Ben jij er niet om tegen getrol op te treden?quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat jullie nog steeds in dat kansloze getroll van Syntix trappen. Negeer die vent, ga lekker verder en terecht met feest vieren.
Ik ga het nu even verwijderen, maar getroll is af en toe zwaar lastig te bannen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben jij er niet om tegen getrol op te treden?
True, snap ikquote:Op vrijdag 16 september 2016 09:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga het nu even verwijderen, maar getroll is af en toe zwaar lastig te bannen.
Tegen ADO speelden ze ook zeer goed voetbal.quote:Op vrijdag 16 september 2016 00:52 schreef Abed het volgende:
Het spel was weer ineens hosanna lees ik hier
Ik stel voor:quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga het nu even verwijderen, maar getroll is af en toe zwaar lastig te bannen.
Mij verbaast het vooral hoe goed Jones blijkt te zijn voor dit niveau.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:51 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil weten wat die Toornstra heeft gevreten, die verbaasd mij echt enorm. En Botteghin ook.
Wel echt zin in die pot. Als Feyenoord die wint neem ik alles terug over dat jullie niet serieus te nemen zijn als titelkandidaat.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:56 schreef RijstNatie het volgende:
verwachten jullie nu dat feyenoord zondag even gaat winnen in Eindhoven na deze mooie en goede overwinning op manchester?
Ook ja, prima rustige keeper tot nu toe. En El Ahmadi is een rare speler.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij verbaast het vooral hoe goed Jones blijkt te zijn voor dit niveau.
Verder ben ik #geenfan van El Ahmadi, sorry jongens.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:56 schreef RijstNatie het volgende:
verwachten jullie nu dat feyenoord zondag even gaat winnen in Eindhoven na deze mooie en goede overwinning op manchester?
Ook al verlies je die ben je alsnog gewoon titelkandidaat.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wel echt zin in die pot. Als Feyenoord die wint neem ik alles terug over dat jullie niet serieus te nemen zijn als titelkandidaat.
Schijnt nieuwe medicijnen te gebruiken voor zijn astma.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:51 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil weten wat die Toornstra heeft gevreten, die verbaasd mij echt enorm. En Botteghin ook.
Ik zie ons gewoon niet winnen daar. Jullie zijn kwalitatief 2 stappen verder op veel plekken. En ja, dat is United ook, maar da's anders.quote:
Zo anders is dat niet. Het enige verschil is dat PSV jullie niet zal onderschatten en 100% zal geven.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie ons gewoon niet winnen daar. Jullie zijn kwalitatief 2 stappen verder op veel plekken. En ja, dat is United ook, maar da's anders.
We gaan nooit 'zomaar even'winnen in Eindhoven. Al is het nu wel meer fifty fifty dan in de afgelopen paar seizoenen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:56 schreef RijstNatie het volgende:
Dit inderdaad, ga nu in ieder geval zondag niet met tegenzin tegemoet, nu het is gewoon hopelijk mooie pot die beide kanten op kan vallen en je dus gewoon kunt verliezen i.p.v. dat op voorhand het verlies al ingecalculeerd is zoals in het verleden wel zo was.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
We gaan nooit 'zomaar even'winnen in Eindhoven. Al is het nu wel meer fifty fifty dan in de afgelopen paar seizoenen.
Kan zich fysiek nog prima opladen voor dit soort wedstrijden, waardoor het net geen aanfluiting is.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:23 schreef Antaris het volgende:
Ik hoop dat Feyenoord weer fit is a.s. zondag.
Wat vonden jullie van Kuyt eigenlijk?
quote:
Wat was ie weer goed he, Pannekoek?quote:Op donderdag 15 september 2016 16:19 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hoor deze gozer dan![]()
Een dorpsidioot ben je inderdaad.
Pogba is gewoon wereldtop. Maar speelde gewoon op 90%, net als heel United de eerste 75 minuten. Puur gevalletje onderschatting, maar dat maakt de prestatie niet minder mooi.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:30 schreef satecl het volgende:
[..]
[..]
Wat was ie weer goed he, Pannekoek?____!
Ja, die kan er weinig van. En toch stond hij aan de basis van de goal.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik hoop dat het nu definitief klaar is met de invalbeurtjes voor meneer Bilal. De man speelt als een krentenbol.
quote:
Was ook wel een mooi sfeertje hoorquote:Op vrijdag 16 september 2016 11:10 schreef Haringkop het volgende:
Nou nou die Engelsen zijn wel snel onder de indruk zeg..
Wat een wedstrijd gisteren! Eigenlijk geen moer aan maar een heerlijk resultaat
Ze hadden het over 26K passepartouts en incl Man U fans en sponsoren en aandeelhouderskaarten zouden we net boven de 30K uitkomen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zag er op TV trouwens voller uit dan die 26.000 die genoemd werd. Voor zover ik kon zien alleen de parterrevakken leeg en een stuk achter het doel onder het uitvak. Dat zijn natuurlijk geen 22.000 plekken, dus zal de rest van de vakken wel op 80/90% hebben gezeten. Zag er prima uit.
Ik mis zanger Rinus.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:39 schreef Luni het volgende:
http://www.rijnmond.nl/ni(...)innende-goal-Vilhena
Op S was het anders weer voller dan vol.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zag er op TV trouwens voller uit dan die 26.000 die genoemd werd. Voor zover ik kon zien alleen de parterrevakken leeg en een stuk achter het doel onder het uitvak. Dat zijn natuurlijk geen 22.000 plekken, dus zal de rest van de vakken wel op 80/90% hebben gezeten. Zag er prima uit.
Kiest heel vaak voor de veilige oplossing. Krijgt de bal aangespeeld van Karsdorp of Kuyt en geeft hem dan gewoon weer terug.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:03 schreef Slobeend het volgende:
Als Elia weer terugkomt zie ik nu liever Berghuis banken dan Toornstra. Vind Berghuis nog niet zo overtuigend.
Ik mis Hans van Vliet. Zanger Rinus haalde het al niet bij Hans van Vliet.quote:
Vroeger! Toen je na elk seizoen een Feyenoord CD kocht met als laatste tracks van de CD: Verslagen van Hans van Vlietquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik mis Hans van Vliet. Zanger Rinus haalde het al niet bij Hans van Vliet.
Desondanks kan ik ook van bovenstaande reactie van Dennis van Eersel genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |