0-3 verwacht ik ook weer niet. Die gaan bij twee goals achter hun naam gewoon consolideren i guess.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:04 schreef satecl het volgende:
Door deze maatregelen kijk ik veel meer uit naar zondag 14:30. Helaas.
Vanavond hopen op een stuntje en een 1-1 eruit slepen. Al verwacht ik eigenlijk een simpele 0-3 voor Man U.
Lief, die hoop.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:09 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk niet dat United dit makkelijk gaat winnen. Ze zullen het waarschijnlijk een beetje onderschatten en met die verdediging die volgens mij niet eerder in deze samenstelling heeft gespeeld is er wellicht iets mogelijk. Bovendien zijn we gewoon goed in vorm en moet zo'n tegenstander je tot op het bot motiveren.
Ik zeg 1-2 of misschien zelfs 1-1.
Als je tegenwoordig niet eens meer mag hopen op een gelijkspel thuis tegen een half B-team van United dan ben je wel heel pessimistisch.quote:
Je weet toch wel dat er voor 250 miljoen op het veld staat? En ja, dat is het B-Elftal. Die spelers zijn nog steeds 3 klasses beter. Natuurlijk ga ik kijken, maar ik denk dat de focus meer moet liggen op PSV uit.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je tegenwoordig niet eens meer mag hopen op een gelijkspel thuis tegen een half B-team van United dan ben je wel heel pessimistisch.
Jij gaat dus niet kijken begrijp ik?
Tuurlijk weet ik dat. Ik weet ook dat dat ver boven hun eigenlijke waarde is, ze niet veel geven om de Europa League en dat we thuis spelen. Waarschijnlijk verliezen we, maar het is onzin dat we geen kans zouden hebben.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:44 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat er voor 250 miljoen op het veld staat? En ja, dat is het B-Elftal. Die spelers zijn nog steeds 3 klasses beter. Natuurlijk ga ik kijken, maar ik denk dat de focus meer moet liggen op PSV uit.
Niet veel geven om de Europa League? Ik denk dat Mourinho hem heel graag wint, nog liever dan iedereen denkt.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik dat. Ik weet ook dat dat ver boven hun eigenlijke waarde is, ze niet veel geven om de Europa League en dat we thuis spelen. Waarschijnlijk verliezen we, maar het is onzin dat we geen kans zouden hebben.
Als er iemand geen fuck om de EL geeft, dan is het Mourinho welquote:Op donderdag 15 september 2016 12:05 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Niet veel geven om de Europa League? Ik denk dat Mourinho hem heel graag wint, nog liever dan iedereen denkt.
Oké, en jij kent hem persoonlijk?quote:Op donderdag 15 september 2016 12:07 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Als er iemand geen fuck om de EL geeft, dan is het Mourinho wel
Daar hoef je hem niet persoonlijk voor te kennen. Hij stelt 11 bankspelers op, dan geef je er gewoon zeer weinig om. Zelfs De Gea hoeft niet te spelen. Dat zegt toch al genoeg?quote:Op donderdag 15 september 2016 12:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Oké, en jij kent hem persoonlijk?
Nee, dat is het idee:quote:Op donderdag 15 september 2016 12:09 schreef satecl het volgende:
[..]
Daar hoef je hem niet persoonlijk voor te kennen. Hij stelt 11 bankspelers op, dan geef je er gewoon zeer weinig om. Zelfs De Gea hoeft niet te spelen. Dat zegt toch al genoeg?
Ja.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Gaf ie toch aan gisteren @ perscoquote:Op donderdag 15 september 2016 12:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 september 2016 13:13 schreef Pokkelmans het volgende:
Boel dichtgooien, en hopen op wat snelheid in de counter met Elia/Bilal. Misschien nog eens een keer een kansje uit een hoekschop. Een punt zou fantastisch zijn.
Op individuele kwaliteit ga je het niet winnen, dus dan maar zo snel mogelijk naar voren.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok Hans.
Elia is geblesseerd en Bilal nee. Gewoon nee.
quote:Op donderdag 15 september 2016 13:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Op individuele kwaliteit ga je het niet winnen, dus dan maar zo snel mogelijk naar voren.
Hij zal de poule wel door willen komen, maar dan na de winter is het een beetje afhankelijk hoe United er voor staat in de titelrace.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:07 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Als er iemand geen fuck om de EL geeft, dan is het Mourinho wel
Hij heeft wel een punt. Toornstra is leuk als je de betere bent, maar hij gaat weinig klaarspelen vanavond vrees ik. Dan is een snelle jongen op de vleugel voor de counters eventueel wel een idee.quote:
We hebben later uit nog gewonnen van Newcastlequote:Op donderdag 15 september 2016 09:32 schreef onlogisch het volgende:
* Feyenoord heeft het al jaren moeilijk tegen Engelse clubs. De laatste overwinning van de Rotterdammers dateert uit november 1995. Regi Blinker bezorgde Feyenoord een nipte 1-0 overwinning op Everton in de UEFA Cup, de voorloper van de Europa League.
Toornstra gaat de verdedigers van United ook niet op techniek voorbij komen.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Toornstra is leuk als je de betere bent, maar hij gaat weinig klaarspelen vanavond vrees ik. Dan is een snelle jongen op de vleugel voor de counters eventueel wel een idee.
Het probleem is dat Bilal zelfs eredivisieverdedigers al niet voorbijkomt, laat staan PL verdedigers.
Eerlijk gezegd denk ik van niet. Ik denk dat als het aan hem ligt, United niet eens komt opdagen en het gewoon bij 3-0 laat. Maar goed, dat gaat weer een stapje té ver.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal de poule wel door willen komen
En eerlijk is eerlijk, Engelse ploegen geven over het algemeen geen fuck om de EL. Levert ze toch relatief weinig centjes op als je het vergelijkt met de bedragen in de PL. Sad, but true.quote:Mourinho lijkt te balen van Europa League: "Kleinere kans op Premier League-titel"
quote:
Ik denk dat Mourinho inderdaad niet zo nodig 3 punten hoeft te scoren, dus daartoe is een gelijkspel best mogelijk, en als Man U een kutdag heeft winst eventueel ook nog wel. Gewoon omdat ze niet zo nodig hoeven.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:11 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee, dat is het idee:
We winnen thuis 3x is 9 punten.
In 1 van de 3 uitwedstrijden is 1 puntje genoeg, dat lukt gemakkelijk met een B-elftal.
Je bent door + hebt energie bespaard.
Zelfs de CL bedragen vallen nog heel erg mee als je het vergelijkt met PL geldquote:Op donderdag 15 september 2016 13:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik van niet. Ik denk dat als het aan hem ligt, United niet eens komt opdagen en het gewoon bij 3-0 laat. Maar goed, dat gaat weer een stapje té ver.
Dit stukje zegt al genoeg:
[..]
En eerlijk is eerlijk, Engelse ploegen geven over het algemeen geen fuck om de EL. Levert ze toch relatief weinig centjes op als je het vergelijkt met de bedragen in de PL. Sad, but true.
Vooral verdedigende basisspelers dus, ik denk dat een goal maken uberhaupt al een prestatie wordt.quote:
Vooral benieuwd hoe de defensie van Feyenoord zich staande gaat houden.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vooral verdedigende basisspelers dus, ik denk dat een goal maken uberhaupt al een prestatie wordt.
Die zal wel weer scoren net zoals hij tegen de kleine clubjes doet als Club Brugge en Midtjylland bij United.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd hoe Memphis het gaat doen dan.
Waarom wel? Omdat hij afgelopen zondag per ongeluk wel eens een keer iemand voorbij kwam?quote:
Omdat de enige manier om kansen te creëren tegen een tegenstander die je op elke positie aftroeft, is door op een snelle counter te gokken. Daarvoor moet je iemand hebben die eerder bij de lange bal is dan de verdedigers van de tegenstander. Komt het puur op snelheid aan.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:57 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Waarom wel? Omdat hij afgelopen zondag per ongeluk wel eens een keer iemand voorbij kwam?
Wat een belachelijk ding is datquote:Op donderdag 15 september 2016 14:55 schreef Boma het volgende:
[..]
Fey 3-1 ManU
Ik trek m'n half om half trui er alvast voor aan.
quote:Op donderdag 15 september 2016 15:42 schreef skysherrif het volgende:
Zou mooi zijn als Depay vandaag goed speelt
Lekker FEY kapot spelen en als iedereen de 70ste minuut moe is met pogba en Ibra in 20 min 3 goals makenquote:Op donderdag 15 september 2016 14:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vooral verdedigende basisspelers dus, ik denk dat een goal maken uberhaupt al een prestatie wordt.
Pogba is zo overschat.quote:Op donderdag 15 september 2016 15:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lekker FEY kapot spelen en als iedereen de 70ste minuut moe is met pogba en Ibra in 20 min 3 goals maken
In een matige Serie A heeft ie magische dingen laten zien. In de CL vaak onopvallend en ook een teleurstellend EK gespeeld. De eerste wedstrijden in de Premier League beloven ook al weinig goeds.quote:
Hoor deze gozer danquote:Op donderdag 15 september 2016 16:08 schreef satecl het volgende:
[..]
In een matige Serie A heeft ie magische dingen laten zien. In de CL vaak onopvallend en ook een teleurstellend EK gespeeld. De eerste wedstrijden in de Premier League beloven ook al weinig goeds.
Natuurlijk een wereldspeler. Maar zal nooit tot de allerbeste van de wereld worden. Zelfs Kevin de Bruyne vind ik een betere speler.
Over 3 jaar hebben we het er weer over en dan zal je mij zoals altijd gelijk geven.
Jezus ventquote:Op donderdag 15 september 2016 16:19 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hoor deze gozer dan![]()
Een dorpsidioot ben je inderdaad.
Ik heb mijn Legi Oen jasje al aan.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:55 schreef Boma het volgende:
[..]
Fey 3-1 ManU
Ik trek m'n half om half trui er alvast voor aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |