Nee, maar hoorde dat de supporters van Dordmund aangevallen zijn in het stadion.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:16 schreef Haringkop het volgende:
Iemand de beelden uit Polen gezien vanavond? Wordt toch zeker wel 30 jaar uitsluiting?
Misschien kan Gudde daar nog z'n hekken slijten..
Ja, hoor ik net van een maatje van me.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:15 schreef Oldground het volgende:
Is het eigenlijk al druk met United fans in Rotterdam?
Klopt, verder nog een paar honderd fakkels bij aanvang van de wedstrijd. En ohja, supporters met bivakmutsen en bussen pepperspray vielen ook nog de skyboxen aanquote:Op woensdag 14 september 2016 23:19 schreef Luni het volgende:
[..]
Nee, maar hoorde dat de supporters van Dordmund aangevallen zijn in het stadion.
Ja, dat zal ze ook wel problemen opleveren ja http://www.mirror.co.uk/s(...)w-fan-pepper-8837694quote:Op woensdag 14 september 2016 23:42 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Klopt, verder nog een paar honderd fakkels bij aanvang van de wedstrijd. En ohja, supporters met bivakmutsen en bussen pepperspray vielen ook nog de skyboxen aan
Gelukkig is ons stadion voor de helft gevuld na een opblaasbanaan!
Prachtige tifo welquote:Op donderdag 15 september 2016 00:09 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, dat zal ze ook wel problemen opleveren ja http://www.mirror.co.uk/s(...)w-fan-pepper-8837694
Ja, dat welquote:
quote:José Mourinho speelt donderdag met Manchester United de eerste groepswedstrijd van de Europa League tegen Feyenoord. Het tweede Europese clubtoernooi is niet het podium waar hij het liefst optreedt: de Champions League. "Ik zal eerlijk zijn. Dit is niet de competitie die de club wil, die ik wil en die de spelers willen."
De Portugees won de Champions League met Porto en Inter Milaan. "De Europa League is nu eenmaal niet de grote droom van grote spelers. Maar we zitten er wel in, dat is de realiteit en we moeten motivatie halen uit de competitie waarin we zitten", zei hij woensdag in De Kuip.
Jonge gasten
Mourinho is zonder Wayne Rooney, Luke Shaw en Antonio Valencia naar Rotterdam gekomen, maar Zlatan Ibrahimovic en Paul Pogba zijn wel mee. De kans is groot dat zij ook gaan spelen. "Ik kan de jonge gasten natuurlijk een kans geven tegen Feyenoord, maar daarmee zou ik de verkeerde boodschap afgeven. ManUnited is een grote club, waarvoor de komende wedstrijd altijd belangrijk is. Dat moeten de spelers zich realiseren."
Dat betekent ook dat Timothy Fosu-Mensah en Memphis Depay er niet op hoeven te rekenen dat ze zich in eigen land mogen laten zien. "Nee, zo gevoelig ben ik niet. Ik kies voor de spelers die met elkaar de grootste kans hebben om te winnen."
Daley Blind, de derde Nederlander in de groep van Mourinho, heeft in de Engelse competitie een basisplaats onder Mourinho en zal waarschijnlijk ook tegen Feyenoord spelen.
Het AD denkt daar duidelijk anders over:quote:
Toch vreemd als je basiself al voor geen meter draait je dan maar met de 2e garnituur het veld in gaatquote:Op donderdag 15 september 2016 08:19 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het AD denkt daar duidelijk anders over:
------------------------Romero-------------------------
---- Fosu-Mensah - Smalling - Bailly - Rojo ---
-------------- Carrick ------- Herrera ----------------
------------------------- Mata --------------------------
------ Memphis ---- Rashford ---- Martial -------
STERF MET JE COMBOBREAKERquote:
Mja, komend weekend spelen ze tegen een Watford wat prima bezig is. Ondanks dat ze met 1-3 en 1-2 van Arsenal en Chelsea hebben verloren, zijn die prima in vorm. Als ze daar averij oplopen zijn ze al redelijk fucked.quote:Op donderdag 15 september 2016 08:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch vreemd als je basiself al voor geen meter draait je dan maar met de 2e garnituur het veld in gaat
LIK M'N KLOTE BOLLEquote:
des te meer reden om wat meer met elkaar te spelen, in maart begrijp ik dit wel maar in september een beetje overdreven en dat het maar bestraft mag worden.quote:Op donderdag 15 september 2016 08:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mja, komend weekend spelen ze tegen een Watford wat prima bezig is. Ondanks dat ze met 1-3 en 1-2 van Arsenal en Chelsea hebben verloren, zijn die prima in vorm. Als ze daar averij oplopen zijn ze al redelijk fucked.
Ja, eens. Ik spring niet automatisch achter het AD aan qua opstellingen maar ik had graag een United zonder Rooney gezien. Al hebben ze Mkhitaryan ook thuisgelaten dus dat is niet zo'n genot.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
des te meer reden om wat meer met elkaar te spelen, in maart begrijp ik dit wel maar in september een beetje overdreven en dat het maar bestraft mag worden.
De grootste miskraam van Fok, misschien wel van Nederland.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt, de discussie met die droeftoeter aan gaat..........
KLAP OP JE MUIL EN GAUW!quote:Op donderdag 15 september 2016 09:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
LIK M'N KLOTE BOLLE
dadelijk biertje doen?
ah ik ben er ook 14:00, bierrrquote:Op donderdag 15 september 2016 09:29 schreef Happel het volgende:
[..]
KLAP OP JE MUIL EN GAUW!
Ben rond 14:00 in de stad. Bij die terrassen, weet je wel
Doeken. Doeken overal.twitter:Feyenoord twitterde op donderdag 15-09-2016 om 09:33:59#FEYMUFC | In De Kuip is alles in gereedheid gebracht voor de start van de @EuropaLeague.https://t.co/fKgUVHSqa8 https://t.co/5LMsgCkID7 reageer retweet
0-3 verwacht ik ook weer niet. Die gaan bij twee goals achter hun naam gewoon consolideren i guess.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:04 schreef satecl het volgende:
Door deze maatregelen kijk ik veel meer uit naar zondag 14:30. Helaas.
Vanavond hopen op een stuntje en een 1-1 eruit slepen. Al verwacht ik eigenlijk een simpele 0-3 voor Man U.
Lief, die hoop.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:09 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk niet dat United dit makkelijk gaat winnen. Ze zullen het waarschijnlijk een beetje onderschatten en met die verdediging die volgens mij niet eerder in deze samenstelling heeft gespeeld is er wellicht iets mogelijk. Bovendien zijn we gewoon goed in vorm en moet zo'n tegenstander je tot op het bot motiveren.
Ik zeg 1-2 of misschien zelfs 1-1.
Als je tegenwoordig niet eens meer mag hopen op een gelijkspel thuis tegen een half B-team van United dan ben je wel heel pessimistisch.quote:
Je weet toch wel dat er voor 250 miljoen op het veld staat? En ja, dat is het B-Elftal. Die spelers zijn nog steeds 3 klasses beter. Natuurlijk ga ik kijken, maar ik denk dat de focus meer moet liggen op PSV uit.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je tegenwoordig niet eens meer mag hopen op een gelijkspel thuis tegen een half B-team van United dan ben je wel heel pessimistisch.
Jij gaat dus niet kijken begrijp ik?
Tuurlijk weet ik dat. Ik weet ook dat dat ver boven hun eigenlijke waarde is, ze niet veel geven om de Europa League en dat we thuis spelen. Waarschijnlijk verliezen we, maar het is onzin dat we geen kans zouden hebben.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:44 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat er voor 250 miljoen op het veld staat? En ja, dat is het B-Elftal. Die spelers zijn nog steeds 3 klasses beter. Natuurlijk ga ik kijken, maar ik denk dat de focus meer moet liggen op PSV uit.
Niet veel geven om de Europa League? Ik denk dat Mourinho hem heel graag wint, nog liever dan iedereen denkt.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik dat. Ik weet ook dat dat ver boven hun eigenlijke waarde is, ze niet veel geven om de Europa League en dat we thuis spelen. Waarschijnlijk verliezen we, maar het is onzin dat we geen kans zouden hebben.
Als er iemand geen fuck om de EL geeft, dan is het Mourinho welquote:Op donderdag 15 september 2016 12:05 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Niet veel geven om de Europa League? Ik denk dat Mourinho hem heel graag wint, nog liever dan iedereen denkt.
Oké, en jij kent hem persoonlijk?quote:Op donderdag 15 september 2016 12:07 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Als er iemand geen fuck om de EL geeft, dan is het Mourinho wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |