Hahahahah ik ga hier ook helemaal stuk, wat een grappige gozert die BadderHaring. Daar zou ik wel een Bavaria mee willen drinken.quote:
nu al 47% van de stemmenquote:Op vrijdag 16 september 2016 13:00 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
http://mvp.uefa.com/en/uefaeuropaleague/nominees
effe op KEA stemmen jongons
Bavariaquote:Op vrijdag 16 september 2016 13:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Hahahahah ik ga hier ook helemaal stuk, wat een grappige gozert die BadderHaring. Daar zou ik wel een Bavaria mee willen drinken.
Jaaaa ook Europese polletjes winnenquote:Op vrijdag 16 september 2016 13:00 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
http://mvp.uefa.com/en/uefaeuropaleague/nominees
effe op KEA stemmen jongons
hahahaha wat een humor badder, heb je nog een oud-profvoetballer gesproken de laaste tijd?quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:54 schreef BadderHaring het volgende:
satecl en Stompsv delen een mening. Nou, dan weet je het wel.
Die Turken zijn ook wel fanatiek altijd.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:32 schreef Casual-T het volgende:
[..]
38% nu, nog maar 2% voor op Serkan Kirintili..............
En het staat op de Facebook pagina van de club zelf, dat helpt ook.....quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die Turken zijn ook wel fanatiek altijd.
Addick Koot gesproken inderdaad. Maar dat is natuurlijk ver voor jouw tijd.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
hahahaha wat een humor badder, heb je nog een oud-profvoetballer gesproken de laaste tijd?
Oh ik dacht dat elke simpele ziel die voor PSV was Bavaria dronk. Hertog Jan is wat mij betreft ook prima.quote:
Grolschje doen dan maar? Hertog Jan ook prima, maar dan wel hun stevigere spul.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat elke simpele ziel die voor PSV was Bavaria dronk. Hertog Jan is wat mij betreft ook prima.
Gewoon een scc nemen. Hoef je je er ook niet druk over te makenquote:Op vrijdag 16 september 2016 14:06 schreef satecl het volgende:
Wanneer wordt er wat bekend gemaakt over de kaartverkoop voor ajax-thuis? Dit duurt wel erg lang.
JE BENT TERUGquote:Op vrijdag 16 september 2016 15:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon een scc nemen. Hoef je je er ook niet druk over te maken
M'n huis verkocht dus woon vanaf december weer in de buurt van m'n Feyenoord maten, volgend jaar weer seizoenskaart vakkie Z.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon een scc nemen. Hoef je je er ook niet druk over te maken
Aha. Beterquote:Op vrijdag 16 september 2016 15:31 schreef satecl het volgende:
[..]
M'n huis verkocht dus woon vanaf december weer in de buurt van m'n Feyenoord maten, volgend jaar weer seizoenskaart vakkie Z.
Ook al zou hij niet per se meteen weer basisspeler zijn is het inderdaad jammer dat ie niet beschikbaar is met dat dubbele programma de komende weken.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:55 schreef satecl het volgende:
Volgens Gio duurt de blessure van Elia nog wel een aantal weken. Dat is dan wel een tegenvaller.
Waarom zijn jullie van W weg gegaan?quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha. BeterIk sta sinds dit jaar ook op Z. Althans, daar in de hoek. Prima vertoeven daar. Mis alleen het zonnetje van W
Weet iemand of er nog festiviteiten in het centrum van Rotterdam na afloop van Feyenoord vs Manchester United zijn geweest? Bijvoorbeeld in de fontein springen en zo.quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:42 schreef Jimbo het volgende:
heerlijk geslapen vannacht zeg.
wat een pot <3f
Bedankt.quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:56 schreef KingRoland het volgende:
Iwanius komt hier zometeen langs.
Dat jullie het weten.
Die is dan straks weer helemaal fit op het moment dat anderen uit vorm rakenquote:Op vrijdag 16 september 2016 16:55 schreef satecl het volgende:
Volgens Gio duurt de blessure van Elia nog wel een aantal weken. Dat is dan wel een tegenvaller.
Ik mis hem eerlijk gezegd niet hoor, al is het wel kut dat hij geblesseerd is natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:55 schreef satecl het volgende:
Dat is De Teen 2.0quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:38 schreef Henrys het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met Van Beek?
Toch liever Elia die je kan inbrengen dan Bassiequote:Op vrijdag 16 september 2016 19:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik mis hem eerlijk gezegd niet hoor, al is het wel kut dat hij geblesseerd is natuurlijk.
Werd vorig jaar nog wel eens een opmerking over gemaakt. Ik kijk de laatste tijd te weinig Nederlands voetbal om iets te zeggen over z'n kwaliteiten, maar er zijn tientallen spelers die wel eens iets leuks doen bij een subtopper/middenmoter, inclusief Bilal en Tapia. Als ze dan toevallig bij ons vandaan komen, wordt dat imo een beetje overdreven uitgelicht.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Wist eerlijk gezegd niet eens dat hij bij Feyenoord vandaan kwam. Heb zeker onder een steen geleefd ofzo.
Maar ik vind het wel een goede voetballer. Maar die gaat Feyenoord natuurlijk nooit meer terughalen, al is het alleen al vanwege het gezichtsverlies.
Weer zo'n kutvlog.quote:
Niet geklikt.quote:
Zelfs het Engelse commentaar zegt na de zoveelste 'overtreding' van Feyenoord dat ze scheidsrechter toch wel wat te vaak zijn fluit gebruiktquote:Op zaterdag 17 september 2016 03:15 schreef Pascalus het volgende:
http://www.fullmatchesand(...)lights-full-match/3/
Hele wedstrijd met Engels commentaar, mocht u dat interesseren.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:53 schreef F.M.D. het volgende:
Jammer dat net zo een rasvoetballer als idrissi weggaat bij feyenoord en nu bij groningen schittert. Dankzij zo een makaay die als a1 trainer er helemaal niks van bakte.
Zulke spelers moet je koesteren. Iemand die op de vierkante centimeter in en om de 16 mannetjes passeert en goals maakt! Die gaat de stap nog wel maken naar psv of ajax.
Trindade 79'quote:Op zaterdag 17 september 2016 03:15 schreef Pascalus het volgende:
http://www.fullmatchesand(...)lights-full-match/3/
Hele wedstrijd met Engels commentaar, mocht u dat interesseren.
Valt wel mee, vind het wel een geinig filmpje.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weer zo'n kutvlog.
Al die vloggers.
Ben Dudleyquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:29 schreef Scrummie het volgende:
Weet iemand nog hoe die Britse gast heet die hier een seizoenskaart had genomen en een blog schreef over Feyenoord?
Zal het aan ze doorgeven.quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:45 schreef KingRadler het volgende:
IK hoop dat Gio slim is en spelers alleen maar rust geeft. Met fysiek trainen heb je ze echt niet fit zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |