hehe net een ajacied, met zijn gehuil dat andere teams extra gemotiveerd zijn om te winnen tegen hun in Europa leaguequote:
Dat was ook mijn indruk. Spaanse scheids, dus qua fysiek spel nog minder gewend dan de Nederlandse.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:37 schreef timmmmm het volgende:
Leek het trouwens maar zo dat die scheidsrechter steeds om niks vrije trappen gaf of was dat ool echt zo?
En de Man U supporters maar klagen dat er geen kaarten werden gegeven. Ik had in het stadion lig het gevoel dat er om alles een vrije trap werd gegeven.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat was ook mijn indruk. Spaanse scheids, dus qua fysiek spel nog minder gewend dan de Nederlandse.
Maar in het stadion heb je dat gevoel al snel. Zag ook wel een paar echte overtredingrn, maar vaak waa ik niet echt onder de indrukquote:Op donderdag 15 september 2016 22:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
En de Man U supporters maar klagen dat er geen kaarten werden gegeven. Ik had in het stadion lig het gevoel dat er om alles een vrije trap werd gegeven.
Er is 28 keer voor een overtreding gefloten. Denk dat er een stuk of 20 terecht waren, maar ook een hoop waarbij gewoon een beetje werd geduwd. Dan kun je natuurlijk wel fluiten, maar maak je er wel een frustrerende schijtpot van.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
En de Man U supporters maar klagen dat er geen kaarten werden gegeven. Ik had in het stadion lig het gevoel dat er om alles een vrije trap werd gegeven.
Meh, hij klaagt er niet over.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:23 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
hehe net een ajacied, met zijn gehuil dat andere teams extra gemotiveerd zijn om te winnen tegen hun in Europa league
Lekker man. Vond hem verder in balbezit bijzonder matig eigenlijk.quote:
15-01-2017 12:30 Roda JC - Feyenoord Parkstad Limburg Stadionquote:Op donderdag 15 september 2016 23:04 schreef Henrys het volgende:
Ben benieuwd hoe Gio het vertrek van El Ahmadi naar de Africa Cup opvangt, hij is zo belangrijk dit seizoen
Middenveld is driedubbel bezet dus dat zou wel goed moeten komen.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:04 schreef Henrys het volgende:
Ben benieuwd hoe Gio het vertrek van El Ahmadi naar de Africa Cup opvangt, hij is zo belangrijk dit seizoen
De Taap? Schat ik zo in als het zelfde type, maar dan minder ontwikkeld.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:04 schreef Henrys het volgende:
cashen in de winterquote:Op donderdag 15 september 2016 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Feyenoord heeft karakter getoond ik keek trouwens met Engels commentaar en ze waren erg onder de indruk van Botteghin en Toornstra.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |