Dat was ook mijn indruk. Spaanse scheids, dus qua fysiek spel nog minder gewend dan de Nederlandse.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:37 schreef timmmmm het volgende:
Leek het trouwens maar zo dat die scheidsrechter steeds om niks vrije trappen gaf of was dat ool echt zo?
En de Man U supporters maar klagen dat er geen kaarten werden gegeven. Ik had in het stadion lig het gevoel dat er om alles een vrije trap werd gegeven.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat was ook mijn indruk. Spaanse scheids, dus qua fysiek spel nog minder gewend dan de Nederlandse.
Maar in het stadion heb je dat gevoel al snel. Zag ook wel een paar echte overtredingrn, maar vaak waa ik niet echt onder de indrukquote:Op donderdag 15 september 2016 22:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
En de Man U supporters maar klagen dat er geen kaarten werden gegeven. Ik had in het stadion lig het gevoel dat er om alles een vrije trap werd gegeven.
Er is 28 keer voor een overtreding gefloten. Denk dat er een stuk of 20 terecht waren, maar ook een hoop waarbij gewoon een beetje werd geduwd. Dan kun je natuurlijk wel fluiten, maar maak je er wel een frustrerende schijtpot van.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
En de Man U supporters maar klagen dat er geen kaarten werden gegeven. Ik had in het stadion lig het gevoel dat er om alles een vrije trap werd gegeven.
Meh, hij klaagt er niet over.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:23 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
hehe net een ajacied, met zijn gehuil dat andere teams extra gemotiveerd zijn om te winnen tegen hun in Europa league
Lekker man. Vond hem verder in balbezit bijzonder matig eigenlijk.quote:
15-01-2017 12:30 Roda JC - Feyenoord Parkstad Limburg Stadionquote:Op donderdag 15 september 2016 23:04 schreef Henrys het volgende:
Ben benieuwd hoe Gio het vertrek van El Ahmadi naar de Africa Cup opvangt, hij is zo belangrijk dit seizoen
Middenveld is driedubbel bezet dus dat zou wel goed moeten komen.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:04 schreef Henrys het volgende:
Ben benieuwd hoe Gio het vertrek van El Ahmadi naar de Africa Cup opvangt, hij is zo belangrijk dit seizoen
De Taap? Schat ik zo in als het zelfde type, maar dan minder ontwikkeld.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:04 schreef Henrys het volgende:
cashen in de winterquote:Op donderdag 15 september 2016 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Feyenoord heeft karakter getoond ik keek trouwens met Engels commentaar en ze waren erg onder de indruk van Botteghin en Toornstra.
Kongolo en El Ahmadi vond ik ook sterk.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Feyenoord heeft karakter getoond ik keek trouwens met Engels commentaar en ze waren erg onder de indruk van Botteghin en Toornstra.
Ik denk dat je bij zeker de helft van de overtredingen ook moeiteloos had kunnen laten doorspelen als ik eerlijk ben.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Er is 28 keer voor een overtreding gefloten. Denk dat er een stuk of 20 terecht waren, maar ook een hoop waarbij gewoon een beetje werd geduwd. Dan kun je natuurlijk wel fluiten, maar maak je er wel een frustrerende schijtpot van.
Doe maar de Zomer eerst prijzen pakken met dit team.quote:
Hij straalt ook een hoop rust uit. Nu zijn we met een paar seizoenen Mulder dan ook al snel tevreden op dat gebied, maar Jones is idd een prima keeper.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Jones is trouwens ook goud waard.Bij de vrije trap van Zlatan vlak voor tijd kneep ik hem behoorlijk maar Jones pakte hem vrij simpel geniaale aankoop geweest.
Thuis tegen ado dacht ik al dat botteghin zich dit seizoen definitief in de kijker gaat spelen van en Duitse of Engelse club.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op donderdag 15 september 2016 23:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Middenveld is driedubbel bezet dus dat zou wel goed moeten komen.
Geen enkele middenvelder heeft het inzicht van El Ahmadi, die man die heeft zoveel overzicht.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De Taap? Schat ik zo in als het zelfde type, maar dan minder ontwikkeld.
Hij had een aantal lekkere crosspasses en een paar leuke combinaties, maar nog steeds teveel een postbode.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker man. Vond hem verder in balbezit bijzonder matig eigenlijk.
Wel lekkere ontlading weer eens.
twitter:FRFC1908 twitterde op vrijdag 16-09-2016 om 00:01:20Feyenoord is Magisch. Knoop het in je oren!! https://t.co/uAApKa7nC4 reageer retweet
Waar zijn zure Amsterdammers? Is toch gewoon leuk gedaan.quote:Op vrijdag 16 september 2016 02:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heerlijk die zure Mourinho en zure Amsterdammers.
Volgens mij is iedereen in Nederland gewoon blij voor Feyenoord, hoor. Op een enkele domme tokkie na.quote:Op vrijdag 16 september 2016 02:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Volgens mij is er geen enkele zure Amsterdammer te vinden. Iedereen vindt dit een mooi resultaat.quote:Op vrijdag 16 september 2016 02:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tis maar wat je hosanna noemt over het spel, ik noem het hosanna over de uitslag.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:52 schreef Abed het volgende:
Het spel was weer ineens hosanna lees ik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |