 1-0 was beter.
Lijkt mij beter als Fener 0 punten pakt.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik geloof je maar, aangezien ik alleen Europees kijk als Feyenoord speelt (niet heel vaak dus). Geen idee welke club van die andere 2 beter is.
Zeker, die deed het prima. Niks gemerkt aan het gebrek aan snelheid.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:56 schreef Merkie het volgende:
Toornstra, Botteghin en Kongolo de drie beste van vandaag.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:59 schreef Akilla het volgende:
Toornstra was de 1e helft ook goed.
Ik zou alleen gek worden van bassie als ik gio was... Wat moet je daar nou mee? Kan je beter robertha of Fernandez inbrengen lijkt het..
Wuytens*quote:Op donderdag 15 september 2016 21:01 schreef RvLaak het volgende:
Stijn Buitens van AZ knock out geslagen bij zijn doelpunt btw
Niet mijn favoriete club, ken derhalve de spelers niet. Ken zelfs niet alle namen van Feyenoordquote:
quote:Op donderdag 15 september 2016 21:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet mijn favoriete club, ken derhalve de spelers niet. Ken zelfs niet alle namen van Feyenoord
Maar goed, gecorrigeerd
Zag er heftig uit!quote:Op donderdag 15 september 2016 21:01 schreef RvLaak het volgende:
Stijn Wuytens van AZ knock out geslagen bij zijn doelpunt btw
quote:Op donderdag 15 september 2016 21:01 schreef inslagenreuring het volgende:
Dit pareltje wil ik jullie niet onthouden: http://www.redcafe.net/threads/post-match-vs-feyenoord.421797/
quote:I feel like Depay is a very cruel practical joke by LvG that's meant to haunt us long after he's gone.
Idd, ze hadden het over ingeslikte tong... Doorgaans niet heel goed voor de levensverwachting van de desbetreffende persoon. Gelukkig gaat het "maar" om een (al dan niet zware) hersenschudding.quote:
Why are the Feyenoord supporters singing You'll Never Walk Alone? :-)quote:Op donderdag 15 september 2016 21:01 schreef inslagenreuring het volgende:
Dit pareltje wil ik jullie niet onthouden: http://www.redcafe.net/threads/post-match-vs-feyenoord.421797/
"We didn't deserve to win, but neither did they. Offside goal, and they should have been down to 9 men. Van der Heijden should have had a second yellow on two occasions. Botteghin didn't get any yellows even though he made about 10 fouls.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:01 schreef inslagenreuring het volgende:
Heerlijkquote:Op donderdag 15 september 2016 21:12 schreef IkBenNietFries het volgende:
[..]
"We didn't deserve to win, but neither did they. Offside goal, and they should have been down to 9 men. Van der Heijden should have had a second yellow on two occasions. Botteghin didn't get any yellows even though he made about 10 fouls.
They made 23 fouls. That's rather excessive. Everything meaningful we started results in one of our players being kicked up into the air.
Horrible team."
quote:Op donderdag 15 september 2016 21:01 schreef inslagenreuring het volgende:
hihiquote:We didn't deserve to win, but neither did they. Offside goal, and they should have been down to 9 men. Van der Heijden should have had a second yellow on two occasions. Botteghin didn't get any yellows even though he made about 10 fouls.
They made 23 fouls. That's rather excessive. Everything meaningful we started results in one of our players being kicked up into the air.
Horrible team.
We were shit too though. 0-0 would have been fair.
Helemaal als je meeneemt dat vele mensen hier zo hard lopen te zeuren dat de Engelse competitie zo hard zou zijn... Niet volgens de supporters iigquote:
quote:Op donderdag 15 september 2016 21:12 schreef IkBenNietFries het volgende:
[..]
"We didn't deserve to win, but neither did they. Offside goal, and they should have been down to 9 men. Van der Heijden should have had a second yellow on two occasions. Botteghin didn't get any yellows even though he made about 10 fouls.
Horrible team."
Idd, echt goed gespeeld. Al kneep ik m wel toen Kongolo de bal niet weg kreegquote:Op donderdag 15 september 2016 21:18 schreef IkBenNietFries het volgende:
Complimenten aan de verdediging overigens. Wat een fantastische pot van Kongolo, Bottegod en Van der Heijden.
De FOX Sports app op de AppleTV 4 heeft "Wedstrijd gemist", mogelijk hebben de tv providers dat ook... Overigens weet ik niet of EL daar ook onder valt, maar Bunderliga bijv. wel, ook met enkel een eredivisie abo.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:21 schreef timmmmm het volgende:
Kan je dit ergens uitzending gemisten? Ga ik em van het weekend gewoon ff terugkijken.
Het net stoorde me niet trouwens, die teringpalen waar ze aanhangen wel
Waarvan aktequote:Op donderdag 15 september 2016 21:38 schreef hafcfan het volgende:
Zo slecht spelen en nog winnen van United. Erg knap wel.
hehe net een ajacied, met zijn gehuil dat andere teams extra gemotiveerd zijn om te winnen tegen hun in Europa leaguequote:
Dat was ook mijn indruk. Spaanse scheids, dus qua fysiek spel nog minder gewend dan de Nederlandse.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:37 schreef timmmmm het volgende:
Leek het trouwens maar zo dat die scheidsrechter steeds om niks vrije trappen gaf of was dat ool echt zo?
En de Man U supporters maar klagen dat er geen kaarten werden gegeven. Ik had in het stadion lig het gevoel dat er om alles een vrije trap werd gegeven.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat was ook mijn indruk. Spaanse scheids, dus qua fysiek spel nog minder gewend dan de Nederlandse.
Maar in het stadion heb je dat gevoel al snel. Zag ook wel een paar echte overtredingrn, maar vaak waa ik niet echt onder de indrukquote:Op donderdag 15 september 2016 22:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
En de Man U supporters maar klagen dat er geen kaarten werden gegeven. Ik had in het stadion lig het gevoel dat er om alles een vrije trap werd gegeven.
Er is 28 keer voor een overtreding gefloten. Denk dat er een stuk of 20 terecht waren, maar ook een hoop waarbij gewoon een beetje werd geduwd. Dan kun je natuurlijk wel fluiten, maar maak je er wel een frustrerende schijtpot van.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
En de Man U supporters maar klagen dat er geen kaarten werden gegeven. Ik had in het stadion lig het gevoel dat er om alles een vrije trap werd gegeven.
Meh, hij klaagt er niet over.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:23 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
hehe net een ajacied, met zijn gehuil dat andere teams extra gemotiveerd zijn om te winnen tegen hun in Europa league
Lekker man. Vond hem verder in balbezit bijzonder matig eigenlijk.quote:
15-01-2017 12:30 Roda JC - Feyenoord Parkstad Limburg Stadionquote:Op donderdag 15 september 2016 23:04 schreef Henrys het volgende:
Ben benieuwd hoe Gio het vertrek van El Ahmadi naar de Africa Cup opvangt, hij is zo belangrijk dit seizoen
Middenveld is driedubbel bezet dus dat zou wel goed moeten komen.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:04 schreef Henrys het volgende:
Ben benieuwd hoe Gio het vertrek van El Ahmadi naar de Africa Cup opvangt, hij is zo belangrijk dit seizoen
De Taap? Schat ik zo in als het zelfde type, maar dan minder ontwikkeld.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:04 schreef Henrys het volgende:
cashen in de winterquote:Op donderdag 15 september 2016 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Feyenoord heeft karakter getoond ik keek trouwens met Engels commentaar en ze waren erg onder de indruk van Botteghin en Toornstra.
Kongolo en El Ahmadi vond ik ook sterk.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Feyenoord heeft karakter getoond ik keek trouwens met Engels commentaar en ze waren erg onder de indruk van Botteghin en Toornstra.
Ik denk dat je bij zeker de helft van de overtredingen ook moeiteloos had kunnen laten doorspelen als ik eerlijk ben.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Er is 28 keer voor een overtreding gefloten. Denk dat er een stuk of 20 terecht waren, maar ook een hoop waarbij gewoon een beetje werd geduwd. Dan kun je natuurlijk wel fluiten, maar maak je er wel een frustrerende schijtpot van.
Doe maar de Zomer eerst prijzen pakken met dit team.quote:
Hij straalt ook een hoop rust uit. Nu zijn we met een paar seizoenen Mulder dan ook al snel tevreden op dat gebied, maar Jones is idd een prima keeper.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Jones is trouwens ook goud waard.Bij de vrije trap van Zlatan vlak voor tijd kneep ik hem behoorlijk maar Jones pakte hem vrij simpel geniaale aankoop geweest.
Thuis tegen ado dacht ik al dat botteghin zich dit seizoen definitief in de kijker gaat spelen van en Duitse of Engelse club.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op donderdag 15 september 2016 23:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Middenveld is driedubbel bezet dus dat zou wel goed moeten komen.
Geen enkele middenvelder heeft het inzicht van El Ahmadi, die man die heeft zoveel overzicht.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De Taap? Schat ik zo in als het zelfde type, maar dan minder ontwikkeld.
Hij had een aantal lekkere crosspasses en een paar leuke combinaties, maar nog steeds teveel een postbode.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker man. Vond hem verder in balbezit bijzonder matig eigenlijk.
Wel lekkere ontlading weer eens.
twitter:FRFC1908 twitterde op vrijdag 16-09-2016 om 00:01:20Feyenoord is Magisch. Knoop het in je oren!! https://t.co/uAApKa7nC4 reageer retweet
Waar zijn zure Amsterdammers? Is toch gewoon leuk gedaan.quote:Op vrijdag 16 september 2016 02:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heerlijk die zure Mourinho en zure Amsterdammers.
Volgens mij is iedereen in Nederland gewoon blij voor Feyenoord, hoor. Op een enkele domme tokkie na.quote:Op vrijdag 16 september 2016 02:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Volgens mij is er geen enkele zure Amsterdammer te vinden. Iedereen vindt dit een mooi resultaat.quote:Op vrijdag 16 september 2016 02:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tis maar wat je hosanna noemt over het spel, ik noem het hosanna over de uitslag.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:52 schreef Abed het volgende:
Het spel was weer ineens hosanna lees ik hier
Ben jij er niet om tegen getrol op te treden?quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat jullie nog steeds in dat kansloze getroll van Syntix trappen. Negeer die vent, ga lekker verder en terecht met feest vieren.
Ik ga het nu even verwijderen, maar getroll is af en toe zwaar lastig te bannen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben jij er niet om tegen getrol op te treden?
True, snap ikquote:Op vrijdag 16 september 2016 09:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga het nu even verwijderen, maar getroll is af en toe zwaar lastig te bannen.
Tegen ADO speelden ze ook zeer goed voetbal.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:52 schreef Abed het volgende:
Het spel was weer ineens hosanna lees ik hier
Ik stel voor:quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga het nu even verwijderen, maar getroll is af en toe zwaar lastig te bannen.
Mij verbaast het vooral hoe goed Jones blijkt te zijn voor dit niveau.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:51 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil weten wat die Toornstra heeft gevreten, die verbaasd mij echt enorm. En Botteghin ook.
Wel echt zin in die pot. Als Feyenoord die wint neem ik alles terug over dat jullie niet serieus te nemen zijn als titelkandidaat.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:56 schreef RijstNatie het volgende:
verwachten jullie nu dat feyenoord zondag even gaat winnen in Eindhoven na deze mooie en goede overwinning op manchester?
Ook ja, prima rustige keeper tot nu toe. En El Ahmadi is een rare speler.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij verbaast het vooral hoe goed Jones blijkt te zijn voor dit niveau.
Verder ben ik #geenfan van El Ahmadi, sorry jongens.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:56 schreef RijstNatie het volgende:
verwachten jullie nu dat feyenoord zondag even gaat winnen in Eindhoven na deze mooie en goede overwinning op manchester?
Ook al verlies je die ben je alsnog gewoon titelkandidaat.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wel echt zin in die pot. Als Feyenoord die wint neem ik alles terug over dat jullie niet serieus te nemen zijn als titelkandidaat.
Schijnt nieuwe medicijnen te gebruiken voor zijn astma.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:51 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil weten wat die Toornstra heeft gevreten, die verbaasd mij echt enorm. En Botteghin ook.
Ik zie ons gewoon niet winnen daar. Jullie zijn kwalitatief 2 stappen verder op veel plekken. En ja, dat is United ook, maar da's anders.quote:
Zo anders is dat niet. Het enige verschil is dat PSV jullie niet zal onderschatten en 100% zal geven.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie ons gewoon niet winnen daar. Jullie zijn kwalitatief 2 stappen verder op veel plekken. En ja, dat is United ook, maar da's anders.
We gaan nooit 'zomaar even'winnen in Eindhoven. Al is het nu wel meer fifty fifty dan in de afgelopen paar seizoenen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:56 schreef RijstNatie het volgende:
Dit inderdaad, ga nu in ieder geval zondag niet met tegenzin tegemoet, nu het is gewoon hopelijk mooie pot die beide kanten op kan vallen en je dus gewoon kunt verliezen i.p.v. dat op voorhand het verlies al ingecalculeerd is zoals in het verleden wel zo was.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
We gaan nooit 'zomaar even'winnen in Eindhoven. Al is het nu wel meer fifty fifty dan in de afgelopen paar seizoenen.
Kan zich fysiek nog prima opladen voor dit soort wedstrijden, waardoor het net geen aanfluiting is.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:23 schreef Antaris het volgende:
Ik hoop dat Feyenoord weer fit is a.s. zondag.
Wat vonden jullie van Kuyt eigenlijk?
quote:
Wat was ie weer goed he, Pannekoek?quote:Op donderdag 15 september 2016 16:19 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hoor deze gozer dan![]()
Een dorpsidioot ben je inderdaad.
Pogba is gewoon wereldtop. Maar speelde gewoon op 90%, net als heel United de eerste 75 minuten. Puur gevalletje onderschatting, maar dat maakt de prestatie niet minder mooi.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:30 schreef satecl het volgende:
[..]
[..]
Wat was ie weer goed he, Pannekoek?____!
Ja, die kan er weinig van. En toch stond hij aan de basis van de goal.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik hoop dat het nu definitief klaar is met de invalbeurtjes voor meneer Bilal. De man speelt als een krentenbol.
quote:
Was ook wel een mooi sfeertje hoorquote:Op vrijdag 16 september 2016 11:10 schreef Haringkop het volgende:
Nou nou die Engelsen zijn wel snel onder de indruk zeg..
Wat een wedstrijd gisteren! Eigenlijk geen moer aan maar een heerlijk resultaat
Ze hadden het over 26K passepartouts en incl Man U fans en sponsoren en aandeelhouderskaarten zouden we net boven de 30K uitkomen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zag er op TV trouwens voller uit dan die 26.000 die genoemd werd. Voor zover ik kon zien alleen de parterrevakken leeg en een stuk achter het doel onder het uitvak. Dat zijn natuurlijk geen 22.000 plekken, dus zal de rest van de vakken wel op 80/90% hebben gezeten. Zag er prima uit.
Ik mis zanger Rinus.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:39 schreef Luni het volgende:
http://www.rijnmond.nl/ni(...)innende-goal-Vilhena
Op S was het anders weer voller dan vol.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zag er op TV trouwens voller uit dan die 26.000 die genoemd werd. Voor zover ik kon zien alleen de parterrevakken leeg en een stuk achter het doel onder het uitvak. Dat zijn natuurlijk geen 22.000 plekken, dus zal de rest van de vakken wel op 80/90% hebben gezeten. Zag er prima uit.
Kiest heel vaak voor de veilige oplossing. Krijgt de bal aangespeeld van Karsdorp of Kuyt en geeft hem dan gewoon weer terug.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:03 schreef Slobeend het volgende:
Als Elia weer terugkomt zie ik nu liever Berghuis banken dan Toornstra. Vind Berghuis nog niet zo overtuigend.
Ik mis Hans van Vliet. Zanger Rinus haalde het al niet bij Hans van Vliet.quote:
Vroeger! Toen je na elk seizoen een Feyenoord CD kocht met als laatste tracks van de CD: Verslagen van Hans van Vlietquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik mis Hans van Vliet. Zanger Rinus haalde het al niet bij Hans van Vliet.
Desondanks kan ik ook van bovenstaande reactie van Dennis van Eersel genieten.
Dank je wel, nu voel ik me oud.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Vroeger! Toen je na elk seizoen een Feyenoord CD kocht met als laatste tracks van de CD: Verslagen van Hans van Vliet
Pogba is de meest overschatte speler van heel Europa. Speelt af en toe een leuke wedstrijd, maar doorgaans is het echt verschrikkelijk. Met misschien gister wel als dieptepunt.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Pogba is gewoon wereldtop. Maar speelde gewoon op 90%, net als heel United de eerste 75 minuten. Puur gevalletje onderschatting, maar dat maakt de prestatie niet minder mooi.
Dit hele seizoen is hij al 1 groot dieptepunt bij Man utd.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Pogba is de meest overschatte speler van heel Europa. Speelt af en toe een leuke wedstrijd, maar doorgaans is het echt verschrikkelijk. Met misschien gister wel als dieptepunt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Dit hele seizoen is hij al 1 groot dieptepunt bij Man utd.Lekker belangrijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:39 schreef Luni het volgende:
http://www.rijnmond.nl/ni(...)innende-goal-Vilhena
Stompsv hahaahhaquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:54 schreef BadderHaring het volgende:
satecl en Stompsv delen een mening. Nou, dan weet je het wel.
Hahahahah ik ga hier ook helemaal stuk, wat een grappige gozert die BadderHaring. Daar zou ik wel een Bavaria mee willen drinken.quote:
nu al 47% van de stemmenquote:Op vrijdag 16 september 2016 13:00 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
http://mvp.uefa.com/en/uefaeuropaleague/nominees
effe op KEA stemmen jongons
Bavariaquote:Op vrijdag 16 september 2016 13:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Hahahahah ik ga hier ook helemaal stuk, wat een grappige gozert die BadderHaring. Daar zou ik wel een Bavaria mee willen drinken.
Jaaaa ook Europese polletjes winnenquote:Op vrijdag 16 september 2016 13:00 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
http://mvp.uefa.com/en/uefaeuropaleague/nominees
effe op KEA stemmen jongons
hahahaha wat een humor badder, heb je nog een oud-profvoetballer gesproken de laaste tijd?quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:54 schreef BadderHaring het volgende:
satecl en Stompsv delen een mening. Nou, dan weet je het wel.
Die Turken zijn ook wel fanatiek altijd.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:32 schreef Casual-T het volgende:
[..]
38% nu, nog maar 2% voor op Serkan Kirintili..............
En het staat op de Facebook pagina van de club zelf, dat helpt ook.....quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die Turken zijn ook wel fanatiek altijd.
Addick Koot gesproken inderdaad. Maar dat is natuurlijk ver voor jouw tijd.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
hahahaha wat een humor badder, heb je nog een oud-profvoetballer gesproken de laaste tijd?
Oh ik dacht dat elke simpele ziel die voor PSV was Bavaria dronk. Hertog Jan is wat mij betreft ook prima.quote:
Grolschje doen dan maar? Hertog Jan ook prima, maar dan wel hun stevigere spul.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat elke simpele ziel die voor PSV was Bavaria dronk. Hertog Jan is wat mij betreft ook prima.
Gewoon een scc nemen. Hoef je je er ook niet druk over te makenquote:Op vrijdag 16 september 2016 14:06 schreef satecl het volgende:
Wanneer wordt er wat bekend gemaakt over de kaartverkoop voor ajax-thuis? Dit duurt wel erg lang.
JE BENT TERUGquote:Op vrijdag 16 september 2016 15:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon een scc nemen. Hoef je je er ook niet druk over te maken
M'n huis verkocht dus woon vanaf december weer in de buurt van m'n Feyenoord maten, volgend jaar weer seizoenskaart vakkie Z.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon een scc nemen. Hoef je je er ook niet druk over te maken
Aha. Beterquote:Op vrijdag 16 september 2016 15:31 schreef satecl het volgende:
[..]
M'n huis verkocht dus woon vanaf december weer in de buurt van m'n Feyenoord maten, volgend jaar weer seizoenskaart vakkie Z.
Ook al zou hij niet per se meteen weer basisspeler zijn is het inderdaad jammer dat ie niet beschikbaar is met dat dubbele programma de komende weken.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:55 schreef satecl het volgende:
Volgens Gio duurt de blessure van Elia nog wel een aantal weken. Dat is dan wel een tegenvaller.
Waarom zijn jullie van W weg gegaan?quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha. BeterIk sta sinds dit jaar ook op Z. Althans, daar in de hoek. Prima vertoeven daar. Mis alleen het zonnetje van W
Weet iemand of er nog festiviteiten in het centrum van Rotterdam na afloop van Feyenoord vs Manchester United zijn geweest? Bijvoorbeeld in de fontein springen en zo.quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:42 schreef Jimbo het volgende:
heerlijk geslapen vannacht zeg.
wat een pot <3f
Bedankt.quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:56 schreef KingRoland het volgende:
Iwanius komt hier zometeen langs.
Dat jullie het weten.
Die is dan straks weer helemaal fit op het moment dat anderen uit vorm rakenquote:Op vrijdag 16 september 2016 16:55 schreef satecl het volgende:
Volgens Gio duurt de blessure van Elia nog wel een aantal weken. Dat is dan wel een tegenvaller.
Ik mis hem eerlijk gezegd niet hoor, al is het wel kut dat hij geblesseerd is natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:55 schreef satecl het volgende:
Dat is De Teen 2.0quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:38 schreef Henrys het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met Van Beek?
Toch liever Elia die je kan inbrengen dan Bassiequote:Op vrijdag 16 september 2016 19:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik mis hem eerlijk gezegd niet hoor, al is het wel kut dat hij geblesseerd is natuurlijk.
Werd vorig jaar nog wel eens een opmerking over gemaakt. Ik kijk de laatste tijd te weinig Nederlands voetbal om iets te zeggen over z'n kwaliteiten, maar er zijn tientallen spelers die wel eens iets leuks doen bij een subtopper/middenmoter, inclusief Bilal en Tapia. Als ze dan toevallig bij ons vandaan komen, wordt dat imo een beetje overdreven uitgelicht.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Wist eerlijk gezegd niet eens dat hij bij Feyenoord vandaan kwam. Heb zeker onder een steen geleefd ofzo.
Maar ik vind het wel een goede voetballer. Maar die gaat Feyenoord natuurlijk nooit meer terughalen, al is het alleen al vanwege het gezichtsverlies.
Weer zo'n kutvlog.quote:
Niet geklikt.quote:
Zelfs het Engelse commentaar zegt na de zoveelste 'overtreding' van Feyenoord dat ze scheidsrechter toch wel wat te vaak zijn fluit gebruiktquote:Op zaterdag 17 september 2016 03:15 schreef Pascalus het volgende:
http://www.fullmatchesand(...)lights-full-match/3/
Hele wedstrijd met Engels commentaar, mocht u dat interesseren.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:53 schreef F.M.D. het volgende:
Jammer dat net zo een rasvoetballer als idrissi weggaat bij feyenoord en nu bij groningen schittert. Dankzij zo een makaay die als a1 trainer er helemaal niks van bakte.
Zulke spelers moet je koesteren. Iemand die op de vierkante centimeter in en om de 16 mannetjes passeert en goals maakt! Die gaat de stap nog wel maken naar psv of ajax.
Trindade 79'quote:Op zaterdag 17 september 2016 03:15 schreef Pascalus het volgende:
http://www.fullmatchesand(...)lights-full-match/3/
Hele wedstrijd met Engels commentaar, mocht u dat interesseren.
Valt wel mee, vind het wel een geinig filmpje.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weer zo'n kutvlog.
Al die vloggers.
Ben Dudleyquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:29 schreef Scrummie het volgende:
Weet iemand nog hoe die Britse gast heet die hier een seizoenskaart had genomen en een blog schreef over Feyenoord?
Zal het aan ze doorgeven.quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:45 schreef KingRadler het volgende:
IK hoop dat Gio slim is en spelers alleen maar rust geeft. Met fysiek trainen heb je ze echt niet fit zondag.
Was op RTL7 ook zo, Tonny heet officieel ook Tonny Trindade de Vilhena of zoiets.quote:
Combi van beide natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:45 schreef KingRadler het volgende:
IK hoop dat Gio slim is en spelers alleen maar rust geeft. Met fysiek trainen heb je ze echt niet fit zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |