En dit ja.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:56 schreef Merkie het volgende:
Mag wel gezegd worden dat Jan-Arie ook goed was hoor.
Die hersteld zich dit seizoen prima van vorig jaar.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:56 schreef Merkie het volgende:
Niemand volgens mijquote:Op donderdag 15 september 2016 20:56 schreef Montelly het volgende:
Nooit gedacht dat Feyenoord zou winnen
Inderdaadquote:Op donderdag 15 september 2016 20:56 schreef Merkie het volgende:
herstelt, ja.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die hersteld zich dit seizoen prima van vorig jaar.
Ik voorspelde drie zeges maar Az wil niet meewerken.quote:
Helaas in de laatste minuut nog 1-1. 1-0 was beter.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:57 schreef RvLaak het volgende:
Ook positief, 1-1 bij de andere groepswedstrijd
quote:Op donderdag 15 september 2016 20:52 schreef Grifte het volgende:
Uitschuifbenen van Kongolo![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik geloof je maar, aangezien ik alleen Europees kijk als Feyenoord speelt (niet heel vaak dusquote:Op donderdag 15 september 2016 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Helaas in de laatste minuut nog 1-1. 1-0 was beter.
Lijkt mij beter als Fener 0 punten pakt.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik geloof je maar, aangezien ik alleen Europees kijk als Feyenoord speelt (niet heel vaak dus). Geen idee welke club van die andere 2 beter is.
Zeker, die deed het prima. Niks gemerkt aan het gebrek aan snelheid.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:56 schreef Merkie het volgende:
Toornstra, Botteghin en Kongolo de drie beste van vandaag.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:59 schreef Akilla het volgende:
Toornstra was de 1e helft ook goed.
Ik zou alleen gek worden van bassie als ik gio was... Wat moet je daar nou mee? Kan je beter robertha of Fernandez inbrengen lijkt het..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |